Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kuinka tärkeää varallisuus on sinulle?

Vierailija
20.10.2013 |

Ja kuinka kauheaa olisi, jos köyhtyisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää olla jemmassa, että ei pahan päivän tullen tartte heti mennä sossun luukulle tai leipäjonoon. Ei köyhtyminen ole kauheaa, köyhdyn koko ajan. Harva eläkeläinen rikastuu.

Vierailija
2/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ratkaisevan tärkeää. Olen ollut vuosia elämäni aikana työtön, ja vanhempani olivat tavallisia duunareita. Mulle on tärkeää että jotenkin pärjätään, helpottaisi kovasti jos pääsisin joskus kunnon työpaikkaan. Lottovoitto olisi ihanaa siinä mielessä että ei tarvisi murehtia velkoja, voisin antaa läheisillekin rahaa, ja lasten tulevaisuus olisi turvattu, mies voisi jäädä raskaasta työstä pois. Köyhtyminen tietysti olisi ikävää kun on köyhä jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus merkitsee minulle sitä, että olen pitkälti riipumaton muista.

Voin tehdä asioita mitä haluan ja voin taata myös lapsilleni asioita, joita he eivät muuten kokisi. Merkitsee myös sitä, että en ole sidottuna yhteen asuinpaikkaan ja luojan kiito yhteen maahan.

Jos köyhtyisin (mitä ei tule tapahtumaan), olisi se shokki, koska en ole tottunut elämään niin kuin muut. 

Vierailija
4/4 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varallisuudesta mitään tiedä, kun ei ole aiheesta kokemusta. Ei se kai sitten niin kovin tärkeää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi