Millainen on hyvä suudelma?
Minusta tuntuu, etten ole kohdannut vielä hyvää suutelijaa. Sellaista, jonka suudelma tuntuu varpaissa asti ja vähän muuallakin :) On ollut koko naaman kuolaajia, pikkupusuttelijoita, kireillä huulilla hankaajia, purijoita ja yksi sellainenkin, joka oli kuin kylmää kalaa olisi suudellut. Meitä on joka lähtöön ja suudelmia vähän joka lähtöön.
Millainen sinun mielestäsi on hyvä suudelma?
Kommentit (40)
Tapailin kerran yhtä miestä. Kaikki sopi yhteen , kunnes pussattiin. Yäks , niinkuin kalapuikko ois hipaissut. Täysin mitäänsanomaton huitaisu , siihen loppui se juttu.
Sellainen tosiaan, minkä muistaa aina. Turussa oli 80-luvulla Cumuluksessa yksi kokki, joka suuteli niin, että en vieläkään ole pystynyt niitä suudelmia unohtamaan ;). Ihan menin ekstaasiin ... Terkkuja vain tutuille!
Vierailija kirjoitti:
Ap itse tietysti omasta mielestään maailman paras suutelija, joka joutuu alentumaan suutelemaan huonojen kanssa.
Miten tämän nyt näin nurjasti voi tulkita? :D En ole, enkä luule olevani.
Ap
Älä ap välitä. Meitä on moneen junnaan.
Aalto toteaa, että tässäkin asiassa näkyy se, että ihmiset tahtovat pistää hänet tietynlaiseen lokeroon.
– Ihmiset ajattelevat, että kun olen tällainen prinsessamainen, olen vain tietynlainen hahmo vähän sellainen kuin vanhoissa Disney-leffoissa. Mutta Disneyn prinsessatkin kehittyvät ja muuttuvat. Jos miettii vaikka Frozenin Elsaa, niin hänhän on todella voimakastahtoinen ja seksikäs!
– Olen kaiken prinsessamaisuuden lisäksi samaan aikaan itsenäinen aikuinen nainen, joka tietää, mitä tahtoo. Miksi nämä kaksi asiaa eivät voisi olla samassa paketissa? Olen uuden ajan Disney-prinsessa!
...
Niin, mikähän siinä on, että kumivaatteissa tai vaatteita vönkyily, seksilelut ja Disney ei sovi yhteen? Hmmmm.
Kiusoitteleva alkuun. Kielellä sipaistaan alahuulta,kielenkärkeä, ylähuulta. Imaistaan viekoittelevasti alahuulta. Käytetään myös sormia piirrellen huulen yläkaarta. Käytetään sormia suussa hellästi. Välillä siudellen ahnaammin suu hieman auki käyttäen kieltä hieman suussa.
Hyvä suudelma on kiihkeä ja nälkäinen, pikkaisen kieltä mukaan niin ai-ai.
Muistelen vieläkin lämmöllä vuosien takaista kertaa, kun vietin erään miehen kanssa illan pelkästään suudellen. Alunperin suutelimme koska se oli sellainen kaverillinen "vedonlyönti." Mutta kun huulemme kohtasivat niin siitä oli kaverillisuus kaukana, eikä sitä tahtonut lopettaa. Koko keho syttyi tuleen.
Harmittaa kun miesystäväni ei tykkää kielareista.
Mitä kielellä on tarkoitus tehdä? En osaa kuin hiukan lipaista sillä toisen huulta tai huulia, tuntuu että suu täyttyy (omasta) kielestä jos työnnän sen pidemmälle. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kielellä on tarkoitus tehdä? En osaa kuin hiukan lipaista sillä toisen huulta tai huulia, tuntuu että suu täyttyy (omasta) kielestä jos työnnän sen pidemmälle. Yök.
Edelleen vastauksia kaivaten?
Ihana vanha keskusteluketju.
Olin nuorena puisto-osastolla töissä ja oli edellisenä iltana ollut työkaverin kanssa sutinaa baarissa. Näin hänet seuraavana työpäivänä. En jostain syystä halunnut tapailla miestä ja hän kysyi, saako viimeisen kerran suudella. Myönnyin tähän ja sainkin ikimuistoisen suudelman. Hän suuteli kiihkeästi ja menimme pikkuhiljaa taaksepäin ja hänen autonsa osui minuun. Mies kaatoi minut konepellille ja jatkoi suutelua. Olin aivan pyörällä päästäni. Jonkin ajan päästä hän nosti minut ylös ja erosimme. Välillä vieläkin muistelen tätä järisyttävää suudelmaa.
Mulle on moni mies sanonut "nam".Tuu testaamaan -nainen Suudelmaan pannaan tunnetta peliin