Harrastatteko seksiä jos teillä on yövieraita?
Miksi, miksi ei? Onko väliä keitä vieraat on (omat tai miehen vanhemmat, muita sukulaisia, sisaruksia, ystäviä...)?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo elää tavallaan, vieraat kulkee ajallaan. Eli joo, kyllä meillä pannaan, oli vieraita tai ei. Jos jotain ärsyttää ajatus isäntäväen mahdollisesta seksin harrastamisesta vierailun aikana, niin voi mennä kylään jonnekin muualle.
Hyi hemmetti sentään. Ollaan miehen kanssa hyvin seksuaalisia, mutta meillä on kuitenkin käytöstapoja.
Ei todellakaan aseteta vieraita epämiellyttävään asemaan, koska he ovat rakkaita vieraita.
Ettekö osaa olla hiljaa? Valittavatko naapurit mölystä? Entä lapsenne? Sitten ymmärrän asian.
Meillä ei ole naapureita saatikka lapsia. Jos harrastetaan seksiä, se kyllä kuuluu, ja sen takia ei haluta vieraita häiritä.
Eli jos hankitte lapsen, niin lopetatte sen jälkeen seksin harrastamisen? Ei ihme, että nykyään on niin paljon vain yhden lapsen perheitä, jos ajattelutapa on tämä.
No ei todellakaan. Sitä vain harrastetaan muita häiritsemästä.
Kuten muutkin normaalit ihmiset, jotka harrastavat seksiä hiljaa, jos asunnossa on muita paikalla jossain toisessa huoneessa (lapsia tai vieraita).
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pervo että just tollasissa erityistilanteissa on pakko kiusata miestä ja testata pystyykö hillitsemään itseään :) Ja jos panettaa niin en pysty nukahtamaan ennen kuin olen lauennut. Eli harrastetaan. Olen myös äänekäs joten oman lisäkiihotulsensa tuo se, kun on pakko olla hiljaa ja voihkia toisen korvaan...
Meitsi on hei vähänkö kreisi!
Meillä harrastetaan mahdollisimman äänekästä seksiä, kun on yövieraita. Halutaan tehdä vieraat vähän kateelliseksi ja hyvin on onnistunut melkein joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pervo että just tollasissa erityistilanteissa on pakko kiusata miestä ja testata pystyykö hillitsemään itseään :) Ja jos panettaa niin en pysty nukahtamaan ennen kuin olen lauennut. Eli harrastetaan. Olen myös äänekäs joten oman lisäkiihotulsensa tuo se, kun on pakko olla hiljaa ja voihkia toisen korvaan...
Et ole pervo vaan huomionhakuinen. Tällaiset ihmiset on helvetin rasittavia.
Olipa törkeästi sanottu. Seksi on minulle parisuhteessa tosi tärkeää. Tuo kiihottavaa vaihtelua kun pitää olla ihan hiljaa ja ”salaa”, vähän kuin teininä. Ja jos olen huomionhakuinen, olen sitä miehelleni. Ehkä se on lapsellista, mutta ei se häntä kyllä haittaa. Seksi on meille tärkeää ja ehdottomasti se suhteen liima. Missään kohtaa en väittänyt että kiljutaan menemään patterit kolisten ja seksilelut suristen. Se JUTTU on just se että on pakko olla hiljaa ettei kukaan kuule, liikkua hiljaa ja varovaisesti, pitää suu kiinni toisen korvassa... Se on kaunista ja kiihottavaa ja kahden aikuisen hetki, joka ei kuulu (kirjaimellisesti) kenellekään muulle! Miten se tekee minusta rasittavan?
Mistä sä tiedät että se ei kuulu muihin huoneisiin?
Huoh... ei ole kyllä seksiä muutenkaan, kun ukkoa ei kiinnosta. Käy varmaan vieraissa
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi ei? Onko väliä keitä vieraat on (omat tai miehen vanhemmat, muita sukulaisia, sisaruksia, ystäviä...)?
Tietenkään emme harrasta seksiä jos on yövieraita. Se on epäkohteliasta ja moukkamaista muiden tunteita kohtaan. Joku järki pitää olla.
Kuinka apinamaista mölyä porukka oikein pitää sekstaillessaan, kun kaikki ovat sitä mieltä ettei sitä voi tehdä äänettömästi? Totta kai voi.
Hämmästynyt kirjoitti:
Kuinka apinamaista mölyä porukka oikein pitää sekstaillessaan, kun kaikki ovat sitä mieltä ettei sitä voi tehdä äänettömästi? Totta kai voi.
Sitä minäkin ihmettelen. Moni väittää, ettei pysty olemaan hiljaa, tai että vaan yrittää olla hiljaa, mutta siitä ei ilmeisesti ole mitään takuita että oikeasti on hiljaa.
Minä ainakin pystyisin olemaan hiljaa, ei minun tarvitse mylviä. Mutta en siltikään harrastaisi seksiä jos joku olisi mahdollisella kuuloetäisyydellä, eihän koskaan tiedä vaikka sänky romahtaisi.
Mun mielestä saa jotain pientä ääntä kuuluakin, ei se haittaa. Meillä on 4 lasta, joten kaikki ehkä arvaavat että jotain on joskus ennenkin puuhattu. Teatraalisen kova ulvonta on tietenkin eri asia.
Ei niitä yövieraita kovin usein käy, että kyllä hoidetaan seksipuuhat muulloin. Asuntokin on aika pieni.
Yleensä vedellään kimppakivaa yövieraiden kanssa, ei litinät lätinät ja huuto haittaa, kun kaikki on samassa höyryävässä lihakasassa.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästynyt kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Moni väittää, ettei pysty olemaan hiljaa, tai että vaan yrittää olla hiljaa, mutta siitä ei ilmeisesti ole mitään takuita että oikeasti on hiljaa.
Minä ainakin pystyisin olemaan hiljaa, ei minun tarvitse mylviä. Mutta en siltikään harrastaisi seksiä jos joku olisi mahdollisella kuuloetäisyydellä, eihän koskaan tiedä vaikka sänky romahtaisi.
Kannattaa sitten hässiä lattialla. Kaikki sängyt kyllä nitisee nussiessa.
Juntteja ne ketkä eivät voi olla panematta edes sitä aikaa kun joku on kylässä. Tuo jos mikä on wt-touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään emme harrasta seksiä jos on yövieraita. Se on epäkohteliasta ja moukkamaista muiden tunteita kohtaan. Joku järki pitää olla.
No näin juuri. Moukkamaista.
Kun seksiä on harvemmin kuin kerran kuussa, niin ne satunnaiset vieraat ei haittaa rytmiä.
t. puutteessa elävä aviomies
Meillä ei ole harrastettu seksiä pitkään aikaan ja se on niin hävettävä asia minun mielestä, että kun meillä on yövieraita niin kolisutan sängyn päätyä seinää vasten ja voihkin niin, että vieraat luulevat meillä olevan seksiä.
Kun meillä oli viimeksi yövieraita sekstaili vaimoni vieraspariskunnan miehen kanssa. Kun me olimme viimeksi heillä, sekstailin pariskunnan rouvan kanssa 😀. Näin meillä 😍
Tietenkin harrastamme! Ei vieraat vaikuta meidän seksin harrastamiseen sen enempää kuin lapsetkaan.
Kun emme ole yksin kotona pyrimme välttämään äänien kuulumista muille kotona olijoille.
Kyllä ,
Miksi ei kun emme pidä kovaa ääntä.
Ex anoppi oli aika usein yö kylässä ja kerran aamulla sanoi tuntuko hyvälle.
No ei todellakaan. Sitä vain harrastetaan muita häiritsemästä.