Kissa kusi vieraan tekomokkakenkiin, mitä teen?
Kommentit (54)
Ja mitä se rakas anoppi teillä tekee jos poikansa ei edes ollut kotona?
Kun teillä ei nyt vaikuta mitkään lämpimät välit olevan että hän sinua tulisi huvikseen katsomaan?
Ja siis sinusta on ookoo että mies päättää että hänen ei tarvitse korvata kissansa tekemisiä, koska väittää että ei tapahtuisi jos mies olisi kotona?
Mitä mies olisi tehnyt, pitänyt anopin kenkiä sylissä koko vierailun ajan?
Juu, minäkin uskon että anoppisi on riivattu, miehesikin taatusti. Jos et itse uskalla tai osaa käyttää manausloitsuja niin kutsu paikalle pappi. Se on välttämätöntä myös siinä tapauksessa, että yrität manausta itse muttei se toimi (esim. anoppisi pää alkaa pyörimään ja hän yrjöilee hernesoppaa)
Ööh ja sä kattelet tollasta nyssäkkää? Sinuna pakkaisin kamat, jättäisin anopin kissan kanssa asuntoon ja jättäisin koko pesueen.
Nyt kato peiliin ja mietipä ketä siellä oikein vedätetään?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:23"]
Vahingossa paljastin ton anopin, toivottavasti se ei muuta ihmisen suhtautumista tilanteeseen. Mutta anoppi ei huoli pojaltaan korvauksia koska minä olen ollut kotona joten minä olen vastuussa kissan tekemisistä. Minulta huolisi 150 euroa koska tunnearvo on mittaamaton. Mieheni sanoi kun soitin olevansa samoilla linjoilla anopin kanssa, ei korvaa koska tilannetta ei olisi tapahtunut jos hän olisi ollut kotona. Mulla ei ole rahaa noin suuriin korvausvaatimuksiin. Voisiko kokeilla pyykinpesuainetta ensiapuna niin että saisi lisäaikaa?
[/quote]
Heitä se akka ulos ja paiskaa kengät perässä. Vaikuttaa varsinaiselta laatunaiselta.
Anoppi nyt tahallaan ilkeilee minulle aina kun on mahdollista. Kissan on itse miehelleni antanut, mutta kyllähän minun pitää olla vastuussa koko maailmasta silloin kun hän on töissä. Anoppi tuli katsomaan meidän vauvaa, ettei minun äitiyslomalaisena tarvitse yksin olla päivät pitkät. Mieheni on ihan hyvä, mutta hänelle äiti on pyhä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:36"]
Anoppi nyt tahallaan ilkeilee minulle aina kun on mahdollista. Kissan on itse miehelleni antanut, mutta kyllähän minun pitää olla vastuussa koko maailmasta silloin kun hän on töissä. Anoppi tuli katsomaan meidän vauvaa, ettei minun äitiyslomalaisena tarvitse yksin olla päivät pitkät. Mieheni on ihan hyvä, mutta hänelle äiti on pyhä.
[/quote]
No laitapa sen ämmän takkikin lattialle, josko kissa kusisi siihenkin.
Onpa joo hyvä mies. En katselisi sekuntiakaan tollasen jälkeen enää.
-25
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:36"]
[/quote]
Seuraavan kerran kun anoppi tulee ovesta sisään, lähde ovesta ulos. Näin vältyt kaikilta korvausvelvollisuuksilta.
Pari ratkaisuehdotusta:
1.) Myy kissa ja anna rahat anopille korvauksena kengistä. Miehelle sanot, että et ehdi vahtia kissaa nyt kun hoidat vauvaa.
2.) Sano anopille, että et voi korvata kenkien tunnearvoa vaan pelkän nimellisarvon 20€.
Sano niille että mitään et ala maksamaan ja kissa lähtee piikille jos mies ei ota sen teoista vastuuta. Sulla ei ole aikaa vahdata kissan joka liikettä pienen vauvan äitinä. Eläimiä ei pidetä, jos vastuu niistä sysätään muille. Jos munkin koira olisi lenkillä esim. kaverini kanssa ja vaikka näykkäisisi jotain ihmistä (mitä ei kyllä koskaan tekisi, tämä on vain esimerkki) niin kyllähän se olisin minä joka sen korvaisi vaikken ole paikalla ollut!
Ai niin 3.) Maksa anopille pyydetty 150€. Sulle ei jää rahaa, joten mies joutuu maksamaan enemmän taloutenne juoksevia kuluja. Hän voi pyytää äidiltään, jos häneltäkin loppuu rahat. Esim. 150€.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:53"]
Ai niin 3.) Maksa anopille pyydetty 150€. Sulle ei jää rahaa, joten mies joutuu maksamaan enemmän taloutenne juoksevia kuluja. Hän voi pyytää äidiltään, jos häneltäkin loppuu rahat. Esim. 150€.
[/quote]
Ja jos ap tekee tilisiirron nettipankista heti nyt kun anoppi on vielä kylässä, jäävät kengät ap:n haltuun. Anoppihan on saanut niistä jo korvauksen.
Millä se anoppi sinua uhkaili? Vieläkö se on tupakalla? Oisko käynyt säkä ja kuollut sinne?