En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön
Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?
m34
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.
Ja oma ongelmasi on..?
Lähinnä vituttaa ap:n akkamainenen valitus. Muuten kaikki hyvin.
Mikset tee asialle jotain? Siis sille, että noin v i tu ttaa?
Niin teenkin. Annoin jo tämän itsesäälipaskan ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?
Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.
Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?
Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.
Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.Katos yksi fiksukin nainen eksyi paikalle.
Niinpä. Ymmärrän arkojen tai ujompien nuorten miesten tuskan todella hyvin, koska naiset eivät samalla tavalla vonkaa perään. Minua hirvitti ja inhotti seksi nuorena, minkä takia miehen etsiminen oli todella mahdotonta, koska tiesin itse, etten kelpaisi kellekään, mutta silti osa oli kiinnostunut ilman mitään vihjailua saamisesta. Tosin pukeuduin silti aina aika paljastavasti, jotta saisin huomiota. Mutta se ois tarkoittanut rakkautta ja suhteen saamista ensin. Ehkä sitoutumistakin liittoon ennen seksiä. No, ei löytynyt tällaista.
Kyllä mäkin oon katkera. Mutta vielä hirveämpää ois ollut joutua vain olemaan neitsyt. Se on loukkaavaa ja katkeroittavaa. Outoa, miten häiriintyneitä naisia täällä on, joiden on mahdotonta sitä tajuta. Vai oletteko kaikki niitä kylän risoimpia polkupyöriä?
Täällä on paljon kaikkia hardcore feministi-miesvihaajia ja vaikka mitä mt-potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat melkoiselta luuserilta. Suomessa on metoon jälkeen valtava määrä miehiä, jotka eivät uskalla/viitsi enää lähestyä naisia. silti he voivat nauttia elämästä ja menestyä. Ei ole pakko luovuttaa koko elämää, vaikka ei naista saisikaan.
Ja oma ongelmasi on..?
Niin teenkin. Annoin jo tämän itsesäälipaskan ilmi.
Entä jos ei se lähde täält? Miten ajattelit selviytyä, ettei taas tarvitse v it u t t a a?
Ai että mä nautin tästä :D no joo, takaisin työn pariin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva ihminen saa elämässään sitä mitä haluaa. Vituttaa tämä kitisijä. Sen sijaan että tekisi itselleen ja elämälleen jotain ,kitisee täällä . Päivästä toiseen ,viikosta toiseen vuodesta toiseen. Menisi edes hoitoon kun päässä kerran on vika. Sääli että on ollut näin pitkä rauhan aika.
Mikset sitten mene tekemään elämällesi jotain? Miksi kitiset täällä ?
Zinc
Hah, nimenomaan! 😂 Henkilö on oikein tyyppiesimerkki itsestään vastuuta kantamaan kykenemättömästä akasta! Ulisee vain toisille palstalla! 🤣
Lopeta sitten se ulinasi. Kyllä nämä asiat sillä selviää, kun kasvat aikuiseksi.
Zinc
Häh? Luuletko, että tarkoitin ulisijalla sinua? En, vaan sitä, jota lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin tästä :D no joo, takaisin työn pariin!
Niin, mene sinne, köyhä, yhteiskunnan orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oma ongelmasi on..?
Tyyppi käskee muita tekemään asioilleen jotain, mutta on niin yksinkertainen ettei tajua, että sama koskee myös häntä ;)
Zinc
Ei vaan tajua itse noudattaa omaa neuvoansa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oma ongelmasi on..?
Ei voi olla, jos tuollalailla iskee. Mihin se itsessäsi oikein osuu? Tietoisuuteen siitä, ettei sinuakaan kukaan rakasta? Ja joudut ehkä silti vielä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva ihminen saa elämässään sitä mitä haluaa. Vituttaa tämä kitisijä. Sen sijaan että tekisi itselleen ja elämälleen jotain ,kitisee täällä . Päivästä toiseen ,viikosta toiseen vuodesta toiseen. Menisi edes hoitoon kun päässä kerran on vika. Sääli että on ollut näin pitkä rauhan aika.
Mikset sitten mene tekemään elämällesi jotain? Miksi kitiset täällä ?
Zinc
Hah, nimenomaan! 😂 Henkilö on oikein tyyppiesimerkki itsestään vastuuta kantamaan kykenemättömästä akasta! Ulisee vain toisille palstalla! 🤣
Lopeta sitten se ulinasi. Kyllä nämä asiat sillä selviää, kun kasvat aikuiseksi.
Zinc
Häh? Luuletko, että tarkoitin ulisijalla sinua? En, vaan sitä, jota lainasit.
No kun kaikki on haukuttu jo tässä ketjussa ulisijoiksi ;)
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oma ongelmasi on..?
Tyyppi käskee muita tekemään asioilleen jotain, mutta on niin yksinkertainen ettei tajua, että sama koskee myös häntä ;)
Zinc
Ei vaan tajua itse noudattaa omaa neuvoansa ;)
No nimenomaan 😁 Mitä muuta nämä av:n idiootit tajuaisivatkaan 😅😅
Olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.
Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.
Zinc
Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?
Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.
Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?
Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.
Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.Katos yksi fiksukin nainen eksyi paikalle.
Niinpä. Ymmärrän arkojen tai ujompien nuorten miesten tuskan todella hyvin, koska naiset eivät samalla tavalla vonkaa perään. Minua hirvitti ja inhotti seksi nuorena, minkä takia miehen etsiminen oli todella mahdotonta, koska tiesin itse, etten kelpaisi kellekään, mutta silti osa oli kiinnostunut ilman mitään vihjailua saamisesta. Tosin pukeuduin silti aina aika paljastavasti, jotta saisin huomiota. Mutta se ois tarkoittanut rakkautta ja suhteen saamista ensin. Ehkä sitoutumistakin liittoon ennen seksiä. No, ei löytynyt tällaista.
Kyllä mäkin oon katkera. Mutta vielä hirveämpää ois ollut joutua vain olemaan neitsyt. Se on loukkaavaa ja katkeroittavaa. Outoa, miten häiriintyneitä naisia täällä on, joiden on mahdotonta sitä tajuta. Vai oletteko kaikki niitä kylän risoimpia polkupyöriä?
Arkuudelle ja ujoudelle samoin kuin huonoille vuorovaikutustaidoille voi tehdä paljon. Samoin kuin hulluudelle. Kyse vaan on siutä että hakee sitä ammattiapua ja lääkitystä.
Onko kukaan täällä lukenut elliot rodgerin muistelmat? Siihen on helppo samaistua alkuosoista, mutta sitte tyyppi menee iha sekasin.
En minäkään. Kaikenmaailman päihdeongelmaiset kiinnostuivat, mutta minä en heistä. Yhtäkään normaalia miestä en koskaan saanut. Olen tästä avoimesti katkera, sillä olen aina ollut urheilullinen, nätti ja yrittänyt olla mukava kaikille. En ole kiusannut koskaan ketään. En ymmärrä mitä ne koulukiusaajat teki eri tavalla että saivat menestyneet ja kivannäköiset miehet. Olivat varmaan kusipäitä. Itse en siihen pysty. Elelen kaksin kissan kanssa enkä enää edes haaveile parisuhteesta, se aika meni jo. Työttömäksi jäin yli vuosi sitten, eikä työelämäkään kiinnosta enää. Vapaaehtoistyötä olen tehnyt vähävaraisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.
Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.
Zinc
Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..
Voisiko vika olla siinä että ei vain tajua mitä kaikkea se yhteiskunta lopulta tarjoaa? ihmiset pitävät itsestäänselvyyksinä valtavaa määrää asioita jotka eivät oikeasti ole itsestäänselvyyksiä monissa muissa maailman maissa asuville.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin zinc puhuu asiaa
Olet sadas
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin oon katkera. Mutta vielä hirveämpää ois ollut joutua vain olemaan neitsyt. Se on loukkaavaa ja katkeroittavaa. Outoa, miten häiriintyneitä naisia täällä on, joiden on mahdotonta sitä tajuta. Vai oletteko kaikki niitä kylän risoimpia polkupyöriä?Arkuudelle ja ujoudelle samoin kuin huonoille vuorovaikutustaidoille voi tehdä paljon. Samoin kuin hulluudelle. Kyse vaan on siutä että hakee sitä ammattiapua ja lääkitystä.
Ei se mitään auta. 20 vuotta kokemusta.
ERÄMAASTA TUULI TOI, HUUDON VAIMENNEEN
Zinc