Minulla ei seiso naisten kanssa
Yhtään ei kovetu varsinkaan suomessa. Ulkomailla seisoo vähän paremmin.
Kommentit (8)
(WokeCheck): kirjoita naisoletettujen, ei naisten.
"Vähän" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Voi pikku katkarapua, kun yrittää edes 🥺
Homoseksuaalisuus (kreikan sanasta ’sama’ ja latinan sanasta sexus ’sukupuoli’) tarkoittaa seksuaalista suuntautumista, jossa yksilön seksuaalinen kiinnostus, romanttiset ajatukset, tunteet tai molemmat kohdistuvat pelkästään tai ensisijaisesti hänen omaan sukupuoleensa.
Ei sua kukaan nainen lähelleen päästä.
Pattayalla jokaiselle jotaki, siellä ei tarvi hävetä eikä kukaan arvostele.
t.setämies
Tämä asia on tullut kaikille palstalaisille jo selväksi niissä sun aikaisemmissa aloituksissa joita olet tehnyt pitkin vuotat aiheesta.
Impotenssi (erektiohäiriö) ja sepelvaltimotauti liittyvät läheisesti toisiinsa. Erektiohäiriö on usein piilevän sepelvaltimotaudin varhainen varoitusmerkki, sillä peniksen verisuonet ovat huomattavasti sydämen sepelvaltimoita ahtaampia ja oireilevat verisuonien ahtautuessa (ateroskleroosi) vuosia aiemmin.
Ulkomailla polvea ei särje, kun on lämpimämpää.
Olet homo, eikä siinä ole mitään hävettävää.
Ulkomailla seisoo vähän paremmin XDDDDDDDD
Good job, bro x<dDDDDd
Diabetes (sekä tyypin 1 että tyypin 2) on yksi yleisimmistä erektiohäiriöiden (impotenssin) syistä. Se vaurioittaa verisuonia ja hermoja, ja diabeetikoilla erektiohäiriöitä esiintyy jopa kolme kertaa enemmän kuin muilla miehillä. Ongelmat voivat alkaa huomattavasti aiemmin, jos verensokeritasapaino on huono.
Kokeile miesten kanssa. Olet varmaankin homo.
Eli olet impotentti, joka vetää ulkomailla ties mitä tiikerinkikkelijauheita, jolloin plasebo-ilmiö helpottaa edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo otsikosta. 😄
Minä en arvannut sitä, että ulkomailla kuitenkin seisoo - mutta vain vähän paremmin.
Se on tuttua meille kaikille suomiakkojen kanssa seurusteleville. Itse hoidan tilannetta katselemalla kornoa ja miettimällä ulkomaalaisia kaunottaria ryhävalaani kanssa paritellessa.
Syy ei ole naisissa. Sinuna menisin kiireesti lääkäriin.
Kokeile miehen kanssa.