Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä vastaus siihen mitä naiset tarkoittavat "tavallisella miehellä"

Vierailija
08.09.2020 |

Naisten tarkoittama "tavallinen" mies on todellisuudessa:

-Vähintään 185cm pitkä

-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta
-Rasvaa ei kropassa saa olla

-Top 5% komeus kasvoissa

-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma

-Seksikäs ääni ja katse

-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus

-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju

-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä

-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä

-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia
-Korkeammin koulutettu kuin nainen

-Vuositulot vähintään 70 000e

-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli.

-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa

-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli

-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun

-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein

-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35379 kirjoitti:

Unohdit palstamiesten mielestä tärkeimmän eli laatikkopään. 

Lisäksi vielä:

Jykevä leuka

Metsästäjän silmät

Astronautti-kirurgi-huippu-urheilija-filmitähti

Nimeltään Chad

Jep. Näitähän löytyy Kulmabaarista kaikille halukkaille naisille. Ei kun omaa hakemaan, mä ainakin lähden NYT!

Just hain pizzan lähiöbaarista. Ei siellä ollut yhtään tommosta, siellä oli vaan epätavallisia miehiä: 35-69-vuotiaita, hieman ylipainoisia, Max 180cm pitkiä, jollakin ylipainoa, vaaleahiujsisia miehiä.

Minua on petetty! Missä vtussa on nuo APn kuvailevat tavalliset miehet?

Hollywoodissa! Ja nyt me säälittävät suominaiset ei päästä sinne. Sinkkuina joudutaan kärvistelemään ☹️

Juuei, tämä selvitettiin palstalla joskus aiemmin. Nämä tavismiehet löytyvät Australiasta. Helkkarin pitkä matka lähteä sieltä hakemaan, mutta mitäpä sitä suomalainen ei tekisi tavallisuudentavoittelussaan.

Vierailija
62/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma käsitykseni tavallisesta miehestä on mies, joka on vähintään 175cm pitkä, siisti, ei haise, ei risupartaa tai korvakarvoja. Kohtalaisen terve, joku verenpainelääkitys voi olla. Koulutustaso maisterin luokkaa, vakituinen työpaikka ja vuositulot sellaiset, että elää omillaan ilman mitään asumistukia. Tavallisella miehellä on tavallinen, bodaamaton kroppa ja vaniljaseksimieltymykset. Äänestää kokoomusta tai vihreitä, tykkää saunoa ja pelata oman pojan kanssa palloa, osaa tehdä edes auttavasti ruokaa ja tekee kotityönsä ohjeiden mukaan vinkumatta. Sosiaalisia taitoja sen verran ettei tarvitse hävetä, osaa syödä veitsellä ja haarukalla, ei piere julkisesti. Kesälomalla haluaa perhelomailla.

Minkä ihmeen ohjeiden mukaan? Kuka ne antaa? Olis painajainen mies joka tarttee ohjeita kotitöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella miehellä on kyllä takavuosien muoti-ilmiö ja minun suuri suosikkini: dad body.

Uhhuh.

https://www.123rf.com/photo_15210867_happy-fat-man-in-a-blue-shirt-isol…

Vierailija
64/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on se, että yksikin poikkeavuus tekee miehestä monien naisten mielestä epätavallisen. Siksi pakit annetaan usein mitä triviaalimmeista syistä.

Totta. Jos tuolla tavis-miehelle olisi 5,1 vuotta vanha Audi, niin en kyllä alkaisi silleen....joku roti pitää olla

"Se ois muuten kiva, mutku se on vaan 179 cm."

"Mä haluan akateemisen miehen. Amk-inssi ei käy. t. farmaseutti-Jennica"

"Väärän väriset silmät"

"En tykkää miehistä, joilla on harrastus X"

Vierailija
65/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lähes kaikilla naisilla näkyy aloituksessa kuvatun kaltaisia miehiä. 

Vierailija
66/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla on siis huikean epätavallinen mies: jalat maassa, järki päässä ja sydän paikallaan. Onnellisesti samaa matkaa jo 15 v, ja jatkuu.

Vierailija
67/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tohtori, minä vain amispölö. Muuten ei täyty miesparassa ominaisuusvaatimukset. Arvasin, että mua on huijattu, vaikka olen 175cm pitkä ja painan 60 kg, ja mulla on top  5% kauneus kasvoissa. Plääh. Pitäiskö tuo puoliso nyt jättää, vai minkälaista proseduuria tässä pitäisi noudatettavan?

Ei täältä ikinä apuja saa kun niitä eniten tarvitsisi... Noh, pistän ukon pihalle ja alan selata nettiä josko löytyisi joku sopiva. Tykkään tosi paljon Travis Fimmelistä ulkoisesti, mutta sekään ei ole tavallinen, kun on vain 180cm lyhyt ja tyylitajultaan ihan surkea. Ehkä voisin ottaa yhteyttä vaikka, niin kehen? Haluaisin kuitenkin miehen.

Vierailija
68/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pohtia, Kenellä muuten todellisuudessa on ne miehet, jotka ovat juuri tuollaisia? 

Eli ne miehet joita näkyy kellomainoksissa ja ehkä joissain kalsarimainoksissa. Tiedämme kyllä kaikki minkälaista miestä aloituksessa tarkoitetaan. 

Mielestäni aika harvalla julkkisnaisellakaan on kellomainosmiestä. 

Vierailija
69/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, lähes kaikilla naisilla näkyy aloituksessa kuvatun kaltaisia miehiä. 

Missä näkyy? Kerro vttu nyt jo, äläkä pimitä tietoa! Älä kiusaa meitä

Vierailija
70/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tohtori, minä vain amispölö. Muuten ei täyty miesparassa ominaisuusvaatimukset. Arvasin, että mua on huijattu, vaikka olen 175cm pitkä ja painan 60 kg, ja mulla on top  5% kauneus kasvoissa. Plääh. Pitäiskö tuo puoliso nyt jättää, vai minkälaista proseduuria tässä pitäisi noudatettavan?

Ei täältä ikinä apuja saa kun niitä eniten tarvitsisi... Noh, pistän ukon pihalle ja alan selata nettiä josko löytyisi joku sopiva. Tykkään tosi paljon Travis Fimmelistä ulkoisesti, mutta sekään ei ole tavallinen, kun on vain 180cm lyhyt ja tyylitajultaan ihan surkea. Ehkä voisin ottaa yhteyttä vaikka, niin kehen? Haluaisin kuitenkin miehen.

Blääh. Travis ei ole tavis? Enkö voi nyt käyttää esimerkkinä tällä palstalla, kun puhutaan tavismiehet näköisestä miehestä? Okei, Jason Momoa sitten.

Vierailija
71/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin pohtia, Kenellä muuten todellisuudessa on ne miehet, jotka ovat juuri tuollaisia? 

Eli ne miehet joita näkyy kellomainoksissa ja ehkä joissain kalsarimainoksissa. Tiedämme kyllä kaikki minkälaista miestä aloituksessa tarkoitetaan. 

No nyt päästään asiaan! Kuka helvatan Mirkku tunnustaa olevansa naimisissa Dressmannin mallin kanssa?! Ne on kyllä kuumia.

T. Pia 50 v.

Vierailija
72/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osunut kohdalle kuin kaksi.

Tarjoan aina huvitukset treffeillä ja vuositulot on yli 70k€

Vierailija
73/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äkkiä niistä kalsarimainosmiehistä tulee dad bod- perheenisiä, jotka eivät enää olekaan aloituksen mukaan tavallisia.

https://freeyork.org/fashion/colcci-retains-ashton-kutcher-and-alessand…

https://www.newsbreak.com/california/los-angeles/news/1468454582644/mil…

Vierailija
74/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja äkkiä niistä kalsarimainosmiehistä tulee dad bod- perheenisiä, jotka eivät enää olekaan aloituksen mukaan tavallisia.

Onpas aivan tajuttoman ryytyneen näköiset vanhemmat :D "Family fun time!"

Vierailija
75/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blääh. Travis ei ole tavis? Enkö voi nyt käyttää esimerkkinä tällä palstalla, kun puhutaan tavismiehet näköisestä miehestä? Okei, Jason Momoa sitten.

Arvasin, että tulet naputtamaan. Jason Momoa nyt on tavallisesta kaukana! Sillä ei ole mitään koulutusta ja taatusti ei ole aina pukeutunut tilanteeseen sopivasti. Kulkee jatkuvasti ilman paitaa rintakarvat rehottaen, yöks. Samalla menee tyylitajukriteerin osalta metsään. Voiskohan Travis mennä johonkin jalkojenpidennysleikkaukseen tms.? Anything for me...

Vierailija
76/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ashton ei oikein täytä noita aloituksen kriteerejä. Liian kynis. 

Vierailija
77/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Top 5% komeus kasvoissa”

Mitä ihmettä tää tarkoittaa😂

Mee kouluun.

Ja siis millä mitta-asteikolla, kenen toteamana? Onko jossain joku instituutti, joka arvioi näitä?

"Olet vain top 10% komeudessa, sori et saa naista." :D

Ap:lla on vakiovastauksena se jonkun amerikkalaisen deittisovelluksen "tutkimus" 

Vierailija
78/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvat naiset myöntää totuuden

Vierailija
79/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina pitänyt omaa miestäni ihan tavallisena, vaikka hän ei täytäkään kaikkia aloittajan kriteerejä.

----

Vähintään 185cm pitkä:

Tämä kohta pitää paikkansa.

----

Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta / lihaksikkuutta. Rasvaa ei kropassa saa olla:

Mieheni on selvästi ylipainoinen.

----

Top 5% komeus kasvoissa:

Tietenkin pidän itse miestäni komeana, mutta eipä tuo mihinkään maailman tai edes Suomen "top 5%" mahdu mukaan.

----

Tuuhea tukka joka on mielellään tumma:

Mies on kaljuuntumassa.

----

Seksikäs ääni ja katse:

Minusta kyllä, muista en tiedä. Miehellä on hyvin iloiset silmät ja katse.

----

Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus:

Eikö hyvin hoidetut hampaat ole aika lailla minimijuttu? Kuka haluaa miehen (tai naisen), jolla on suuhun mätänevät hampaat? Mutta joo, mieheni pesee naamansa ja hampaansa. Ei sheivaile karvojaan.

----

Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju:

Hän on kyllä todella hauskaa seuraa ja erittäin mukava ihminen.

----

Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä:

Ei todellakaan. Ihana ja välittävä ihminen, joka ei pelaa mitään typeriä pelejä.

----

Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä:

Ei pidä paikkaansa, maksamme huvitukset aika lailla vuorotellen.

----

Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia:

Ei harrasta. Mies on rehellinen nörtti. :)

----

Korkeammin koulutettu kuin nainen:

Ei ole, olemme kouluttautuneet yhtä paljon.

----

Vuositulot vähintään 70 000e:

Ei. Minä tienaan miestä enemmän.

----

Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli:

Asumme minun omistamassani asunnossa tällä hetkellä, yhteinen on suunnitteilla.

----

Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa:

En halua kesämökkiä eikä halua mieskään. Emme ole mökki-ihmisiä.

----

Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli:

Auto on pieni ja vähän kuluttava. Kahdeksan vuotta vanha.

----

Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun:

Ei, tykkää pukeutua farkkuihin ja bändipaitoihin.

----

On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein:

Ei mene häihin arkivaatteissa, mutta muuten on hyvin rento pukeutumisessaan.

----

Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa:

Mieheni ei omista yhtään kelloa.

Vierailija
80/80 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole missään nimessä tavallinen vaan erittäin erityinen ja ainutlaatuinen, mutta vertaan listaan silti:

-Vähintään 185cm pitkä

- Luultavasti. Ei olla koskaan puhuttu pituudesta, mutta eksä oli 175 ja nyksä on pidempi halatessa. Vähän liian pitkä makuuni. Tämä onkin ainoa asia, joka eksässä oli paremmin.

-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta

- On tosi urheilullinen ja se myös näkyy.

-Rasvaa ei kropassa saa olla

- Kaikilla on rasvaa kropassa.

-Top 5% komeus kasvoissa

- mitä tämä edes tarkoittaa? Mieheni on maailman söpöin tyyppi ja hänellä on kauneimmat näkemäni silmät. Mikään klassisen komea hän ei kuitenkaan ole enkä sellaisesta edes pidä.

-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma

- kyllä, molempiin. Ja tässä on listan ensimmäinen olennainen ominaisuus, tähän asti ollut pelkkiä sivuseikkoja.

-Seksikäs ääni ja katse

- Syvä, suloinen ja usein hyvin hämmentynyt katse. Hiljainen, rauhallinen ääni. Minulle nämä ovat seksikkäitä ominaisuuksia, joten tsekkaan tämänkin boksin.

-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus

- tietysti hoitaa siisteytensä. Itsestään selvää, emme seurustelisi muuten.

-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju

- Erittäin ujo ja hiljainen, vähän jopa erakko ja introvertti, ahdistuu suurissa väkijoukoissa. Huumorintaju hänellä toki on erinomainen, nauraa kiltisti kaikille jutuilleni.

-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä

- Ei, vaan just päinvastoin. Luotettava, vastaa aina ja kaikkialta heti kun pystyy.

-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä

- molemmat maksamme aina omamme.

-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia

- miksi brassailisin miehen tekemisillä kun olen tehnyt noita itsekin? Kahta jälkimmäistä harrastetaan, kaksi ekaa ollaan kokeiltu.

-Korkeammin koulutettu kuin nainen

- molemmat maistereita, yhtä vaativilta aloilta.

-Vuositulot vähintään 70 000e

- varmaan. En ole kysynyt.

-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli.

- vuokralla asutaan, molemmat. Sijainti toki on paras mahdollinen.

-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa

- check.

-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli

- kumpikaan meistä ei omista autoa. Mitä sillä ytimessä asuessa tekisi kun kävellen pääsee tasan kaikkialle minne tarvitsee. Lentokentälle voi sitten ottaa taksin, ei tarvitse itse ajaa.

-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun

- tyylitaju on surkea.

-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein

- kyllä ja ei. Osaa etiketin mutta kuten sanottu, se tyylitaju on surkea.

-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa

- tällaiset on vain noloja. Eli ei.

Mutta kuten sanottu, mieheni ei olekaan mikään tavis vaan maailman ihanin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä