En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön
Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?
m34
Kommentit (416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko tuo pölkkypää että naiset sitten aina saavat sen miehen johon ovat kulloinkin ihastuneet......
Joo, joku Salma Hayek tai Cindy Crawford varmaan voisi saada jokaisen miehen johon välittää ihastua, me muut harvemmin. En minäkään saanut yhtäkään niistä miehistä joihin olin palavasti ihastunut alle 25-vuotiaana. Useimmat olivat ihan tavismiehiä, eivät vaan sattuneet minusta kiinnostumaan. Nykyisen miehen tapasin vasta lähes kolmekymppisenä ja hän oli se aloitteellinen osapuoli. Paremmin tutusttuani minäkin sitten pikkuhiljaa rakastuin häneen. Maailman paras ja rakkain mies, minulle valtava onnenpotku että hän oli niin sinnikäs ja aloitteellinen.
AP on vaan totaalinen nysvä joka ei saa elämässään mitään aikaiseksi millään saralla, ja siihen on löydyttävä joku muu syyllinen kuin se joka katsoo peilistä. Miten hän voisi edes rakastaa ketään toista ihmistä kun oma napa (tai paremminkin navanalus) on se maailmankaikkeus jonka ympärillä kaikki pyörii.
Salma Hayek on ruma ja liian karvainen. Cindy Crawford näyttää mieheltä. Yäk.
ApHehe, niin varmaan. Kerro nyt vielä mikä vika oli niissä kaikissa työpaikoissa joihin olisit voinut edes teoriassa hakea.....työsuhdeauto oli väärän merkkinen tai värinen, firman luottokortin katto liian alhaalla?
Nysvä mikä nysvä.
Lopeta jo ap
Et saa enää tätä pskaa ketjua tulille . Tämä on jo loppuun kaluttu. Keksi uusi
Jatka pummaamista ja unohda naiset.
Vierailija kirjoitti:
17 sivua miesvihaa naisen kirjoittamaan trollaukseen.
Kaunista
On ihan kamalaa
Ap, mä tein niin, että vaihdoin ihastusta kunnes tärppäsi. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!
Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa
Mitä ihmeen tavistiinaa? Aplle naisia on, niin kuin suurelle osalle miehiä, vain ne noin 15-25v instabeibet ja parhaat vain niistäkin.
Ja kun kukaan ei edes oikeasti ole sen näköinen kuin ne instabeibet, ei edes he itse, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että sitten kun matkustus taas vapautuu, lähdet etsimään naista Itä-Euroopasta tai Itä-Aasiasta. Varsinkin thaimaalaiset, filippiiniläiset ja vietnamilaiset naiset ovat useimmiten oikein sieviä ulkonäöltään ja luonteeltaan helliä ja ymmärtäväisiä.
Niin tunnetusti ne pojan - tai maksullisennäköiset naiset on suomimiehen mieleen ja varsinkin ne kolmen lapsen neitsytäidit. Vaimoina oikein kilttejä kunhan miehellä ei rahat lopu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän AP:ta. Olen samassa jamassa, masentaa ja kaikki tuntuu merkityiksettömältä kun ei tällaista lyhyttä rumaa tavismiestä kukaan nainen halua. Miksi edes yrittää tehdä elämässä mitään merkityksellistä kuten kouluttautua tai olla töissä kun ei naisia kuitenkaan kiinnosta vaikka olis kuinka korkea koulutus tai hyvä työpaikka, pitäisi olla se 190-senttinen komea ja lihaksikas laatikkoleuka että saisi naisen.
Olet siis lyhyt, ruma tavis, joka on lisäksi kouöuttamaton ja työtön. Ja ihmettelet, kun naisia ei kiinnosta. Eipä sinua ole tosiaan järjellä siunattu.
Etsi ap samanlainen nainen kuin itse olet, semmoisiakin on
Voitte sitten tehdä lapsia ja elää tuilla ja rottailla ja olla syrjäytymistä 4ever. Mutta ei , tällekin jonnelle pitää todennäköisesti olla nuori, kaunis, hoikka, isotissinen, fitnessmallimissi.
Ei toimi. Naisilla on niin kova kysyntä että työttömät luuserinaisetkin viedään käsistä. Ei heidän tarvitse tyytyä oman tasoiseen mieheen.
Nainen on aina tasokkaampi kuin mies.
Mä kyllä ymmärrän aloittajaa, vaikka olen itse työssäkäyvä mies. Miettikää jos ette saisi esim. kunnallista terveydenhoitoa tai juuri teidän lapseltanne evättäisiin kouluruoka. Kuinka paljon tekisi mieli maksaa veroja sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.
Jos yhteiskunta ei tarjoa mitään takaisin, niin miksi ihmeessä tehdä töitä yhteiskunnan eteen.
Zinc
Tietenkin joku oma purjevene, auto jne. on ihan kiva, ei siinä mitään. Mutta kyllä niihinkin äkkiä kyllästyy ..
Mit vit? Yhteiskunta ei tarjo mitään? Mistä lähtien yhteiskunta järjestää parisuhteet?
Eipä mullakaan ollut parisuhdetta 28-vuotiaaksi, muttei olisi tullut mieleenkään syyttää siitä muita. Mutta olenkin nainen.
Luulin että naisetkin ovat osa yhteiskuntaa, taisin olla väärässä?
-eri
Näet ap tästä ketjusta ettet menetä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkä en saanu Tom Cruisee enkä Brad Pittii ni aloin massam u r h a a jaksi. Nyt istun linnassa. Mä mihinkä ala kun en saa sikä kikkelii mitä haluun. Oikee asenne!
Tässä tulee hyvin ilmi naisten suhteellisuudentaju...Kun AP ei saanut sitä tavistiinaa, niin naiset ajattelevat että se on verrannollista siihen kun he eivät saaneet jotain leffatähteä tai rokkistaraa
Mitä ihmeen tavistiinaa? Aplle naisia on, niin kuin suurelle osalle miehiä, vain ne noin 15-25v instabeibet ja parhaat vain niistäkin.
Ja kun kukaan ei edes oikeasti ole sen näköinen kuin ne instabeibet, ei edes he itse, huoh.
Ihan tavallisiin naisiin olin ihastunut, joista kaikkiin olin tutustunut tuttujen kautta jollain tapaa.
Ei silloin ees ollu mitään instaa kun olin 15-25
AP
Älä mieshuåraksi. Saat rahaa ja pllua ja palkan saat määrittää itse
Tosin saatat joutua oersereikääs* myös myymään miehille. Mutta voit tienata hyvin il.an koulutusta. Ja saat pllua
Vierailija kirjoitti:
Näet ap tästä ketjusta ettet menetä mitään
Joo. Kyllä. Siksi kannattaa lopettaa
Mäkään en saannu sellasta miestä, jonka olisin halunnut.
Vuosien olon jälkeen ukko on muuttunut erilaiseksi, kyllä vtuttaa sellanen😠
Tussunjako pakko lakiin. Varsinkin surjöytyneilke ülisijamiehille. Tuss* pitäisi vielä ulisijoille viedä kotiin. Tuss*n pitää elättää olisija, siivota, laittaa ruokaa ja tehdä lapsi.
Pelle-trolli keskustelee täällä itsekseen. Ehkä 1tai kaksi muuta.
Hanki Pelle elämä
Älä homoksi ja etsi samanlainen syrjäytynyt ruma ja lyhyt mies. Voitte jatkaa ihanaa elämäämme yhdessä ,eikä ole paineita että ei kelpaa.
Outo ajatusmaailma. Työ ja ura hankitaan ensimmäisenä elättääkseen itsensä. 25v on vasta nuori. Kylläpäs nuoret nykyään kärsimättömiä. Heti pitää saada kaikki. Monet luo uraa kolmekymppiseen asti ja opinnotkin monilla venyvät pitkälle.
Huh, ei pystynyt edes lukemaan ketjua loppuun, mutta alkupää oli kyllä niin hirveää luettavaa.
Paljon pikkusieluisia ihmisiä jaksaa tulla "neuvomaan" ap:ta.
Tiedän kyllä, että on provon mahdollisuus, mutta mitä jos ei ole? Oletettavasti aikuiset ihmiset tulee lyttäämään ja mollaamaan. Mitä jos tämä kyseinen henkilö onkin jo täysin lyöty ja luovuttamassa ja jengi tulee vertaamaan ronnie mcnuttiin ?? H Ä V E T K Ä Ä!!!!
Jätä se sika