Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV mikä ärsyttää?

Vierailija
20.10.2013 |

nii mikä ketuttaa, jurppii, tympii, ärsyttää, vit....

Mua ärsyttää mies puolinen _kaveri_ joka poistaa mut facebookista aina kun alkaa seurustella. Ikinä olla ees halattu ja koskaan flirttailtu tai mitään ja olen ainut joka poistuu.

Sitku ero tulee se selittää, että kun ei käy facebookissa koskaan...höpöhöpö päivittelee kaiken aikaa. Sitte lisää uudelleen ja TAAS ku alkaa seurustella nii "lisää kaveriksi" ja me siis nähdään ihan joka viikko ja kahvitellaan, juopotellaan koko porukalla vaikka se seurustelis yms. Viimeks sanoinki ku se oli löytäny jonku uuden, et poistatko mut tänään vai ens viikolla. Meni vaikeeks ja sano, et enhämmä ny..ja mitä tänään "lisää kaveriksi"

En ees kommentoi sen päivityksii ikinä mitään. Viesteillä vaan keskustellaan tyyliin "tuutko kahville" silti vannottelee mun olevan sen parhaimpia ystäviä :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta olisin voinut kuvitella, että kysymys on siitä mikä av:lla ärsyttää. Mitä tuo av tuossa tarkoittaa? Teksti oli kuitenkin siitä mikä sua ärsyttää fb:ssä.

Mutta no, mäpä vastaankin samalla havainnollistaen sitä mikä mua ärsyttää av:lla ehkä eniten: se, että luetaan pelkkä otsikko ja vastataan sen perusteella kovinkin kärkkäästi, usein ihan asian vierestä.

Ja turha tulla nussuttamaan että asia pitää kertoa otsikossa kokonaan. Ei pidä. Mitä me näillä viestikentillä tehtäiskään jos kerran kaiken tarvittavan voi sanoa otsikossa.

Vierailija
2/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää av:lla nämä toistuvat aloitukset: 1. Paljonko perheesi nettotulot ja paljonko menee ruokaan kuussa? 2. Mikä nimeksi lapselle?

OHO, ne oli siinä, mutta vielä ärsyttää 

johonkin pikkuseikkaan esim kirjoitusvirheeseen tai vastaavaan ap:n viestissä takertuminen ja siitä lainauksin jankkaaminen. 

FB:ssä ärsyttää sairauspostaukset koko perheen kattaen. 

Vierailija
4/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa kysyin mikä ketäkin jurppii ja kerroin sitten mikä minua ärsyttää. Aika selkeästi mielestäni ?

Vierailija
5/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaa joo sori oon uus täällä ja kysyin aika vasta et mitä nuo av ap ja ikis tarkottaa. Ymmärsin siis väärin, et av laitetaan eteen jos aihe on vapaa :p eli sekö tulee eteen milloin jos on sanottavaa aihe vapaa ketjuista?

Vierailija
6/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 20:02"]

aaa joo sori oon uus täällä ja kysyin aika vasta et mitä nuo av ap ja ikis tarkottaa. Ymmärsin siis väärin, et av laitetaan eteen jos aihe on vapaa :p eli sekö tulee eteen milloin jos on sanottavaa aihe vapaa ketjuista?

[/quote]

Eikun tämän palstan nimi on Aihe vapaa, niin kuin varmaan olet huomannut. Av siis tarkoittaa tätä palstaa, av-mamma tällä palstalla kirjoittelevaa mammaa. Ei tuota laiteta mitenkään irrallisena mihinkään.

Vierailija
7/7 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-astetasoinen kieli ärsyttää täällä ja kaikkialla. Se, jos ei osata alkeellisimpiakaan yhdyssanoja.