Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
41/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva ihminen saa elämässään sitä mitä haluaa. Vituttaa tämä kitisijä. Sen sijaan että tekisi itselleen ja elämälleen jotain ,kitisee täällä . Päivästä toiseen ,viikosta toiseen vuodesta toiseen. Menisi edes hoitoon kun päässä kerran on vika. Sääli että on ollut näin pitkä rauhan aika.

Vierailija
42/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AP saa naisen viimeistään sitten kun perinnöt tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.

Ja oma ongelmasi on..?

Vierailija
44/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harva ihminen saa elämässään sitä mitä haluaa. Vituttaa tämä kitisijä. Sen sijaan että tekisi itselleen ja elämälleen jotain ,kitisee täällä . Päivästä toiseen ,viikosta toiseen vuodesta toiseen. Menisi edes hoitoon kun päässä kerran on vika. Sääli että on ollut näin pitkä rauhan aika.

Joo vähän sama kun vituttaa aina nälkäiset valittajat joilla ei oo ruokaa tai rahaa ostaa ruokaa. Kyllä mulla vaan on aina ollu rahaa ja ruokaa, ihme pellejä.

Vierailija
45/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä mahdat tällä avauksellasi haluta? Että naiset provosoituvat?

Miehethän täällä provoaa.

Vierailija
46/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?

Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.

Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?

Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.

Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.

Vierailija
47/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.

Ja oma ongelmasi on..?

An kirjo ilmeisesti selittää osan sinun ongelmustasi.

Vierailija
48/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?

Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.

Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?

Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.

Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.

Katos yksi fiksukin nainen eksyi paikalle.

Vierailija
49/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.

Mene äitisi luo, niin ehkä mamma työntää sinulle pullamössöä lusikalla suuhun, että saat joskus edes jotain lämpöä ja hellyyttä.

Miksi kenenkään naisen pitäisi tuollaiseen luuseriin koskea? Äitiäsikin varmasti hävettää, että on tuollaisen vellihousun synnyttänyt.

Mua ainakin hävettäisi. Poikani vaikuttaa tulevalta uli sij alta.

Vierailija
50/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos yksi fiksukin nainen eksyi paikalle.

Haista

Vierailija
51/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä nainen jaksat tehdä näitä viestiketjuja?

Tylsää siellä terveyskeskuksessa? Jonot alle 50 henkeä joten vielä ei tarvitse aloittaa?

Olen mies

Haluatko tavata?

AP

Miksi et ota itse vastuuta elämästäsi ja valinnoistasi?

Millaista vastuuta?

Ei ap

Vierailija
52/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä noin. Täystyöllisyyttä ei tule koskaan olemaan, aina on jonkin verran työttömiä. Jos joku on tyytyväinen elämäänsä työttömänä, niin sallin sen hänelle täydestä sydämestäni. Kannatan samasta syystä perustuloa. Jos ihminen pärjää muutamalla hassulla satasella kuukaudessa ja nauttii sellaisesta elämästä niin todellakin sallin sen hänelle. Myös maapallo kiittää.

Vierailija
53/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserius on aina haiskahtanut pitkälle sinusta. Ei ihme ettet kelpaa kellekkään. Oma vika pikkusika. Aikamoinen luuseri kun vieläpä syyttää muita omasta perseilystä.

Onneksi ilkeille naisille riittää aina munaa.

Totuus sattuu?

Ei koske minua.

Vierailija
54/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali asioistaan huolenpitävä ihminen löytää aina kumppanin halutessaan. Jos ei onnistu ,on joko vaatimukset liuallisia tai sitten sosiaalisissa taidoissa ongelma. Toki oudot luuserit jää yksin. Kannattaa toimia niin ettei ole sellainen. Vuorovaikutustaitoja voi harjoitella ja oppia.

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/treenaa-sosiaalisi…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/mista…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/kaver…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/yksin…

Vierailija
55/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma ongelmasi on..?

Tä? Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
56/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset  sitten mene tekemään elämällesi jotain? Miksi kitiset täällä ?

Zinc

Vierailija
57/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut liian epärealistiset ihastukset? Anna kun arvaan, näytät Ronnie McNuttilta ja ihastuksesi kohteet Megan Foxilta.

Vierailija
58/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma ongelmasi on..?

Tä? Opettele kirjoittamaan.

Autismi tai asperger. Ongelmat vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.

Vierailija
59/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma ongelmasi on..?

Lähinnä vituttaa ap:n akkamainenen valitus. Muuten kaikki hyvin.

Vierailija
60/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma ongelmasi on..?

Lähinnä vituttaa ap:n akkamainenen valitus. Muuten kaikki hyvin.

Mikset tee asialle jotain? Siis sille, että noin v i tu ttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän