Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
81/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaikenmaailman päihdeongelmaiset kiinnostuivat, mutta minä en heistä. Yhtäkään normaalia miestä en koskaan saanut. Olen tästä avoimesti katkera, sillä olen aina ollut urheilullinen, nätti ja yrittänyt olla mukava kaikille. En ole kiusannut koskaan ketään. En ymmärrä mitä ne koulukiusaajat teki eri tavalla että saivat menestyneet ja kivannäköiset miehet. Olivat varmaan kusipäitä. Itse en siihen pysty. Elelen kaksin kissan kanssa enkä enää edes haaveile parisuhteesta, se aika meni jo. Työttömäksi jäin yli vuosi sitten, eikä työelämäkään kiinnosta enää. Vapaaehtoistyötä olen tehnyt vähävaraisten parissa.

Repesin noiden kissojen kohdalla ;)

Zinc

Vierailija
82/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?

Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.

Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?

Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.

Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.

Katos yksi fiksukin nainen eksyi paikalle.

Niinpä. Ymmärrän arkojen tai ujompien nuorten miesten tuskan todella hyvin, koska naiset eivät samalla tavalla vonkaa perään. Minua hirvitti ja inhotti seksi nuorena, minkä takia miehen etsiminen oli todella mahdotonta, koska tiesin itse, etten kelpaisi kellekään, mutta silti osa oli kiinnostunut ilman mitään vihjailua saamisesta. Tosin pukeuduin silti aina aika paljastavasti, jotta saisin huomiota. Mutta se ois tarkoittanut rakkautta ja suhteen saamista ensin. Ehkä sitoutumistakin liittoon ennen seksiä. No, ei löytynyt tällaista.

Kyllä mäkin oon katkera. Mutta vielä hirveämpää ois ollut joutua vain olemaan neitsyt. Se on loukkaavaa ja katkeroittavaa. Outoa, miten häiriintyneitä naisia täällä on, joiden on mahdotonta sitä tajuta. Vai oletteko kaikki niitä kylän risoimpia polkupyöriä?

Arkuudelle ja ujoudelle samoin kuin huonoille vuorovaikutustaidoille voi tehdä paljon. Samoin kuin hulluudelle. Kyse vaan on siutä että hakee sitä ammattiapua ja lääkitystä.

Ammattiapu saattaa auttaa, mutta ei aina. Lääkitys ei tuo kellekään kumppania, ei samoin mikään hulluus. Mutta siitä ei ole kyse, jos ujo ihminen ei löydä ketään, joka hänestä kiinnostuisi. Etkö tosiaan tiedä, mitä se on? Et sinä siihen kauheasti voi vaikuttaa, jos oikeat eli itsellesi kipinöivät ihmiset eivät sinusta kiinnostu. Ja suhteeseen ei kannata mennä ilman kipinää, se on silloin pelkkä sopimus, ei rakkautta eikä intohimoa eikä tuo juuri mitään elämään.

Tietenkin moni mies varmaan menisi ilmankin kipinää suhteeseen, mutta ehkä moni nainen ei mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.

Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.

Zinc

Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..

Yhteiskunnan tehtävä ei ole tarjota luusereille pillua. Ja mitä enemmän näitä luusereita on niin sitä vähemmän yhteiskunnan työtätekeviltä maksumiehiltä riittää kiinnostusta tätä joutosakkia elättää.

Olet hukassa. Paljon puhetta. Vähän järkeä.

Zinc

Yhteiskunta on kollektiivi. Tarinat ovat myös kirjoitettuja.

Edelleen: Ei ole mitään syytä tarjota kollektiiville mitään takaisin, joka vain varastaa ihmisten työpanokset

Vierailija
84/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.

Zinc

Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..

Millälailla yhteiskunta liittyy naisen saamisiin?

Vierailija
85/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Voisiko vika olla siinä että ei vain tajua mitä kaikkea se yhteiskunta lopulta tarjoaa? ihmiset pitävät itsestäänselvyyksinä valtavaa määrää asioita jotka eivät oikeasti ole itsestäänselvyyksiä monissa muissa maailman maissa asuville.

Se olis ihan eri keskustelu. Puolet niistä asioista on sellaisia, joista minä en haluaisi itse maksaa.

Yhteiskunta kun ei ilmaiseksi tarjoa mitään, vaan veroina ne on maksettava.

Zinc

Sanoisin, että vaste on heikko ..

Vierailija
86/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Voisiko vika olla siinä että ei vain tajua mitä kaikkea se yhteiskunta lopulta tarjoaa? ihmiset pitävät itsestäänselvyyksinä valtavaa määrää asioita jotka eivät oikeasti ole itsestäänselvyyksiä monissa muissa maailman maissa asuville.

Miten tämä liittyy naisin? Tai parisuhteisiin? Ei mitenkään.

Se on eri asia, jos ei halua käydä töissä. Mutta se ei liity UYHTEISKUNTAAN mitenkään. Yhteiskunnat eivät järjestä miehille naisia.

Vierailija
87/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.

Ja oma ongelmasi on..?

Lähinnä vituttaa ap:n akkamainenen valitus. Muuten kaikki hyvin.

Mikset tee asialle jotain? Siis sille, että noin v i tu ttaa?

Mitäköhän asialle voisi tehdä. Ensin tuli mieleen, että ap:n kaltaisrt voisi lähettää siperiaan. Toinen ratkaisu voisi olla lakiehdotus, jossa noille sallittaisiin ilmainen eutanasia. Ei tarvitsisi sitten valittaa ettei ole saanut mitään yhteiskunnalta.

Vierailija
88/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaikenmaailman päihdeongelmaiset kiinnostuivat, mutta minä en heistä. Yhtäkään normaalia miestä en koskaan saanut. Olen tästä avoimesti katkera, sillä olen aina ollut urheilullinen, nätti ja yrittänyt olla mukava kaikille. En ole kiusannut koskaan ketään. En ymmärrä mitä ne koulukiusaajat teki eri tavalla että saivat menestyneet ja kivannäköiset miehet. Olivat varmaan kusipäitä. Itse en siihen pysty. Elelen kaksin kissan kanssa enkä enää edes haaveile parisuhteesta, se aika meni jo. Työttömäksi jäin yli vuosi sitten, eikä työelämäkään kiinnosta enää. Vapaaehtoistyötä olen tehnyt vähävaraisten parissa.

Zinc

Aha, siitä vaan, ei muuta elämääni miksikään sinun repeilysi.

Vierailija
89/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?

Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.

Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?

Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.

Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.

Katos yksi fiksukin nainen eksyi paikalle.

Niinpä. Ymmärrän arkojen tai ujompien nuorten miesten tuskan todella hyvin, koska naiset eivät samalla tavalla vonkaa perään. Minua hirvitti ja inhotti seksi nuorena, minkä takia miehen etsiminen oli todella mahdotonta, koska tiesin itse, etten kelpaisi kellekään, mutta silti osa oli kiinnostunut ilman mitään vihjailua saamisesta. Tosin pukeuduin silti aina aika paljastavasti, jotta saisin huomiota. Mutta se ois tarkoittanut rakkautta ja suhteen saamista ensin. Ehkä sitoutumistakin liittoon ennen seksiä. No, ei löytynyt tällaista.

Kyllä mäkin oon katkera. Mutta vielä hirveämpää ois ollut joutua vain olemaan neitsyt. Se on loukkaavaa ja katkeroittavaa. Outoa, miten häiriintyneitä naisia täällä on, joiden on mahdotonta sitä tajuta. Vai oletteko kaikki niitä kylän risoimpia polkupyöriä?

Arkuudelle ja ujoudelle samoin kuin huonoille vuorovaikutustaidoille voi tehdä paljon. Samoin kuin hulluudelle. Kyse vaan on siutä että hakee sitä ammattiapua ja lääkitystä.

Ammattiapu saattaa auttaa, mutta ei aina. Lääkitys ei tuo kellekään kumppania, ei samoin mikään hulluus. Mutta siitä ei ole kyse, jos ujo ihminen ei löydä ketään, joka hänestä kiinnostuisi. Etkö tosiaan tiedä, mitä se on? Et sinä siihen kauheasti voi vaikuttaa, jos oikeat eli itsellesi kipinöivät ihmiset eivät sinusta kiinnostu. Ja suhteeseen ei kannata mennä ilman kipinää, se on silloin pelkkä sopimus, ei rakkautta eikä intohimoa eikä tuo juuri mitään elämään.

Tietenkin moni mies varmaan menisi ilmankin kipinää suhteeseen, mutta ehkä moni nainen ei mene.

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/tunne-itsesi/ujona…

Vierailija
90/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Kun pienelle mielellesi siinä on liikaa prosessoitavaa. 

Zinc

Yhtä hyvin voisit kysyä: Miten ihmeessä 1+2 voi olla kolme ?

Sitten sitä yrittäisin sinulle selittää, mutta sinä vaan et ymmärtäisi ..

Vierailija
91/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Aha, siitä vaan, ei muuta elämääni miksikään sinun repeilysi.

Ihanasti passiivisagressiivinenkin ..

Zinc

Tarkoitus ei ollut mitenkään edes kenkkuilla. Aidosta vaan repesin niiden kissojen kohdalla, kun ensin kaikki oli mennyt pieleen ja sitten oli vielä kissojakin ;)

Hihi ;)

Vierailija
92/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.

Ja oma ongelmasi on..?

Mitäköhän asialle voisi tehdä. Ensin tuli mieleen, että ap:n kaltaisrt voisi lähettää siperiaan. Toinen ratkaisu voisi olla lakiehdotus, jossa noille sallittaisiin ilmainen eutanasia. Ei tarvitsisi sitten valittaa ettei ole saanut mitään yhteiskunnalta.

No, sähän olet ihan ulimiesten tasoa noine ratkaisujesi vaikuttavuuksinesi. Eli vasta sittenkö sua ei v i t u ta, jos ap laitetaan Siperiaan? Miten todennäköisenä pidät tätä? Eli oikeasti et aio tehdä yhtään mitään sille, että sua vituttaa, aiot vain istua ja ruikuttaa täällä. Olet samanlainen ihminen sii, kuin ap:kin siinä suhteessa. Miksi kuvittelet olevasi jotain erilaista?

Vierailija
93/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!

Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa

Olen huomannut näissä keskusteluissa, että naiset ovat tavattoman kostonhimoisia ja sen koston pitää sattua aina enemmän kuin se mitä itse koki. Naisten filosofia on: silmä varpaasta.

Vierailija
94/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!

Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa

Näinhän ne normit asettuu. Kunnollista miestä ei kuulemma löydy.

Se on muutenkin naisille tyypillistä ihastua noihin "saavuttamattomiin idoleihin"

Miehillä ja nuorilla pojilla ihastumiset tapahtuvat ihan sellaisiin normaaleihin omaan elämäänsä kuuluviin naisiin, jotka he jollain tapaa tuntevat

Saavuttamattomiin idoleihin ihastumisessa ei ole mitään pahaa. Harva nainen kuvittelee, että se Brad Pitt oikeasti tupsahtaisi jostain eteen ja siitä sitten alkaisi vuosisadan rakkaustarina.

Sama kuin nuoret miehet runkkailee jollekin näyttelijättärille, mutta tuskin hekään oikeasti kuvittelevat, että törmäävät jossain tähän tähtöseen ja pääsevät pukille.

Vierailija
95/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa tämä miesten loputon itsekeskeisyys ja suoranainen narsismi koskien sitä, että heidän pitäisi saada ihastuksensa kanssa parisuhde? Mitä jos se ihastus ei haluakaan sinua? Onko nainen teille edes ihmisen arvossa, kun meistä puhutaan kuin karjasta? 

Vierailija
96/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma ongelmasi on..?

Ei onnistu. Matrix haluaa pitää ne elossa.

Zinc

Vierailija
97/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Eli ei liity. Näinhän mä sanoin.

Vierailija
98/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa tämä miesten loputon itsekeskeisyys ja suoranainen narsismi koskien sitä, että heidän pitäisi saada ihastuksensa kanssa parisuhde? Mitä jos se ihastus ei haluakaan sinua? Onko nainen teille edes ihmisen arvossa, kun meistä puhutaan kuin karjasta? 

En oo nähnyt missään tässä keskustelussa tämmöistä tekstiä .. 

Zinc

Vierailija
99/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Eli ei liity. Näinhän mä sanoin.

Niin, sulle se on kaksi.

Zinc

Vierailija
100/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itsekeskeistä siinä on? Haluatko siis itse parisuhteen ihmisen kanssa, johon et ole ihastunut? Olet siis NBW natural born ja mikähän sana alkaa w...:llä? Koskien sinunlaisiasi, ilman tunteita seksiä harrastavia naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme