Harrastatteko seksiä jos teillä on yövieraita?
Miksi, miksi ei? Onko väliä keitä vieraat on (omat tai miehen vanhemmat, muita sukulaisia, sisaruksia, ystäviä...)?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pervo että just tollasissa erityistilanteissa on pakko kiusata miestä ja testata pystyykö hillitsemään itseään :) Ja jos panettaa niin en pysty nukahtamaan ennen kuin olen lauennut. Eli harrastetaan. Olen myös äänekäs joten oman lisäkiihotulsensa tuo se, kun on pakko olla hiljaa ja voihkia toisen korvaan...
Aika itsekästä. Et mieti vieraita ollenkaan vaan itseäsi...
Sitten olen itsekäs, kokeile sinäkin joskus. Minun rakasteluni ei kenenkään vieraan elämää pilaa, eikä sen ole tarkoitus kuulua eikä näkyä ulkopuolisille, tietenkään. Ihan sama kuin se, että talossa nukkuu lapsia.
Olimme myös pari viikkoa ulkomailla ystäviemme luona lomalla. Olimmeko mielestäsi itsekkäitä kun nautimme sielläkin seksistä, joskus jopa päiväuniaikaan? Vai olisiko pitänyt olla koko yhteinen loma selibaatissa?
Minä olen kai sitten itsekäs. (Ja sinä olet säälittävä.) Tai sitten nautin kovasti seksistä -ja elämästä. Toivon että muutkin nauttivat, ei se ole minulta pois.
Jos joskus osumme saman katon alle yöksi, lupaan rakastella mieheni kanssa ihan hipi hiljaa, lupaan ettet kuule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pervo että just tollasissa erityistilanteissa on pakko kiusata miestä ja testata pystyykö hillitsemään itseään :) Ja jos panettaa niin en pysty nukahtamaan ennen kuin olen lauennut. Eli harrastetaan. Olen myös äänekäs joten oman lisäkiihotulsensa tuo se, kun on pakko olla hiljaa ja voihkia toisen korvaan...
Et ole pervo vaan huomionhakuinen. Tällaiset ihmiset on helvetin rasittavia.
Olipa törkeästi sanottu. Seksi on minulle parisuhteessa tosi tärkeää. Tuo kiihottavaa vaihtelua kun pitää olla ihan hiljaa ja ”salaa”, vähän kuin teininä. Ja jos olen huomionhakuinen, olen sitä miehelleni. Ehkä se on lapsellista, mutta ei se häntä kyllä haittaa. Seksi on meille tärkeää ja ehdottomasti se suhteen liima. Missään kohtaa en väittänyt että kiljutaan menemään patterit kolisten ja seksilelut suristen. Se JUTTU on just se että on pakko olla hiljaa ettei kukaan kuule, liikkua hiljaa ja varovaisesti, pitää suu kiinni toisen korvassa... Se on kaunista ja kiihottavaa ja kahden aikuisen hetki, joka ei kuulu (kirjaimellisesti) kenellekään muulle! Miten se tekee minusta rasittavan?
Vierailija kirjoitti:
En vieraiden kanssa.
PYH !
Ja witut ! _AINA_yövieraDEN kanssa. Ei väliä onko mies vai nainen.
Jaahas, ilmeisesti tämän ketjun perusteella minun vanhemmillani oli sitten täydellinen parisuhde. Tajusin vasta yhden kaverin vanhempien erotessa, että vanhempani ehkä ovat jotakin muutakin kuin kämppiksiä (tai ehkä ovat joskus olleet). Koskaan en kuullut heidän lausuvan toisilleen mitään helliä sanoja tai koskevan toisiinsa rakastavasti. Yllätys, yllätys, he sitten myöhemmin erosivatkin.
Ei, eikä kyllä muulloinkaan. Onneksi vieraat joskus harrastaa. Saa edes kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa törkeästi sanottu. Seksi on minulle parisuhteessa tosi tärkeää. Tuo kiihottavaa vaihtelua kun pitää olla ihan hiljaa ja ”salaa”, vähän kuin teininä. Ja jos olen huomionhakuinen, olen sitä miehelleni. Ehkä se on lapsellista, mutta ei se häntä kyllä haittaa. Seksi on meille tärkeää ja ehdottomasti se suhteen liima. Missään kohtaa en väittänyt että kiljutaan menemään patterit kolisten ja seksilelut suristen. Se JUTTU on just se että on pakko olla hiljaa ettei kukaan kuule, liikkua hiljaa ja varovaisesti, pitää suu kiinni toisen korvassa... Se on kaunista ja kiihottavaa ja kahden aikuisen hetki, joka ei kuulu (kirjaimellisesti) kenellekään muulle! Miten se tekee minusta rasittavan?
Jos parisuhde on vahvalla pohjalla niin miksi sitä pitää liimailla kylässä? Olettaen, ettette vietä enemmän aikaa kyläillen kuin kotona. Vaikka miten hipihiljaa puuhailisi, pienessä asunnossa yöaikaan tulee varmasti kuulluksi. Se siitä kauniista, kiihottavasta, kahden aikuisen hetkestä, joka ei kuulu muille.
Tiedän tapauksen jossa nuoripari pari viikkoa anoppilassa yöpymässä mitenkä siinä onnistuu olematta seksiä harrastamatta. Nih...
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuli lopulta ero kumppanini kanssa tapauksen johdosta, jossa päädyin Juhannusyönä rakastelemaan yövieraan kanssa, mieheni nukkuessa sammuneena toisessa huoneessa.
Tästä "yövieraasta" tuli lopulta pitkäaikainen uusi parisuhde. Joskus sattuu kummia, tässä yksi sellainen tapaus. : )
Voisin sen takia alkaa oikein inhota jotain miestä jos vaatisi harrastamaan jos jopa samassa huoneessa joku.
Mielessä keskiajasta kertovat elokuvat kun lapsetkin katselivat.
Joku raja karkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa nuoripari pari viikkoa anoppilassa yöpymässä mitenkä siinä onnistuu olematta seksiä harrastamatta. Nih...
Olisi onnistunut, ellei anoppi olisi koko ajan änkenyt huoneeseen kuikuilemaan.
Suuseksiä harrastetaan ja saunassa on pantu, kun vieraat on olleet olohuoneessa. Kerran mies sormetti minut vanhempieni mökillä, kaikki nukkuivat tuvan lattialla.
Muksuna jouduin kuuntelemaan usein, kun oma isäpuoli pani äitiä. Äitini ei ollut kovin hiljainen. Myöhemmin ystävien luona olen muutamia kertoja herännyt panemiseen naapuri huoneessa. Kämpät eivät ole olleet kovin isoja.
Itse en ole pannut jos vieraita on kylässä, kun yleensä ovat vain sen yhden yön.
Voittehan te sanoa että nyt alkoi nussiminen, menkääpä tunnin kävelylle. Kyllä itse vieraana ymmärtäisin.
Poikamiehenä ollessani kaverini pysähtyi yhdeksi yöksi kaksiooni silloisen tyttöystävänsä kanssa. Yöllä heräsin siihen että panivat olohuoneen vuodesohvalla, jossa nukkuivat. Harmittaa, etten mennyt mukaan ja ehdottanut kimppaa. Enää perheellisenä ei samaa mahdollisuutta taida tulla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde on vahvalla pohjalla niin miksi sitä pitää liimailla kylässä? Olettaen, ettette vietä enemmän aikaa kyläillen kuin kotona. Vaikka miten hipihiljaa puuhailisi, pienessä asunnossa yöaikaan tulee varmasti kuulluksi. Se siitä kauniista, kiihottavasta, kahden aikuisen hetkestä, joka ei kuulu muille.
Ehkäpä se ei sitten ole tarpeeksi vahvalla pohjalla, ero varmaan tulee kun tarvitaan liikaa liimaa ;) En muista että olisimme koskaan olleet pienessä asunnossa yökylässä. Meillä käy jonkin verran yövieraita ja se ei ole syy olla harrastamatta seksiä. Kuten toisessa kommentissani jo kirjoitin, pari viikkoa ulkomailla ystävien kotona ei todellakaan mennyt selibaatissa. Luulenpa ettei ystäväpariskuntakaan meidän vuoksi pidättäytynyt seksistä, ainakin toivon niin. Ääniä ei kyllä kuulunut.
Antakaa hyvänen aika ihmisten naida! Jotenkin kannattaa ehkä kääntää katse itseensä ja miettiä mikä siinä toisen seksielämässä niin ajatuksen tasolla häiritsee, silloin kun sitä ei kukaan tarkoituksella tuo toisten silmille ja korville.
Kaverin kuullen ollaan harrastettu, eikä siinä mitään. Samaten tyttöystävän kämppiksen kuullen.
Itsellä raja menee siinä jos jommankumman vanhemmat olisivat kuuloetäisyydellä. En kestä ajatusta että vanhempani kuulisivat. Sama toki pätee vanhempien seksiäänien kuulemiseen.
No ei todellakaan. Jotain rajaa sentään ja kunnioitusta vieraita kohtaan.
Eipä harrasteta seksi juuri muutenkaan, niin ei todellakaan vieraidenkaan läsnäollessa.
En itse halua kuulla toisten seksiääniä joten en altista muita omilleni. Moni kuvittelee hoitavansa hommat niin ettei kukaan kuule mutta todellisuus on toista, vieraat eivät vain kehtaa sanoa asiasta... Mutta jos oikeasti osataan olla hiljaa (toivon ja kuvittelen että esimerkiksi lasten vanhemmat osaavat), en toki voi häiriintyä jos en saa tietää. :D
Toisaalta, ei voi odottaa täyttä selibaattia jos vierailu kestää useita päiviä tai pitempään. On se kyllä outoa jos ei voi olla panematta paria yötä sen kerran kun on vieraita. Jos vieraat ovat kylässä viikon, luulisi silloin kyllä tulevan tilaisuuksia muulloinkin kuin yöllä kun nukutaan viereisissä huoneissa.
No ei.
Meillä on tosi pieni asunto, huono äänieristys ja yövieraita max kerran vuodessa, kyllä me silloin maltetaan mielemme :D. Toki eri asia jos on iso asunto ja usein/pitkään yöpyviä yövieraita.
Henkilökohtaisesti en halua ottaa kavereita tai muitakaan vieraita osaksi seksielämääni enkä myöskään itse vieraana osalliseksi heidän seksielämäänsä. Siis edes pelkkien äänten osalta.
Mielestäni se on epäkohteliasta wt-toimintaa.