Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti 'kaverin mökille' kissan gps-panta kassissa

Vierailija
08.09.2020 |

Oltiin mun vanhemmilla viikonloppuna ja meidän kissa saa ulkoilla siellä vapaasti gps-panta kaulassa. Äsken kännykkä ilmoitti, että virta kissapannassa on vähissä. No en löytänyt pantaa, joten katsoin sen sijainnin. Näytti jonnekin naapurikuntaan??
Panta jäi ilmeisesti kassin sivutaskuun ja mies lähti kaverin mökille venettä nostamaan. Paitsi että mökki on 50km toiseen suuntaan. Laitoin miehellr viestiä, että kenen mökille menitkään ja vastas pokkana just sen 50km päässä olevan. Mitäs nyt???

Kommentit (264)

Vierailija
141/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua. Oon ollu mun miehen kans kohta 10 vuotta, ja on mua petetty edellisissä suhteissa joskus. En kyllä koskaan oo syyttäny sitä vapaata osapuolta, kerran katkaisin ystävyyssuhteen, kun kaveri nai teini-iässä mun poikakaverin kanssa, silloin olin molemmille vihainen. Mä kyllä aattelin yrittää pitää ton ukkoni niin tyytyväisenä, ettei sille kelpaa mitkään varattujen miesten etsijät, jos kuitenkin kelpaa, niin sit mä en vaan oo tarpeeksi mun miehelle ja sit on parempi erota. Tää on vähä sama ku jotkut haluaa kieltää prostituution. Miks? Onko pelko et on pihdattu niin paljon, et oma ukko lähtee ostamaan huvituksia? Aina löytyy houkutuksia, turhaan te niitä toisia osapuolia syytätte. Kyllä se ukko lähtis sit jonkun toisen matkaan, ennemmin tai myöhemmin, ihan niin yksinkertaista se on. "Voi kun se ei olis tavannut sitä viettelijärtä" niin? Sittenkö oliskin onnellinen parisuhde ja kaikki hyvin vai?

Itselläni ei tällä hetkellä ole miestä, joten olen vapaa tekemään mitä haluan ja en todellakaan koskisi ikipäivänä pitkällä tikullakaan varattuun mieheen.

Ensinnäkään en halua saastuttaa mieltäni sotkeutumalla mihinkään suhteeseen ylimääräiseksi osapuoleksi. En ymmärrä miten joku voi olla hyvillä mielin tuollaisessa tilanteessa. Toisekseen en missään nimessä halua sellaista miestä joka pettää, koska sellainen pettää myöhemminkin. Lisäksi todellakin ajattelen myös sitä naista, enkä halua olla ilkeä hänelle. En ymmärrä ollenkaan tuollaista ajattelua, että vain pettäjän vastuulla on se asia ja itse pesisi kädet koko hommasta. Yäk. Minusta meillä on kaikkia ihmisiä kohtaan moraalinen vastuu, enkä itse halua aiheuttaa pahaa mieltä ketään toista kohtaan tuollaisessa asiassa.

Minun on näiden periaatteiden mukaan todella hyvä ja helppo elää. Omatuntoni on puhdas. Suhteessa ollessani en pelkää, että minua petetään tai jos niin kävisi, niin en voisi sitä mitenkään estää. Pettäminen on sen pettäjän valinta ja hänen mokansa, ei sen petetyn syy millään tavalla ikinä. Vaikka olisi "pihdannut" tahi ei.

Jos tapaan uuden ihmisen, niin ihan alussa selvitän onko hän vapaa vai varattu ja varattujen kohdalla käännyn pois välittömästi. Monia yrittäjiä on ollut. Muka "ollaan eroa tekemässä, blaa blaa blaa" ja omassa henkisessä maailmassaan nämä vellihousut ovat "eronneet" uuden pi||un toivossa usein kertomatta puolisolleen.

Jokainen hetki on valinnan hetki, eikä mikään tapahdu vahingossa, eikä mihinkään tilanteeseen voi vain ajautua tahtomattaan, jos on itselleen nämä asiat omassa päässään selvittänyt.

Vierailija
142/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua. Oon ollu mun miehen kans kohta 10 vuotta, ja on mua petetty edellisissä suhteissa joskus. En kyllä koskaan oo syyttäny sitä vapaata osapuolta, kerran katkaisin ystävyyssuhteen, kun kaveri nai teini-iässä mun poikakaverin kanssa, silloin olin molemmille vihainen. Mä kyllä aattelin yrittää pitää ton ukkoni niin tyytyväisenä, ettei sille kelpaa mitkään varattujen miesten etsijät, jos kuitenkin kelpaa, niin sit mä en vaan oo tarpeeksi mun miehelle ja sit on parempi erota. Tää on vähä sama ku jotkut haluaa kieltää prostituution. Miks? Onko pelko et on pihdattu niin paljon, et oma ukko lähtee ostamaan huvituksia? Aina löytyy houkutuksia, turhaan te niitä toisia osapuolia syytätte. Kyllä se ukko lähtis sit jonkun toisen matkaan, ennemmin tai myöhemmin, ihan niin yksinkertaista se on. "Voi kun se ei olis tavannut sitä viettelijärtä" niin? Sittenkö oliskin onnellinen parisuhde ja kaikki hyvin vai?

mun mies nappas baarista sinkkumuijan. Muija tiesi musta ja meidän isosta perheestä. Tulivat sit muhinoimaan meidän kotiin :( jätänkö miehen monen kymmenen vuoden avioliiton jälkeen? Hetken oli kai miettinyt vaihtamista toiseen ämmään kun siinä oli jotain parempaa. Ei oikeen ton takia enää suhde toimi. Jäädäkö odottamaan parempia aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne

Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.

Mitä sitten? Koetko olevasi parempi ihminen, koska sinulla oli suhteita varattujen kanssa?

Oletko narsisti?

Kerro

Hahaa, tuo on jo noloa, että alkaa täällä itkemään toiselle kirjoittajalle siitä, että tämä on varattujen miesten kanssa! Miehethän siinä sen vääryyden tekevät, märrää heille. :D

Ne miehet eivät ole täällä. On selvää, että heitä halveksitaan, mutta tottakai myös naista, joka tietoisesti makaa varatun kanssa halveksitaan.

Taitaa olla vähän huono itsetunto ihmisellä joka halveksii toisia.

Taitaa olla löyhä tai pikemminkin olematon moraali, jos ei mitään halveksi vaan kaikki käy.

Vierailija
144/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kissasi saa ulkoilla vapaana?

Panta ei estä sitä jäämästä auton alle.

Eikä syömästä lintuja pihapiirissä. Kissojen ei saisi antaa juosta vapaana. Ukolle voit silloin tällöin sallia.

Vierailija
145/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin kerran teinin kassiin gps-paikantimen kun oli hienoinen epäilys meneekö oikeasti yökylään sinne minne sanoo 😅

Ihme kyyttääjä ja idiootti. Ja kaupan päälle vielä korostaa asiaa hymiöllä.

Vierailija
146/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kuvakaappauksen sijainnista. En pysty lähtemään katsomaan, onko miehen auto siellä tms. Ajatukset pyörii kehää. Miten voin ottaa puheeksi illalla??

Ap

On myös mahdollista, että GPS kenkkuilee. Minulla näytti sovellus kerran, että lapsi on 100km päässä ja 20min päästä oli jo kotona. Aika kovaa meni fillarilla.

Vierailija
147/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste nyt voi mennä muualle jankkaamaan tuosta, et kenen vika on jos joku pettää. Perustakaa vaikka oma ketju noille.

Ap, miten menee?

Vierailija
148/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nähty. Aika raukkamaista olla yhdessä jos pitää valehdella ja vieraissa kulkea. Kaksoiselämää?

Vierailija
149/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkäs ukko se lähti leville 1 suksi mukana 🤣

Vierailija
150/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne

Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.

Mitä sitten? Koetko olevasi parempi ihminen, koska sinulla oli suhteita varattujen kanssa?

Oletko narsisti?

Kerro

Hahaa, tuo on jo noloa, että alkaa täällä itkemään toiselle kirjoittajalle siitä, että tämä on varattujen miesten kanssa! Miehethän siinä sen vääryyden tekevät, märrää heille. :D

Jos naiset ei antaisi ennen kuin ollaan naimisissa, ei kukaan voisi käydä vieraissa.

-ohis

Vierailija
151/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

jes näin o, kielletty pano se paras pano. Naiset on ihania kun sitoutuu ilman aviosopimusta, antaa, uhrautuu, tekee kodista nätin, uskoo kaikki selitykst ja vaik ei uskoiskaan niin on jo niin kiinni miehessä että antaa anteeks. Miehen elämä on parasta!

Vierailija
152/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kissasi saa ulkoilla vapaana?

Panta ei estä sitä jäämästä auton alle.

Eikä syömästä lintuja pihapiirissä. Kissojen ei saisi antaa juosta vapaana. Ukolle voit silloin tällöin sallia.

Syötkö broileria? Jos syöt, turha moralisoida kissoja.

Vierailija
153/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko panta molemmissa kasseissa  vai vaan toisessa?

Vierailija
154/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun mies nappas baarista sinkkumuijan. Muija tiesi musta ja meidän isosta perheestä. Tulivat sit muhinoimaan meidän kotiin :( jätänkö miehen monen kymmenen vuoden avioliiton jälkeen? Hetken oli kai miettinyt vaihtamista toiseen ämmään kun siinä oli jotain parempaa. Ei oikeen ton takia enää suhde toimi. Jäädäkö odottamaan parempia aikoja.

No kävitkö sä sit kostoksi muhinoimassa mun kotona mun miehen kanssa? Kun joku suurperheen äiti kävi. Että sellasta...

Vierailija
155/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että "unohtui" panta sinne. Hysteerinen mustasukkainen naisoletettu on syyllistynyt rikokseen muttei kehtaa sitä myöntää, mutta haluaa silti kanssasisarten empatiat, joten siksi hätävalhe unohtuneesta kissan pannasta. Tai sitten koko homma on ihan hauska provo. Niinkuin se vanha urbaani legenda purkasta laskettelusuksien pohjassa.

Vierailija
156/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että "unohtui" panta sinne. Hysteerinen mustasukkainen naisoletettu on syyllistynyt rikokseen muttei kehtaa sitä myöntää, mutta haluaa silti kanssasisarten empatiat, joten siksi hätävalhe unohtuneesta kissan pannasta. Tai sitten koko homma on ihan hauska provo. Niinkuin se vanha urbaani legenda purkasta laskettelusuksien pohjassa.

Provo tai ei, uskottomuus puhuttaa aina. Tai yllättää.

Vierailija
157/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on omat gps -pannat kaulassa, tiedetäänpähän olla aina siellä mitä on kotiin ilmoitettu :)

Vierailija
158/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkäs ukko se lähti leville 1 suksi mukana 🤣

Muistan tämän! 😁❤️

Siihen kommentoitiin "AP, onko miehesi mato matala?"

😂😂

Vierailija
159/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille antoi työnantaja viime joululahjaksi pienet bluetoothkäyttöiset gps-paikantimet. Tuli aika gestapo-olo noista, eikä ole tullut hirveästi käytettyä :D

Ehkä tuoosta sais myös kivan joululahjan miehelle.

bluetooth käyttöiset? gps paikantimet? does not compute. Bluetoothin kantama on parhaimmillaan kymmeniä metrejä, tyypillisesti 10-20 metriä max, Bluetoothin signaalin voimakkuus on niin heikko ettei siinä saa energiaa siirtymään gps paikantimen käyttämiseksi... Mitä tuollaisella "venäläisvalmisteisella perseessä pärisiällä tekee". Sovelluksen käyttöalue on kutakuinkin nolla.

Löytää kämpästä avaimet ym. ehkä? Tarvisin itsekin usein.

Vierailija
160/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AloitusPostaaja saanee varmaan hyvinkin paljon kiksejä. ja naureskelua ittsekseen. 

Näistä mielikuvituksensa tuottamista "tarinoista" Muka ollut tällainen "ceissi", 

Kun on vaan hankkinut rakkaalle kissalleen jonkinsortin gps-paikannus-pannan.

Nähtäväksi jää, - se miten tää mielikuvituksellinen juttu, jatkuuko AP.n osalta?