Mikä meitä naisia kiinnostaa pahoissa pojissa?
Olen itse vähän päälle 30 vuotias maisteriksi itse lukenut nainen ja hyvin menestynyt, mutta silti ne miehet jotka minua eniten kiihottavat ovat pahoja poikia eli jotain rikoksia tehneitä.
Tiedostan että heidän teot on väärin, mutta silti koen voimakasta seksuaalista halua heitä kohtaan.
Olen koittanut analysoida että johtuuko se kenties evoluutiobiologisesta näkökulmasta siitä, että he näyttäytyvät ikään kuin alfauroksina, jotka pystyvät tarjoamaan meille naisille lapsen teon jälkeen vahvimmin turvaa meitä ja jälkikasvua kohtaan?
Joku saattaisi sanoa että alfauros on joku toimitusjohtaja tai vaikka pääministeri, mutta itse en koe näin, vaikka ymmärrän tämänkin näkökulman joillekkin naisille. Sellaiset miehet jotka ovat osoittaneet että he kykenevät kovaankin väkivaltaan tai pahoihin tekoihin ja joihin muut ei uskalla niihin puuttua, paitsi ehkä poliisi, niin jotenkin näyttäytyvät vahvoina ja alfauroksina miesten keskuudessa, heillä on todellista valtaa miesten keskuudessa siihen mitä muut uskaltaa tehdä missä vain. Toimarilla on lähinnä valtaa vain työpaikalla ja pääministerillä lakiasioissa. Kumpikaan näistä ei kovan luokan rikolliselle pärjäisi eikä varmasti uskaltaisikaan edes yrittää mitään.
Te kanssa siskot jotka myös koette vetoa pahoihin poikiin niin kertokaa että mistä luulette että se johtuu?
Kommentit (58)
Ja uskon että meitä on paljon enemmän kuin yleisesti luullaan, useampi vaan salaa asian kun ajattele että se voi vaikuttaa omaan maineeseen, jos kertoisi että rikolliset kiinnostaa tai seurustelee sellaisen kanssa.
Ja esimerkiksi yökerhoissakin, minun kokemuksen mukaan , yleensä jos paikalla on joku kuuluisa rikollinen, niin sen ympärillä eniten niitä naisia pyörii.
Eikä sekään varmaan ole sattumaa, että rikollispomo Ranta-ahollakin on missejä kierroksessa tuon tuosta ja Instagram tili täynnä naisia jotka hänelle flirttailee.
Ei tälläistä näe esimerkiksi tavallisen Pentti putkimiehen kohdalla
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No en kyllä tunne mitään himoa rikollisiin. Mutta Paha Poika voi olla muullatavoin kiihoittava..Miksi naiset rakastuvat renttuihin..Niimpä!
Mitä luulet mikä sinua paha poika rentuissa kiinnostaa, kiihottaa, saa ihastumaan?
Oletko miettinyt asiaa vai vaan antanut asian olla niin?
Löytyy myös rohkeita vahvoja miehiä jotka ovat lempeitä ja hyväntahtoisia mutta antavat kriminaaleille ja roistoille selkäsaunan niin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No en kyllä tunne mitään himoa rikollisiin. Mutta Paha Poika voi olla muullatavoin kiihoittava..Miksi naiset rakastuvat renttuihin..Niimpä!
Mitä luulet mikä sinua paha poika rentuissa kiinnostaa, kiihottaa, saa ihastumaan?
Oletko miettinyt asiaa vai vaan antanut asian olla niin?
Jaa-a. Yksi renttu oli,asuttiinkin yhdessä. Sillä oli oikeasti kamalan iso kalu siis jööti. Mutta oli myös sit jakamassa kaikille muillekin, eikä oikeasti sitä edes osannut käyttää kummemmin. Luuli että kun sen sisään tökkää, niin se on upeeta. No ei se menny niin. Onneksi opetin senkin pöljän sentään toimimaan, jotta muuatkin saivat sitten. Kun sen sitten jätin, tuumasi vain, että " uudella varmaan jättikalu?" voi pyhä yksinkertaisuus!!! Tälle naurettu monet kerrat oman miehen kanssa jo 37 vuotta..hänellä hyvä jämäkkä paksu kunnon kulli. Mun oma joystick! :D
Vierailija kirjoitti:
Löytyy myös rohkeita vahvoja miehiä jotka ovat lempeitä ja hyväntahtoisia mutta antavat kriminaaleille ja roistoille selkäsaunan niin tarvittaessa.
Hienoa kuulla! Yes!
No itseä viehättää tietynlainen karskeus miehessä. Olen itse korkeasti koulutettu ja ehkä ulkoisesti hieman nössö ja tämmöinen pikkuruinen muutenkin. Mieheni on vastapaino minulle! Ajaa isoja autoja työkseen, on luonnostaan iso ja riski, ei mikää möhömaha. Parransänkeä, farkkua ja bootsia. Harrastelee tollasia jotain custom prätkiä. Ei mikään varsinainen rikollinen ole ollut, mutta ei puhdas pulmunenkaan. Muuten lempeä, kuin nalle, mutta suuttuessaan ei kyllä moni lähellekkään halua mennä.
Ja niissä sänkypuuhissa on määrätietoinen, mutta tekee myös juuri, kuten minä haluan.
They say all good boys go to heaven but bad boys bring heaven to you”.
Mulla sama, nahkatakki kiinnostaa paljon enemmän kuin puku ja kraka, jos vaatetusta arvioidaan.
Varsinaisia rikollisia puhumattakaan väkivaltaisista en ihaile enkä halua lähelleni.
Tämänhetkinen miesystäväni on lähtenyt mukaan pehmosidontaleikkiin, hän sitoo ranteeni ja kädet ylös ja sen jälkeen kiusaa minua suutelemalla ja hyväilemällä kunnes nai minulta tajun kankaalle. On ihanaa olla miehen vallassa, hänen pitää vaan olla luotettava että voi turvallisesti antautua hänen armoilleen. Seuraavaksi kokeillaan varmaan vähän kuritusta....
Pahat pojat on usein niin estottomia ja kiihkeitä, eivät murehdi toimeentuloa tai yleensäkään huomista päivää. Keskittyvät seksiin ja rentoon menoon, hauskanpitoon ilman taakkoja. Himoitsevat naista täysillä, mikään ei pidättele sitkeästi pokaavaa "renttua". Rakastellaan paljon ja usein ja monta kertaa oudoissa paikoissa. Tykkäävät dominoida seksissä suvereenisti, josta monet naiset mukaanlukien minä pitävät silloin, kun sen tekee oikein, vaistoaa mitä nainen haluaa ja miten hän tulee rajuun orgasmiin. Rakastelevat lähekkäin ja usein päällekkäin tyttö allaan. Silloin on vaan niin sanoinkuvaamattoman kiihottavaa ja ihanaa antautua ja nauttia.
Alfa mainittu. Lopetin lukemisen siihen. Menepäs takaisin laudalle, hushus.
Ite oon ihmetelly samaa ku seuraillut ja kuunnellut muita naisia et hyvi moni haluaa näitä 'pahoja poikia'. Itse oon päinvastane eikä koskaa kyseistä vaihetta oo ollu. Aina oon ihastunut kiltteihin hissukoihin. Ja jos heki sit itsetunnon noustessa ku oon heistä kiinnostunu on ruvennu käyttäytyy erillälailla kii ihastus on heti lopahtanut siihe.
Onneks löyty mies joka myös ymmärsi hyvin et mihi hänessä oon nii ihastunut eikä ruvennu mitää esittää. On kiltti, hellä ja vähä nössykkäki ❤️
No itse en kiihotu rikollisista enkä todellakaan halua olla tekemisissä väkivaltarikollisten kanssa. Minulle sellainen on turn off ja pelottaa pois. Mutta muutoin "pahat" pojat kyllä yleensä ovat vetovoimaisempia kuin nyssykät ja hissukat ujomiehet. Itsevarmoja, miehekkäitä, eivät matele naisen edessä ja yleensä panevat kovempaa ja paremmin. Epäluotettavia, egoistisia valehtelijoita. Yleensä naiset tuntevat luontaista seksuaalista vetoa itsevarmoihin ja maskuliinisiin miehiin enemmän kuin harmaahiirimiehiin.
En tiedä mitä mieheni tekee oikein, mutta se että hän on vihainen minulle, kylmä ja etäinen, saa minut lopulta luopumaan periaatteistani ja hakeutumaan hänen lähelleen ja jos nyt ei pyytämään anteeksi, niin kuitenkin sovittelemaan, vaikka hän ei sitä ansaitsisi. Eksän kanssa ei koskaan tullut halua hakeutua hänen lähelleen jos oli ikävä ihminen, mutta nyksän kanssa on toisin. Luulen että nyksäni, siis aviomieheni, on tietämättään pelimies. Siis ei naisen vaihtaja, vaan sellainen kaksoisviestinnän harrastaja, mikä tehoaa naisiin jos kohta ehkä miehiinkin. Kyllä monet miehetkin tykkäävät eri toten kunnon "nartuista".
Pahojen poikien kanssa elämä on jännittävämpää ja ne on jollain tavalla myös paljon kiihottavampia kuin tavis miehet..
Pakko myöntää että en voi vastustaa pahoja poikia..
Olen ennenkin täällä todennut, että nainen hurmataan valheilla ja pidetään nyrkillä. Omaan moraaliini se ei vain sovi.
Ei kiinnosta. Ajatuskin on vieras, on aina ollut. Tuhma saa olla, muttei paha.
Tarkoitetaanko ”pahalla pojalla” jotain vaarallista jengiluuseria jonka elämäntapana on ”olla yhteiskunnan ulkopuolella” ja kuitenkin ongelmien ilmaantuessa mennä terveyskeskukseen, harrastaa väkivaltaa jne.?
Jos, niin yäk. Vain ja ainoastaan yäk.
Hiljattain joku jengipoju pyyteli minua ”kerholle” bileisiin ja oli hauska nähdä miten nolona se oli kun ne niiden bileet ja elämäntapa ei ollutkaan mielestäni ollenkaan coolia (en sanonut suoranaisesti mitään, annoin vain eleilläni, äänenpainolla ja pienillä sanavalinnoillani ymmärtää, etten hirveästi arvosta).
Noin yleisesti osa miehistäni on olleet selvästi kiltimpiä kuin minä, ja jotkut taas suunnilleen yhtä ”pahoja” eli minua ei tosiaan viehätä mikään ”kiltti tyttö-paha poika”-asetelma, mutta en toisaalta olekaan kílŧti tyttö.
Pahat pojat on vaan jotenkin niin ihania <3
Rikolliset kykeneviä kovaankin väkivaltaan? Mistä tämä väite.
Rikolliset korkeintaan kykeneviä pahoinpitelemään itseään heikompia. Siihen nyt pystyy kuka vaan jos moraali puuttuu.
Itseään vahvempien haastaminen on harvojen, lähinnä kamppailu-urheilijoiden, heiniä mutta heissä rikolliset ovat harvassa.
Iso yli 29 senttinen megakyrpä.
Amiskundin mitätön 15 senttinen mikropippeli ei ketää kiihoita