Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
341/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ei pystynyt edes lukemaan ketjua loppuun, mutta alkupää oli kyllä niin hirveää luettavaa.

Paljon pikkusieluisia ihmisiä jaksaa tulla "neuvomaan" ap:ta.

Tiedän kyllä, että on provon mahdollisuus, mutta mitä jos ei ole? Oletettavasti aikuiset ihmiset tulee lyttäämään ja mollaamaan. Mitä jos tämä kyseinen henkilö onkin jo täysin lyöty ja luovuttamassa ja jengi tulee vertaamaan ronnie mcnuttiin ?? H Ä V E T K Ä Ä!!!!

Voisi verrata koulukiusaamiseen

Vierailija
342/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottavat tietysti parhaan minkä saavat. Jos ylistät liikaa ja pidät liian hyvin, nainen muodostaa käsityksen että niinpäs olenkin, ansaitsen parempaa kuin sinä, ja menee matkoihinsa, koska nyt hän uskoo sinun bullshtn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on todellakin aivan turhaa, ellei ole hyviä ihmissuhteita. Yritä poistaa pahaa oloa esim. Päihteillä ,pelaamalla tai hurahtamalla johonkin uskontoon .Näistä saa hetkeksi hyvän olon tunnetta kun voit irtautua todellisesta kurjasta elämästä. Harvoin se elämä paremmaksi muuttuu, sitä kun luulee olevansa jo pohjalla niin syvemmäksi vajoaa.

Vierailija
344/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi. En saanut elämässäni mitä halusin.

Ihan ensimmäisenä ihmisenä maailmanhistoriassa.

Näitä ei voi ymmärtää.

Näitä, jotka haluavat vain mitä eivät voi saada, ettei tulisi riskiä siitä, että elämä alkaisi. Parempi olla elämättä ja kuolla pois.

Ettei vaan tulisi riskiä torjumisesta, niin parempi olla yrittämättä niitä joihin olisi mahdollisuuksia. Yritänpä siis iskeä paikallista läänin kaunotarta. Jos se ei suostu, kaikki naiset on perseestä.

Vierailija
345/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuolla tavallakin voi perustella sitä, ettei itse elätä itseään. Enpä ole ovelampaa tapaa nähnyt. Kun valtio ei järjestänyt edes akkaa uuninpankkopojalle, niin eihän sitä omaa leipäänsäkään tarvitse tienata.  

Vierailija
346/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia, mitä vanhemmat opettavat lapselleen (esimerkillään), on huumorintaju. Jos sitä ei ole, mistään ei tule mitään, koska herne on joka reiässä ja veetuttaa niin kamalasti. Pitää osata nauraa itselleen ja välillä muillekin, niin elämä on ihanaa. Kun parhaansa yrittää, ei kukaan voi mistään syyttää. Jokaiselle löytyy sielunkumppani, kun jaksaa etsiä. Itsekään en 25-vuotiaana edes tiennyt tai ymmärtänyt, mitä rakkaus on. Se taito on tullut elämänkokemuksen myötä.

Vierailija
347/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hyvä jos olisi valtakunnallinen palvelu yksinäisille, joka järjestäisi seuraa valtion varoin. Asiantuntijat etsisivät sopivaa seuraa ja aktivoisi yksinäiset. Hakisivat kotoa sohvalta suoraan treffeille vaikka 2 kertaa kuussa niinkauan kuin joku löytyisi.

Tämä olisi yhteiskunnallinen etu.

Vierailija
348/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän aloittajaa. Mulla on ehkä tilanne jotenkin toisinpäin. Olen 34-vuotiaspitkäaikaistyötön nainen ja todellakin luovuttamassa elämän suhteen. En vaan jaksa uskoa, että saisin töitä tai elämästä tulisi vielä jotenkin hyvää. Kun tarpeeksi tulee töistä tai vastakkaiselta sukupuolelta ei kiitosta, niin ei sitä vaan jaksa jatkaa.

Vierailija
349/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet itse vastuussa omasta elämästäsi. Mun elämän on pilannut mun oma vanhempi ja pari muuta, mutta ei se silti muuta sitä faktaa, että mun itseni pitää ottaa vastuu omasta elämästä, eikä sysää sitä vastuuta muille. Joko onnistun nousemaan täältä tai sitten en, mutta kukaan muu ei voi sitä mun puolesta tehdä.

Vierailija
350/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!

Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa

Mistä päättelet että ne ap:n ”ihastukset” oli jotain tavistiinoja? Mulla vahva epäily että kaikki jotain huomattavasti keskivertoa kauniimpia, joilla on ottajia jonoksi asti mistä valita.

Vierailija
351/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärä asenne, että olettaa "saavan" naisen kun tekee kaiken oikein.  Koita nauttia elämästä tässä ja nyt. Kai sillä työstä saadulla rahalla voi jotain mukavaa ostaa itsellekin? Aloita jokin harrastus, jossa voit kehittyä ja asettaa itsellesi tavoitteita. Tavoitteiden saavuttaminen kovalla työllä tekee sinusta henkisesti vahvemman. Minulla se oli voimanosto (toki tässä tulee myös se fyysinen vahvuus vielä kaupan päälle).

Vierailija
352/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!

Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa

Olen huomannut näissä keskusteluissa, että naiset ovat tavattoman kostonhimoisia ja sen koston pitää sattua aina enemmän kuin se mitä itse koki. Naisten filosofia on: silmä varpaasta.

Älä pliis tee tän palstan perusteella oletuksia naisista yleisesti :)

Mutta tuossa kostamisasiassa saattaa olla totuuden siementä...

Vierailija
353/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on taviksia, ap:lla ei ole suhteellisuudentajua lainkaan.

Vierailija
354/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, reilu 30 nainen, joka ei ole löytänyt miestä eikä saanut haluamaansa perhettä. Ei hänessä mitään vikaa ole, tavallinen tyttö, ihan mukava. Käynyt monen miehen kanssa deiteillä ja seurustellutkin muutaman kanssa. Mutta kukaan ei jää hänen luoksensa. Hän on surullinen tästä, ettei ole miestä ja lapsia, kun samaan aikaan kaverit saa kymmenittäin lapsia (yhteensä).

No, mitä hän tekee? Hän valittaa asioista ja hän valittaa myös miehistä. Hän on kriittinen miehiä kohtaan ja puhuu ikäviä asioista niistä joiden kanssa on ollut. Ei kaikista tosin.

Minun tekisi mieli sanoa hänelle, kuten myös sinulle AP, että koita tehdä elämästäsi muilla tavoin hyvää. Koita tehdä asioita joista oikeasti iloitset. Mitä osaat hyvin tai haluaisit osata? Tee sitä, saat onnistumisen kokemuksia. Se on kivaa. Älä kritisoi niin paljon muita vaan pyri tuomaan muillekin elämään jotain hyvää. Koita edes!! Et häviä mitään, koska jos et onnistu kohottamaan elämänlaatua, ei se varmaan tuosta pahemmaksi muutu näillä neuvoilla.

Mutta saatat sen sijaan voittaa, koska ehkä joku kiva ihminen näkee sinun hymysi ja haluaa tutustua sinuun.

Vierailija
355/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaapa sellaiseen yhteiskuntaan on veroja maksaa missä sinua ei kuitenkaan pidetä minään vaikka tekisit kuinka paljon töitä ja maksaisit veroja. Rahaa kyllä voi tehdä verottomastikkin. Muista että et ole kenellekkään mitään velkaa ja oma etu on muiden etua tärkeämpää, se on nykyaikaa.

Vierailija
356/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, reilu 30 nainen, joka ei ole löytänyt miestä eikä saanut haluamaansa perhettä. Ei hänessä mitään vikaa ole, tavallinen tyttö, ihan mukava. Käynyt monen miehen kanssa deiteillä ja seurustellutkin muutaman kanssa. Mutta kukaan ei jää hänen luoksensa. Hän on surullinen tästä, ettei ole miestä ja lapsia, kun samaan aikaan kaverit saa kymmenittäin lapsia (yhteensä).

No, mitä hän tekee? Hän valittaa asioista ja hän valittaa myös miehistä. Hän on kriittinen miehiä kohtaan ja puhuu ikäviä asioista niistä joiden kanssa on ollut. Ei kaikista tosin.

Minun tekisi mieli sanoa hänelle, kuten myös sinulle AP, että koita tehdä elämästäsi muilla tavoin hyvää. Koita tehdä asioita joista oikeasti iloitset. Mitä osaat hyvin tai haluaisit osata? Tee sitä, saat onnistumisen kokemuksia. Se on kivaa. Älä kritisoi niin paljon muita vaan pyri tuomaan muillekin elämään jotain hyvää. Koita edes!! Et häviä mitään, koska jos et onnistu kohottamaan elämänlaatua, ei se varmaan tuosta pahemmaksi muutu näillä neuvoilla.

Mutta saatat sen sijaan voittaa, koska ehkä joku kiva ihminen näkee sinun hymysi ja haluaa tutustua sinuun.

Tässä ketjussa väitettiin aiemmin, että vain miehistä tulee katkeria valittajia, jos he jäävät ilman kumppania. Tiesin, että se ei ole totta ja tässä se nyt sitten nähtiin ihan käytännön esimerkin kautta.

Vierailija
357/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut näissä keskusteluissa, että naiset ovat tavattoman kostonhimoisia ja sen koston pitää sattua aina enemmän kuin se mitä itse koki. Naisten filosofia on: silmä varpaasta.

Älä pliis tee tän palstan perusteella oletuksia naisista yleisesti :)

Mutta tuossa kostamisasiassa saattaa olla totuuden siementä...

Mielestäni tämä palsta kuvaa suomalaisia naisia ihan loistavalla tarkkuudella.

Tätäkin ketjua lukiessa näkee kuinka viha tihkuu tekstin läpi.

-eri

Vierailija
358/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa väitettiin aiemmin, että vain miehistä tulee katkeria valittajia, jos he jäävät ilman kumppania. Tiesin, että se ei ole totta ja tässä se nyt sitten nähtiin ihan käytännön esimerkin kautta.

yksittäistapaus tai miehen kirjoittama valhe.

Älä usko kaikkea mitä luet internetistä - Albert Einstein

Vierailija
359/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on taviksia, ap:lla ei ole suhteellisuudentajua lainkaan.

valitettavasti tavikset on nykyään lähes automaattisti läskejä

Vierailija
360/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag heter Per Einar, "Pärre" för mina kompisar.

Jag är nysvensk, darför jag kan prata så dåligt svenska. Men ap, är du intresserad av snäll, varmt, glad och snygg man från Umaja? Hälsningar från min mamma Sabina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi