Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
381/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisen puutetta valittavat ikisinkkumiehet voisivat lopettaa sen instatyttöjen perään haikailemisen, ja huomata ympärillään olevat tavisnaiset. Siis ne vähän ylipainoiset, meikkaamattomat, silmälasipäiset ja lyhythiuksiset naiset jotka tekevät jotain tavallista amisduunia eivätkä ota pepustaan kuvia instaan.

Tulkitsen tällaiset kommentit niin, että palstalla on paljonkin naisia, jotka eivät kelpaa oikein minkäänlaisille miehille ja ovat katkeria siitä.

Minusta on ikävää puhua kelpaamattomista ihmisistä. He eivät vain ole tavanneet sitä itselleen sopivaa tai sitten ovat, mutta sillä hetkellä on ollut tähdet muuten epäsuotuisassa asennossa. Vain todella harva ihminen (paha, psykopaatti tms.) on sellainen, ettei oikeasti pitäisi kelvata kenellekään ja silti moni heistäkin kelpaa. 

Jos nainen "ei kelpaa" vaikka miehistä on ylitarjontaa 50 000 niin minkäs teet.

Tosin se on nainen joka suorittaa valinnan siitä miesjoukosta joka on hänelle saatavilla.

Vierailija
382/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, kun miehet kertovat täällä niin usein "tyytyneensä" kumppaniinsa (kun eivät saaneet sitä ykkösvaihtoehtoa). Siis onko teillä jokin läheisriippuvuus vai miksi haluatte olla väkisin sellaisen ihmisen kanssa, joka saa teidät lähinnä huokailemaan elämänne surkeutta? :D Olen itse superläski (yli 100kg), ruma, työtön tylsimys, eikä mieleeni ole koskaan vielä tullut että alkaisin seurustelemaan epätyydyttävän kandidaatin kanssa! Ja ihan turha sanoa että naisille riittääkin vientiä; joo minuakin lähestyy ällö mies toisensa perään (joukossa mm. henkisesti vajaita, narsistisia peräkammarinpoikia sekä m.amumiehiä), mutta en minä sellaisia kelpuuta. Inhottaa ajatuskin että pitäisi suudella tuollaista, tai asua yhdessä. Hrr. 

Ihmettelen että sulla on ylipäätänsä ketään ehdokkaita jos olet ruma ja yli 100kg, huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihana tekosyy jäädä yhteiskunnan elätiksi.

Olen nuoresta asti käynyt töissä, koska saa palkkaa ja voi toteuttaa pieniä haaveita.

Saa myöskin työyhteisön.

Ei ne naiset tuu sinne syrjäytyneen miehen sotkuiseen kämppään.

Ja miksi tulisivat?

Vierailija
384/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan..

Ap ihastuu peruskoulussa luokan kauneimpaan tyttöön...ei tee aloitetta.

Ap ihastuu lähikuppilan kauniiseen oluenlaskijaan ja flirttailee kännissä..

jeee..ee..

Vierailija
385/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, ei pystynyt edes lukemaan ketjua loppuun, mutta alkupää oli kyllä niin hirveää luettavaa.

Paljon pikkusieluisia ihmisiä jaksaa tulla "neuvomaan" ap:ta.

Tiedän kyllä, että on provon mahdollisuus, mutta mitä jos ei ole? Oletettavasti aikuiset ihmiset tulee lyttäämään ja mollaamaan. Mitä jos tämä kyseinen henkilö onkin jo täysin lyöty ja luovuttamassa ja jengi tulee vertaamaan ronnie mcnuttiin ?? H Ä V E T K Ä Ä!!!!

Niin in...ap on valinnut insta runkkaamisen ja minun verorahoillani elämisen.

Toisaalta rengin ja tehdastyöläisen työpaikkoja ei enää ole.

Ehkä tämä on kaikille paras rakaisu.

Toivotaan että ap ei ole agressiivinen..eikä pura turhautumistaan viattomiin naisiin esim r.aiskaamalla.

Vierailija
386/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilaan

Vierailija
387/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaisin heitit pyyhkeen kehään. Ei monikaan ole vielä 25-vuotiaana vakavassa suhteessa. Olisit vaan opiskellut rauhassa, pitänyt itsestäsi huolta, pysynyt mukana yhteiskunnassa ja hankkinut vakaan taloudellisen tilanteen. Luulen että sitten 30+ vuotiaana naisista ei olisi ollut pulaa. Moni nainen etsii tuossa kohtaa vakaata puolisoa jonka kanssa perustaa perhe. 25-vuotiaana sellaisia ei vielä mietitä.

Minäkin tapasin oman puolisoni kun hän oli 27, itse 23.

Vierailija
388/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi vittumikä cucki simppi  oot 

Vierailija
389/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsy valittaja.

Vierailija
390/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa, kun miehet kertovat täällä niin usein "tyytyneensä" kumppaniinsa (kun eivät saaneet sitä ykkösvaihtoehtoa). Siis onko teillä jokin läheisriippuvuus vai miksi haluatte olla väkisin sellaisen ihmisen kanssa, joka saa teidät lähinnä huokailemaan elämänne surkeutta? :D Olen itse superläski (yli 100kg), ruma, työtön tylsimys, eikä mieleeni ole koskaan vielä tullut että alkaisin seurustelemaan epätyydyttävän kandidaatin kanssa! Ja ihan turha sanoa että naisille riittääkin vientiä; joo minuakin lähestyy ällö mies toisensa perään (joukossa mm. henkisesti vajaita, narsistisia peräkammarinpoikia sekä m.amumiehiä), mutta en minä sellaisia kelpuuta. Inhottaa ajatuskin että pitäisi suudella tuollaista, tai asua yhdessä. Hrr. 

Ihmettelen että sulla on ylipäätänsä ketään ehdokkaita jos olet ruma ja yli 100kg, huh huh.

Eikö olekin jännä? :) Tiedostan asian itsekin, joten en pahastu asian ihmettelystä. Voihan sekin toki olla että nuo miehet ovat olleet vain seksin perässä. Niin tai näin, olen iloisesti ilman! Eikä minulla ole mitään vaatimuslistoja miehelle, en vaan syty heikkolahjaisista tai m.amuista. 

Vierailija
391/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ottaa huomioon, että kaltaisillesi miehille ei ole tarjolla edes niitä ällöjä naisia ja kukaan nainen ei lähesty heitä tarjoamaan seuraansa missään koskaan.

On täysin inhimillistä, että ihmiset haluavat seuraa, seksiä ja läheisyyttä. Monet epätoivoiset miehet ovat valmiina tyytymään ns. vähempään niitä saadakseen.

Ehkä sitten kun tarpeeksi laadukkaat seksirobotit tai virtuaalitodellisuus on mahdollista joka jampan hankittavaksi, niin epätoivoisten miesten ei enää tarvitse "tyytyä" ihmisnaiseen saadakseen sitä seksiä, seuraa ja läheisyyttä.

Vierailija
392/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kohtalo itellä, tosin työttömyys johtuu myös sairauksista. Rakastuin uhteen naiseen joka särki minun sydämeni niin pahoin etten enää pysty parisuhteeseen.

Keskityn treenaamaan ja saan jonkin moista tyydytystä siitä että vartalo on kreikkalainen veistos, jota kukaan ei tule saamaan

Vierailija
393/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota menoa ap herää viisikymppisenä tajuamaan, kuinka monet hyvät vuodet heitti hukkaan vain sen takia, ettei saanut jotain teinirakkauttaan. Nainen voi löytyä helpommin, jos edes yrittää mukaan työelämään. Naiset arvostavat sitä, että miehellä on asiat kunnossa.

Vierailija
394/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika aikaisin heitit pyyhkeen kehään. Ei monikaan ole vielä 25-vuotiaana vakavassa suhteessa. Olisit vaan opiskellut rauhassa, pitänyt itsestäsi huolta, pysynyt mukana yhteiskunnassa ja hankkinut vakaan taloudellisen tilanteen. Luulen että sitten 30+ vuotiaana naisista ei olisi ollut pulaa. Moni nainen etsii tuossa kohtaa vakaata puolisoa jonka kanssa perustaa perhe. 25-vuotiaana sellaisia ei vielä mietitä.

Tein juuri tuolla tavalla eli opiskelin akateemisen ammatin, menin töihin, hankin omaisuutta jne. mutta tilanne on ihan yhtä onneton myös 30+ vuotiaana. Tämä toimii vain niille miehille, jotka kelpaavat naisille irtojuttuihin, mutta eivät vakavaan suhteeseen.

ei ap

Vierailija
395/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, mikä ihme se on? Sellainen viritelmä jossa naisen harrastukset ovat yhteisiä ja miehen harrastukset omia. Muija arvostelee koko ajan että teet liikaa/liian vähän asiaa x. Esim. pelaat, makaat sohvalla, liikut, syöt, juot, istut, mietit. Milloin on tavarat väärässä paikassa ja villakoiria nurkissa. Loppumatonta kitinää, ulinaa ja valitusta. Ei kiinnosta tuollainen vain sen takia että pääsisi tyhjentämään kassit 2 krt/vko. Siksi olen M-33 ja todennäköisesti ikineitsyt.

