Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti 'kaverin mökille' kissan gps-panta kassissa

Vierailija
08.09.2020 |

Oltiin mun vanhemmilla viikonloppuna ja meidän kissa saa ulkoilla siellä vapaasti gps-panta kaulassa. Äsken kännykkä ilmoitti, että virta kissapannassa on vähissä. No en löytänyt pantaa, joten katsoin sen sijainnin. Näytti jonnekin naapurikuntaan??
Panta jäi ilmeisesti kassin sivutaskuun ja mies lähti kaverin mökille venettä nostamaan. Paitsi että mökki on 50km toiseen suuntaan. Laitoin miehellr viestiä, että kenen mökille menitkään ja vastas pokkana just sen 50km päässä olevan. Mitäs nyt???

Kommentit (264)

Vierailija
101/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne

Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.

Varmaan vaikeaa koskaan luottaa enää omaan mieheen, kun et voi tietää mitä hän sinun selän takana puuhaa. Karma on meillä kaikilla.

Vierailija
102/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne

Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.

Mitä sitten? Koetko olevasi parempi ihminen, koska sinulla oli suhteita varattujen kanssa?

Oletko narsisti?

Kerro

Kerroin vain faktoja tapaamistani miehistä. Oletko itse narsisti vai miksi meni niin kovin tunteisiin?

Olosuhteet ja ihmiset, joiden kanssa me ollaan kertoo meistä itsestämme. Ehkä sinä et ole itse sellainen kenelle ollaan rehellisiä, kun hengailet sujuvasti vain pettäjien kanssa. Surullinen kohtalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Koetko olevasi parempi ihminen, koska sinulla oli suhteita varattujen kanssa?

Oletko narsisti?

Kerro

Kerroin vain faktoja tapaamistani miehistä. Oletko itse narsisti vai miksi meni niin kovin tunteisiin?

Mammoille iski pelko persiiseen että heidänkin mies on voinut pettää! Kyllähän sen ymmärtää, että kun on epävarma omasta puolisosta ja itsestään ja parisuhteestaan niin tällaiset anonyymitkin kirjoitukset saattavat järkyttää. Se sitten purkautuu  tuolla tavalla.

104/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa Ap'een kissacaseen voinen noista paikantimista kokemukseni jakaa🙂

Hommasin koiralle Yezponin paikantimen koska koira vapaana metsässä tahtoo monesti mennä näkymättömiin. Aina se kyllä palaa ja löytää minut mutta huoli tietenkin minulla tulee jos muutamaa minuuttia kauemmin kadoksissa. Eli pakko oli paikannin hommata.

Täys p@ska ainakin tuo Yezpon. Toimii kohtuullisesti silloin kun on voimakas kännykkäkenttä mutta kun metsässä tai syrjäseuduilla ei tahdo olla kenttää. Monesti käynyt niin että koira pyörii näkösillä ja Yezpon ilmoittaa koiran olevan 50-200 kilometrin päässä. Sitten kun kenttä vielä huononee niin loppuu ne väärätkin ilmoitukset.

Pitäisi varmaankin hommata koiralle ihan oikea tutkapanta kun eihän tuolla Yezponilla mitään tee kun ilmoittelee huonossa kentässä mitä sattuu.

Ne jotka hirvenpyynnissä käyttävät tutkapantaa kehuvat niitä koska se näyttää luotettavasti missä koira milloinkin on.

Eli suosittelen että Ap hommaa miehellensä myöskin sellaisen vermeen kaulaan joka antaa luotettavan infon, sitten vasta kantsii tehdä johtopäätöksiä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
105/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Kerro

Hahaa, tuo on jo noloa, että alkaa täällä itkemään toiselle kirjoittajalle siitä, että tämä on varattujen miesten kanssa! Miehethän siinä sen vääryyden tekevät, märrää heille. :D

Väärin. Sekä mies tekee väärin, että myös se petokseen osallistuva tekee moraalisesti väärin silloin jos hän tietäen tekee noin. Kusipäistä tuo on, mutta kyllä se elämä tuo eteen niitä samoja asioita tuollaisellekkin kusiaiselle.

