Millainen on hyvä suudelma?
Minusta tuntuu, etten ole kohdannut vielä hyvää suutelijaa. Sellaista, jonka suudelma tuntuu varpaissa asti ja vähän muuallakin :) On ollut koko naaman kuolaajia, pikkupusuttelijoita, kireillä huulilla hankaajia, purijoita ja yksi sellainenkin, joka oli kuin kylmää kalaa olisi suudellut. Meitä on joka lähtöön ja suudelmia vähän joka lähtöön.
Millainen sinun mielestäsi on hyvä suudelma?
Kommentit (44)
Ehkä miehet pitävät siitä että nainen yllättäen suutelee. Itse naisena en haluaisi mitään yllätys suutelua ja todennäköisesti pelästyisin ja pahimmassa tapauskessa saattaisi tulla reaktio.
Kyllä mulla se mahdollisuus suuteluun lähtee siitä että joko tanssitaan hitaita lähekkäin tai halataan pitkään ja samalla pikku hiljaa vieritetään huulia lähemmäs toisiaan, ensin suutelua kaulalle ja sitten huulille. Tässä ei jää kenellekkään epäselväksi mihin ollaan menossa ja vielä kerkeää itse perumaan tai mies perumaan suutelun jos siltä tuntuu.
Oi, vieläkin muistan yhden miehen suudelman nuoruudessani. Hän maistui ihanalta ja raikkaalta ja oli sellainen kevyesti kiusotteleva, pientä näykkäisyä huulista aina välillä ja vain vähän kieltä mukana. No joo ja sen jälkeen toki päädyttiin viettämään yö yhdessä.
No se pitää itte kokea.
Ja mielellään useampaan kertaan :)
Sellainen kielletty