Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ostaa pivittäistavarakaupan koiranruokaa lemmikilleen?

Vierailija
08.09.2020 |

Ja nyt puhun niistä perus Murren Murkina -pusseista. Jos olet yksi heistä, niin kerro miksi päädyit ruokkimaan koiraasi niillä, etkä laadukkaammilla eläinkaupan ruoilla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin pitkään HauHau premiumia (30€ säkki) mutta sitten piti vaihtaa törkyhintaseen Canaganiin light senioriin (80€säkki) kun massu/ulosteen laatu ja lonkat alkoivat vanhempana vaivata. Oon kyllä joka kk kun sen kalliin säkin ostan miettiny jos vielä kokeilis halvempaa takas pikkuhiljaa. Mutta tuntuu pahalta karsia toisen ruuasta kun ei tuo täällä enää kuitenkaan kauaa jaksa (12v)

80 eurolla saa melkein 20kg jauhelihaa. varmasti terveellisempää kuin koiranruoka.

Vierailija
42/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koiralle ei tulisi syöttää markettiruokaa, niin saman logiikan mukaan sitä ei tulisi osataa itselleenkään vaan ruoka hankitaan kalliista erikoisliikkeistä.

Eikä tietenkään ruokailla ravintoloissa joissa käytetään vain halvimpia mahdollisia raaka-aineita. Kuuntelin kerran pienessä lounasravintolassa kun omistaja teki tilausta seuraavalla päivälle, muun muassa kakkosluokan jauhelihaa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen ihminen, joka ei halua maksaa massatuotetusta tavarasta räätälin hintoja, mutta toisaalta haluaa, että koiralla ei ole nälkä?

Vierailija
44/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin pitkään HauHau premiumia (30€ säkki) mutta sitten piti vaihtaa törkyhintaseen Canaganiin light senioriin (80€säkki) kun massu/ulosteen laatu ja lonkat alkoivat vanhempana vaivata. Oon kyllä joka kk kun sen kalliin säkin ostan miettiny jos vielä kokeilis halvempaa takas pikkuhiljaa. Mutta tuntuu pahalta karsia toisen ruuasta kun ei tuo täällä enää kuitenkaan kauaa jaksa (12v)

80 eurolla saa melkein 20kg jauhelihaa. varmasti terveellisempää kuin koiranruoka.

Vanhan koiran ruoka ei saa olla liian proteiinipitoista.

Vierailija
45/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira söisi lähinnä omenoita, porkkanoita ja marjoja, jos saisi itse päättää. Pää karviaispuskassa nakertelee marjoja varovasti piikkioksista irti.

Minä syötän sille jauhelihaa ja kaupan koiranruokaa.

Vierailija
46/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira söisi lähinnä omenoita, porkkanoita ja marjoja, jos saisi itse päättää. Pää karviaispuskassa nakertelee marjoja varovasti piikkioksista irti.

Minä syötän sille jauhelihaa ja kaupan koiranruokaa.

Tää mielikuva koirasta, joka varovasti ottaa marjoja pensaasta on ylisöpö. ♥

Vierailija
47/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa markettiruoista on ihan ok, mutta tiedän tyypin, joka ruokkii koiraansa FROLICEILLA. Olen itsekin ostanut niitä nameiksi, mutta ihan eineskarkkiahan ne on.

Vierailija
48/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ostaa omatkin pöperönsä sieltä.

Vierailija
49/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhan koiran ruoka ei saa olla liian proteiinipitoista.

Mistä tuollainen uskomus? Eikä sen ruoan tarvitse olla pelkkää jauhelihaa. Sen verran tiedän koiranruokateollisuudesta, että ne ruoat tuotetaan järkyttävän halvalla ja sitten panostetaan mielikuvamarkkinointiin.

Vierailija
50/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään eroa siinä että ostan raakaa lihaa pakasteena edullisemmin kuin täysin saman paketin eläinkaupasta kalliimmalla. Teurastajalta haen myös silloin tällöin lihaa, niin ihmisille kuin koirille ja kissoille.

Vierailija
51/51 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettikissanruoista olisin enemmän huolissani. Useissa on vain 4% lihaa, ja kissa on pääasiassa lihansyöjä, kun koira taitaa pärjätä paremmin sekaravinnollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi