Tässä vastaus siihen mitä naiset tarkoittavat "tavallisella miehellä"
Naisten tarkoittama "tavallinen" mies on todellisuudessa:
-Vähintään 185cm pitkä
-Omaa vähintään jäntevän vartalon, mutta usein vaaditaan selvää atleettisuutta/lihaksikuutta
-Rasvaa ei kropassa saa olla
-Top 5% komeus kasvoissa
-Tuuhea tukka joka on mielellään tumma
-Seksikäs ääni ja katse
-Hyvin hoidettu iho, hampaat, siistitty parta ja kaikki muukin karvoitus
-Erittäin sulavat sosiaaliset taidot ja huumorintaju
-Sopivasti vaikeasti tavoiteltava ja naista varpaillaan pitävä
-Tarjoaa aina kaikki huvitukset molemmille treffeillä
-Harrastaa jotain jolla nainen voi brassailla kavereilleen kuten esimerkiksi sukellusta, laskuvarjohyppyä, purjehdusta tai golfia
-Korkeammin koulutettu kuin nainen
-Vuositulot vähintään 70 000e
-Omistusasunto joka on tilava sekä hyvällä sijainnilla. Oltava jo velaton jos mies on 35v tai yli.
-Mielellään kesämökki, tai sellaisen hankinta suunnitelmissa
-Autona enintään 5 vuotta vanha lippulaivamalli
-Käyttää vain merkkivaatteita ja omaa loistavan tyylitajun
-On aina pukeutunut tilanteeseen ja paikkaan juuri prikulleen oikein
-Käyttää statussymboleita, kuten kallista kelloa
Kommentit (80)
AP kuvaili miehen, jollainen hän HALUAISI olla, ei tavallista miestä. Miksi AP, haluaisi olla, kuten kuvailemassa "tavallinen" mies, koska hänen kuvailemassa mies saa sellaisia naisia, mitä ap haluaa, eli maisasohvikatrie-naisia. Ei ap edes haluaisi tavallista näistä (eikä edes saa)
Ilmankos en ole koskaan ollut kiinnostunut tavallisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
AP kuvaili miehen, jollainen hän HALUAISI olla, ei tavallista miestä. Miksi AP, haluaisi olla, kuten kuvailemassa "tavallinen" mies, koska hänen kuvailemassa mies saa sellaisia naisia, mitä ap haluaa, eli maisasohvikatrie-naisia. Ei ap edes haluaisi tavallista näistä (eikä edes saa)
Ei vaan ap kuvaili miehen jollaisen hän itse haluaisi.
Tämä listaus pelasti mun päivän totaalisesti. Olen aina kuvitellut olevani kaikin tavoin keskiverto ihminen, mutta selvästi miesmakuni suhteen olen täysin uniikki lumihiutale, koska mieheni ei täytä yhtäkään noista kohdista :D
Ap kerro millainen on sitten se epätavallinen mies? Top 5?
Täällä palstanaiset raivokkaasti ovat heti puolustuskannalla, vaikka he varsin hyvin tietävät aloituksen täydeksi todeksi...Jos he vain puolueettomasti tarkastelevat itseään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Unohdit palstamiesten mielestä tärkeimmän eli laatikkopään.
Lisäksi vielä:
Jykevä leuka
Metsästäjän silmät
Astronautti-kirurgi-huippu-urheilija-filmitähti
Nimeltään ChadJep. Näitähän löytyy Kulmabaarista kaikille halukkaille naisille. Ei kun omaa hakemaan, mä ainakin lähden NYT!
Just hain pizzan lähiöbaarista. Ei siellä ollut yhtään tommosta, siellä oli vaan epätavallisia miehiä: 35-69-vuotiaita, hieman ylipainoisia, Max 180cm pitkiä, jollakin ylipainoa, vaaleahiujsisia miehiä.
Minua on petetty! Missä vtussa on nuo APn kuvailevat tavalliset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstanaiset raivokkaasti ovat heti puolustuskannalla, vaikka he varsin hyvin tietävät aloituksen täydeksi todeksi...Jos he vain puolueettomasti tarkastelevat itseään
Haluatko kuvan mun miehestäni? Dic pic tulee kaupan päälle! Laita sähköpostiosoite!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ap kuvaili miehen jollaisen hän itse haluaisi.
Taidat olla oikeassa....onko tämä ap sama mies, joka kaihosi sen lihaksikkaan koodarikaverinsa perään, joka vain saa pllua alempitasoisilta naisilta?
Vierailija kirjoitti:
”Top 5% komeus kasvoissa”
Mitä ihmettä tää tarkoittaa😂
Mee kouluun.
Ja siis millä mitta-asteikolla, kenen toteamana? Onko jossain joku instituutti, joka arvioi näitä?
"Olet vain top 10% komeudessa, sori et saa naista." :D
Totuushan on se, että yksikin poikkeavuus tekee miehestä monien naisten mielestä epätavallisen. Siksi pakit annetaan usein mitä triviaalimmeista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Unohdit palstamiesten mielestä tärkeimmän eli laatikkopään.
Lisäksi vielä:
Jykevä leuka
Metsästäjän silmät
Astronautti-kirurgi-huippu-urheilija-filmitähti
Nimeltään ChadJep. Näitähän löytyy Kulmabaarista kaikille halukkaille naisille. Ei kun omaa hakemaan, mä ainakin lähden NYT!
Just hain pizzan lähiöbaarista. Ei siellä ollut yhtään tommosta, siellä oli vaan epätavallisia miehiä: 35-69-vuotiaita, hieman ylipainoisia, Max 180cm pitkiä, jollakin ylipainoa, vaaleahiujsisia miehiä.
Minua on petetty! Missä vtussa on nuo APn kuvailevat tavalliset miehet?
Hollywoodissa! Ja nyt me säälittävät suominaiset ei päästä sinne. Sinkkuina joudutaan kärvistelemään ☹️
Jos tavallinen mies, eli suurin osa, miehistä on tuollaisia, niin vaihdan naisiin. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on se, että yksikin poikkeavuus tekee miehestä monien naisten mielestä epätavallisen. Siksi pakit annetaan usein mitä triviaalimmeista syistä.
Totta. Jos tuolla tavis-miehelle olisi 5,1 vuotta vanha Audi, niin en kyllä alkaisi silleen....joku roti pitää olla
Moni kakku päältä kaunis ja silkkoa sisältä.
ei osu mikään oikein
no katsetta on joskus kehuttu ja ääni on kuulemma matalan miehekäs.
t. mies 179cm 88kg rasvat ainakin 15%
silti onnellisesti parisuhteessa :)
Tavallisella miehellä on kyllä takavuosien muoti-ilmiö ja minun suuri suosikkini: dad body.
Mieheni on tohtori, minä vain amispölö. Muuten ei täyty miesparassa ominaisuusvaatimukset. Arvasin, että mua on huijattu, vaikka olen 175cm pitkä ja painan 60 kg, ja mulla on top 5% kauneus kasvoissa. Plääh. Pitäiskö tuo puoliso nyt jättää, vai minkälaista proseduuria tässä pitäisi noudatettavan?
Jep. Näitähän löytyy Kulmabaarista kaikille halukkaille naisille. Ei kun omaa hakemaan, mä ainakin lähden NYT!