Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä, kun paras kaveri taitaakin olla bi ja minusta kiinnostunut?

Vierailija
15.09.2013 |

Olemme tutustuneet muutama kuukausi sitten lasten harrastuksessa, ja sittemmin viettäneet paljon aikaa yhdessä. Käymme salilla kimpassa ja myös toinen harrastus on sama.

kummallakin miehet tekevät kiireistä työtä, meillä taas samanikäiset lapset, jotka tulevat hyvin toimeen keskenään.

Nyt jotenkin tuntuu siltä, että tässä on muutakin. Hän koskettelee, istuu ihan viereen, ikäänkuin leikkillä ihailee rintojani ja vihjailee kaikennäköistä. Ja sitten toisaalta taas nauraa päälle.

Alan olla jo tosi vaivautunut. Meillä on hurjan hauskaa yhdessä, sama elämäntilanne, huumorintaju ja jopa lapset kavereita keskenään.

Tuntuu ihan hullulta. En halua menettää ystävääni, en kuitenkaan halua mitään muutakaan kuin ystävyyttä. Salilla käymme kolme kertaa viikossa tyttöjen kerhon aikana, ja hän jotenkin... katsoo. Vaivaannun! Mitähän ihmettä tässä pitäisi tehdä. Voiko asiaa ottaa puheeksikaan, kun mitään ei ole sillä tavalla kuitenkaan tapahtunut.

Osaatteko auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä rajoittuneita ämmiä jotka pelkäätte ystäviänne. HUVITTAA!

Vierailija
2/8 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että ystäväni olisi koska olen ihastunut häneen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tulkitset väärin? Jotkut ihmiset ovat spontaaneja koskettamaan, halaamaan jne. ilman mitään seksuaalista. Mun kaverit ovat sellaisia, avoimia. Saatamme nukkua vierekkäin ja laittaa kädet toistemme yli. Läheisyys on vain luonnollista ja mukavaa. Eikä todellakaan mitään seksuaalista.

Vierailija
4/8 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. kun ei ole kokemusta tällasesta. mä en ole tottunut siihen, että mua naiset katselee ihan avoimesti (siis saunotaan tosiaan se 3 x vko).

parastahan se olis, ettei mitään tuliskaan.

Vierailija
5/8 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä, jotka ovat ihan heteroita. Jotkut heistä kehuvat rintojani, ulkonäköäni jne. Minusta se on ihan normaalia läheisiltä ystäviltä. Joidenkin kanssa elokuvia katsoessa koskettelemme toisiamme (silitellen, hiuksia näperrellen, saatanpa maata pää ystäväni jalkojen päällä).

Tässä ei ole mitään seksuaalista, enkä ole koskaan edes ajatellut että siinä olisi jotain eroottissävytteistä. Se vain on läheisyyttä, sellaista mistä tulee hyvä olo molemmille.

Ole imarreltu ystäväsi antamasta huomiosta. Anna häne koskea, jos se tuntuu hyvältä. Jos ei tunnu, kerro siitä hänelle - ettet pidä koskettelusta. Älä tee turhia johtopäätöksiä vain sen takia, että sinun tapasi ilmaista ystävyyttä on erilainen kaveristasi.

Jos taas läheisyys ei haittaa, nauti siitä kokonaisvaltaisesti. Ilman ennakkoluuloja. 

Vierailija
6/8 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en sietäisi hetkeäkään tuollaista jos en kerran olisi itse kiinnostunut. Ystävieni kanssa voimme halata harvemmin nähdessämme, mutta enempää emme todellakaan toisia hiplaa, mene kylkeen kiinni istumaan tai ihaile toisen tissejä..

Ottaisin asian aika suoraan puheeksi, antaisin ymmärtää, että jos haluaa kaveruuden jatkuvan, niin joku raja tulee olla läheisyydellä. Sanot, että et halua puhua tisseistäsi ja muutenkin epämääräiset kehunnat eivät ole mieleesi. Sanot, että ne ovat kiusallisia juttuja ja et ole kiinnostunut sellaisista. Ja vetäydyt kauemmaksi jos hän yrittää viereesi kiilata. Aika vähällä luulisi tuollaisen saavan ymmärretyksi, ellei toinen ole sitten ihan typerys. Jos selkeästi sanominen ei auta, alkaisin vähentää reilulla kädellä yhdessä oloa, olkoon tilanne mikä vain.

Vierailija
8/8 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuullostaa tosi oudolle. en hyväksyisi, jos en itse olisi kiinnostunut.