En minäkään jaksa tehdä töitä paitsi jos on jotain isompia hankintoja mielessä. Pärjään hyvin kassan/Kelan rahoilla. Sitten kun ansiosidonnaisen loppu alkaa häämöttää ja työkkäri potkii persiille, voi hakea johonkin määräaikaiseen pashkaduuniin jotta pääsee työkkärin ämmästä taas vähäksi aikaa eroon. Olen äärimmäinen introvertti ja minulle riittää viihteeksi netti, telkkari, pc ja pelikonsoli. Lähes kaikki muu joko maksaa liikaa tai on tylsää yksin tehtynä.

Mutta en minäkään ymmärrä tuota työnteon ja parisuhteen linkittämistä. Tämä sossulandia menee varmaan joka tapauksessa konkkaan viimeistään 2030, mutta siitä on turha soimata itseään vaan politiikkoja jotka eivät ole tehneet uudistuksia 25 vuodessakaan. Ihan yhtä saamattomia bashkoja ovat itsekin. Voin ihan reilusti myöntää että olen laiska pummi ja työttömyys on itselleni nautinto.

Vierailija
396/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on ollut,ap, sun valinta ja oot itse ainoa, joka sille voi jotain tehdä. Jos jossain vaiheessa haluat tehdä elämällesi jotain niin suosittelen lämpimästi hakemaan apua mielenterveysongelmaasi. Et ole vielä edes vanha ja ehdit vaikka mitä!

Vierailija
397/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisen puutetta valittavat ikisinkkumiehet voisivat lopettaa sen instatyttöjen perään haikailemisen, ja huomata ympärillään olevat tavisnaiset. Siis ne vähän ylipainoiset, meikkaamattomat, silmälasipäiset ja lyhythiuksiset naiset jotka tekevät jotain tavallista amisduunia eivätkä ota pepustaan kuvia instaan.

Tulkitsen tällaiset kommentit niin, että palstalla on paljonkin naisia, jotka eivät kelpaa oikein minkäänlaisille miehille ja ovat katkeria siitä.

Minusta on ikävää puhua kelpaamattomista ihmisistä. He eivät vain ole tavanneet sitä itselleen sopivaa tai sitten ovat, mutta sillä hetkellä on ollut tähdet muuten epäsuotuisassa asennossa. Vain todella harva ihminen (paha, psykopaatti tms.) on sellainen, ettei oikeasti pitäisi kelvata kenellekään ja silti moni heistäkin kelpaa. 

Jos nainen "ei kelpaa" vaikka miehistä on ylitarjontaa 50 000 niin minkäs teet.

Tosin se on nainen joka suorittaa valinnan siitä miesjoukosta joka on hänelle saatavilla.

Todellisuudessa mieskanta ei olekaan sieltä parhaimmasta päästä. Joukkoon mahtuu helmiä ja olenkin heitä päässyt onneksi tapailemaan, mutta, mutta.. Tajuan kyllä miksi joillakin jää ottamatta.

Vierailija
398/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri tuolla tavalla eli opiskelin akateemisen ammatin, menin töihin, hankin omaisuutta jne. mutta tilanne on ihan yhtä onneton myös 30+ vuotiaana. Tämä toimii vain niille miehille, jotka kelpaavat naisille irtojuttuihin, mutta eivät vakavaan suhteeseen.

ei ap

Seuraisitte Youtubea. Miehetkin ovat käsittäneet syy-seuraussuhteen, eivätkä he syytä siitä naisia. Yhteiskunta on vain mennyt siihen jamaan ettei vakavaa parisuhdetta nähdä enää ykkösasiana ja hyvä niin. Mielummin pariutuu rakkaudesta kuin rahasta <3

Vierailija
399/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ottaa huomioon, että kaltaisillesi miehille ei ole tarjolla edes niitä ällöjä naisia ja kukaan nainen ei lähesty heitä tarjoamaan seuraansa missään koskaan.

On täysin inhimillistä, että ihmiset haluavat seuraa, seksiä ja läheisyyttä. Monet epätoivoiset miehet ovat valmiina tyytymään ns. vähempään niitä saadakseen.

Ehkä sitten kun tarpeeksi laadukkaat seksirobotit tai virtuaalitodellisuus on mahdollista joka jampan hankittavaksi, niin epätoivoisten miesten ei enää tarvitse "tyytyä" ihmisnaiseen saadakseen sitä seksiä, seuraa ja läheisyyttä.

Anteeksi nyt vaan. Ne keitä olen kuunnellut kännissä jauhavan onnettomasta liitosta ei suinkaan ole olleet mitään Jumalan lahjoja naisille. Olisin hyvin hiljaa monien asemassa tyytymisestä kerta sieltä peilistä kurkistaa ihan tavis.

Vierailija
400/416 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on varmast on varmasti samassa tilanteesssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi