Kissa kusi vieraan tekomokkakenkiin, mitä teen?
Kommentit (54)
Pyydän nyt vilpittömästi apua, kyseessä on todella tärkeä vieras. Ollut nyt vartin tupakalla ja uhkaili minua jos en saa kenkiä puhtaaksi. Itku kurkussa oon täällä saunatiloissa...
Tuskin lähtee millään puhdistusaineella, maksat ne kengät niin eiköhän se riitä.
täältä mitään apuja saa. soita martoille. voi olla että nekin nauraa. sano sille venäläiselle velanperijälle että sun luo tullessaan laittaa puukengät.
Mitä kysymistä tuossa on? Sovit vieraan kanssa miten korvaat kissasi aiheuttaman vahingon.
Jos kissasi kuseskelee ympäriinsä (eikä hiekkalaatikkoon), suunnittelet omille ja vieraiden kengille säilytyspaikan, jonne kissalla ei ole pääsyä.
On miehen kissa. Anoppi sanoi, että ei suostu siihen että korvaan uudet kengät vaan haluaa noi kyseiset sillä tuollaisia ei kuulemma saa enää mistään.
Ostat vieraalle uudet kengät.
Ja opetat kissasi kusemaan sinne minne pitää eli kissan hiekkalaatikkoon.
Jos kissa on kyvytön oppimaan niin pidät huolen ettei pääse vieraiden kenkiin tai vaatteisiin kusemaan :(
Jos tuo on miehesi kissa ja kengät anopin, sanot anopille että sopii kenkäasioistaan poikansa kanssa. Eihän sun niitä pidä korvata eikä puhdistaa, vaan sen kissan omistajan.
Anoppi pyytää sitten vain poikansa kuuraamaan ne kengät jos muu ei kelpaa ratkaisukssi tähän hätään :)
Kysy suoraan, mikä anopistasi on paras korvaus, niin miehesi voi korvata kengät oikealla tavalla.
Haju lähtee etikalla. Ties mitä se sitten tekee tekomokalle. Miehesi asia putsata popot.
Vahingossa paljastin ton anopin, toivottavasti se ei muuta ihmisen suhtautumista tilanteeseen. Mutta anoppi ei huoli pojaltaan korvauksia koska minä olen ollut kotona joten minä olen vastuussa kissan tekemisistä. Minulta huolisi 150 euroa koska tunnearvo on mittaamaton. Mieheni sanoi kun soitin olevansa samoilla linjoilla anopin kanssa, ei korvaa koska tilannetta ei olisi tapahtunut jos hän olisi ollut kotona. Mulla ei ole rahaa noin suuriin korvausvaatimuksiin. Voisiko kokeilla pyykinpesuainetta ensiapuna niin että saisi lisäaikaa?
Julista, että anopissa on paholaisen merkki, jonka kissa vaistoaa.
Mutise juuri ja juuri kuuluvasti omnis satanica potestas, omnis incursio infernalis adversarii. Jos anoppi kysyy, mitä oikein mutiset, väitä ettet sanonut mitään.
Soita johonkin pesulaan, ja kysy että saako keinomokkakenkiä puhdistettua ja mitä maksaisi.
Kissakin on niin fiksu että ymmärtää liruttaa laaduttomiin kenkiin :)