Mies, jättäisitkö naisen jos saisit tietää hänen olleen salasuhteessa varattuun mieheen?
1. Jos olisit ihastunut naiseen ja saisit tietää, että nainen on sinkkuna ollessaan ollut salasuhteessa varattuun mieheen, niin jättäisitkö hänet? Jos naisen ystävä kertoisi salasuhteesta ja nainen myöntäisi sen ja avaisi asiaa sinulle.
2. Entä torjuisitko jonkun naisen sen vuoksi, jos sinulle kerrottaisiin että nainen on sinkkuna ollessaan ollut salasuhteessa varattuun mieheen? Jos naisen ystävä kertoisi teille
Mielestäni teillä miehillä on oikeus tietää jos naisenne on tehnyt tällaista :)
Kommentit (28)
Mulle on ihan sama mitä on joskus tehnyt ja voin hyvin hoidella varattuakin.
No mun mies on mun kanssa, vaikka tietää, että mulla on naimisissa ollessani ollut salasuhde varattuun mieheen. Ja juu, toki on oikeus tietää, ihan itse olen kertonut. Tällaiset asiat on parisuhteeseen aikovien keskinäisiä juttuja, ei niistä ulkopuolisten tarvi murhetta kantaa.
En jättäisi. Sinkkuna saa tehdä mitä haluaa. Vastuu on varatulla osapuolella.
Jättäisin tietysti.
Jättäisin myös naisen, joka käyttää pinkkejä sukkia, syö omenan aurajuustolla ja jonka täytyy jäädä ihastelemaan auringonlaskua.
Yksityisaluetta.
Ainoastaan ylimyskompleksiset kokevat omaavansa jotain mysteeristä oikeutettua valtaa toisten rakkauselämän alueella. Miksi se edes kiinnostaa?
Mielipiteet ovat kuin byrsreikiä, jokaisella on sellainen muttei sitä kannata olla aina esittelemässä.
En edes haluaisi tietää tuollaisesta mitään. Ja jos Ap esim. yrittäisi myrkyttää meidän suhteen tälläisellä, niin valehtelisin kylmästi päin naamaa, että tottakai olen tietoinen asiasta. Mitä muuta, on säitä pidellyt.
No riippuu varmaan vähän, ollaanko vähän viestitelty, oltu viisillä treffeillä vai asuttu yhdessä kaksikymmentä vuotta!
Millainen on naisen perhetausta?
1) ehjästä perheestä?
2) rikkonaisesta perheestä?
Onko isäsuhde ollut millainen? Jos isä lähtenyt perheestä ja ollut vielä väkivaltainenkin, niin voin jollain tapaa yrittää ymmärtää sen salasuhteen. Jos kaikki perheessä ollut ok (normaaliksi luokiteltavia perheriitoja lukuun ottamatta), niin silloin voisin pitää naista vain löyhämoraalisena tai kevytkenkäisenä, tai jopa ilkeänä ihmisenä.
up :)
miesten pitää tietää naisensa taustat :)
Sinkkuna toivoisin että saisin kumppanin joka ei ole varattu. Mutta jos haluaisin tapailla varattua niin miksi sen pitäisi olla jollekin ongelma, jos asia sopii minulle? Vapaana ihmisenä mun ei tarvitse selitellä ketä tapaan, ei nyt eikä jälkeenpäin.
Jollakin skidisti pakkomielle käräyttää joku sinkkunainen joka tapailee jotain varattua 😅
Ei taida tällainen tieto kiinnostaa ketään muuta kuin aloittajaa ja aloittaja voisi vaikka hommata elämän.
No jos jossain hamassa menneisyydessä nuoruuden tyhmyyksissään on noin tehnyt ja oikeasti katuu niin ehkä voisin jotenkuten vielä katsoa läpi silmien, mutta jos joku hiljattain tapahtunut suhde niin ei kiitos jatkoon.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3876594/katkaisin-valit-salasuhteessa-o…
Sama aloittaja? 😊 Kostoretkellä jotain sinkkunaista vastaan, kateuskorttia kohta kaivellaan..
Jokaisella on yksityiselämänsä, ennen kuin on tavattu ja sen jälkeenkin, kunhan sitten säännöt on samat molemmilla ja kumpikaan ei niistä lintsaile. Säänöt muodostuu kaikissa liitoissa erilaisiksi.
En koskisi. Naisen luonne on vääränlainen. Tietysti yksittäinen sekoilu varsinkin jos mies olisi valehdellut hänelle parisuhdetaustastansa olisi ymmärrettävää.
mies52v
Jättäisin. Inhoan pettäjiä (joihin myös sinkku varatun kanssa pelehtijä kuuluu) yli kaiken. Pitää pystyä rehdisti eroamaan jos ei enää kiinnosta tai vastaavasti etsimään sinkku jos haluaa pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on naisen perhetausta?
1) ehjästä perheestä?
2) rikkonaisesta perheestä?
Onko isäsuhde ollut millainen? Jos isä lähtenyt perheestä ja ollut vielä väkivaltainenkin, niin voin jollain tapaa yrittää ymmärtää sen salasuhteen. Jos kaikki perheessä ollut ok (normaaliksi luokiteltavia perheriitoja lukuun ottamatta), niin silloin voisin pitää naista vain löyhämoraalisena tai kevytkenkäisenä, tai jopa ilkeänä ihmisenä.
Rikkonaisesta perheestä. Miten se tähän liittyy?
Ap
AP:llä taitaa olla vähän vakavampia mielenterveysongelmia. Veikö tämä nainen sinun miehesi? Get over it.
Kamalasti ap:ta ulkopuolisena kiinnostaa puuttua toisten yksityisasioihin. Get a life.