Vierailija
106/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa provo mutta tarkoituksella tehty ilmeiseksi. Millainen pölvästi muka ei tiedä että kissoilla ei käytetä GPS-pantoja eivätkä me tosiaankaan paikanna sisätiloihin. Kaikenlaisia sitä onkin...

Vierailija
107/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Kerro

Mammoille iski pelko persiiseen että heidänkin mies on voinut pettää! Kyllähän sen ymmärtää, että kun on epävarma omasta puolisosta ja itsestään ja parisuhteestaan niin tällaiset anonyymitkin kirjoitukset saattavat järkyttää. Se sitten purkautuu  tuolla tavalla.

Ei iske pelko. En vain voi käsittää ollenkaan ihmisiä, jotka tietäen tekee tekoja, jotka satuttaa toisia ihmisiä. Millaisia he ovat sisimmässään? Pahoja.

Vierailija
108/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaikeaa koskaan luottaa enää omaan mieheen, kun et voi tietää mitä hän sinun selän takana puuhaa. Karma on meillä kaikilla.

Miksi se sen vaikeampaa olisi kuin kellään muullakaan? Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
109/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa provo mutta tarkoituksella tehty ilmeiseksi. Millainen pölvästi muka ei tiedä että kissoilla ei käytetä GPS-pantoja eivätkä me tosiaankaan paikanna sisätiloihin. Kaikenlaisia sitä onkin...

Ei Google toimi sinun koneessa?

Kissan GPS-paikantimen avulla seuraat, missä kissasi seikkailee!

Kissan GPS-paikantimen avulla seuraat, missä kissasi menee ja missä hänen reittinsä on kulkenut. Tractive GPS CAT -paikannin näyttää aina missä kissasi on. Voit katsoa kissan sijainnin kartalta reaaliaikaisesti joko älypuhelin-applikaatiolla tai tietokoneesi selaimella. Kissan paikannin antaa myös tiedot kissan aktiivisuudesta, eli miten paljon ja missä se liikkuu päivän aikana. Tractivessa on myös virtuaaliaitaustoiminto. Voit asettaa kissallesi alueen, jolla on turvallista liikkua. Kun kissa poistuu alueelta tai saapuu alueelle, saat heti hälytyksen puhelimeesi. Paikannin on vedenkestävä, kevyt ja lähes rikkoutumaton. Sopii kaikkiin kaulapantoihin. Paikantimen sisäänrakennettu GPS käyttää matkapuhelinverkkoja toimiakseen, mutta et silti tarvitse erillistä SIM-korttia, sillä Tractivella on sopimukset matkapuhelinoperaattorien kanssa. Palvelun saat käyttöösi edullisella kuukausimaksulla (alkaen 3,75 €/kk), ja voit irtisanoa sen milloin tahansa. Laite tulee aktivoida hankinnan jälkeen verkossa: www.tractive.com/activate.

reaaliaikainen kissan paikannus

kissan aktiivisuuden mittaus (kuinka paljon kissa liikkuu päivän aikana)

paikannushistoria, jonka avulla näet missä kissa on liikkunut

virtuaaliaitaus: saat heti ilmoituksen, jos kissasi saapuu määritetylle turva-alueelle tai poistuu siltä.

100% vesitiivis (IPX7) ja iskunkestävä

signaalin teho riippuu matkapuhelinverkon kattavuudesta, laite käyttää parasta mahdollista verkkoa

ilmainen Tractive GPS -sovellus (toimii Android- tai Apple iOS -mobiililaitteilla)

toimii yli 150 maassa

jakaminen: voit jakaa paikannuksen läheistesi kanssa.

pakkauksessa mukana: Tractive GPS CAT -paikannin, USB-latauskaapeli, ohjekirja.

Suositeltu yli 4 kg painaville kissoille

TEKNISET TIEDOT:

kevyt ja pieni: paino 30 g

akun kesto 2-5 vuorokautta riippuen verkon kattavuudesta ja käytöstä (sovellus ilmoittaa akun tilanteen)

akun latausaika 2 tuntia

sovellus vaatii version Android 5.0 (tai uudempi) tai Apple iOS 11 (tai uudempi)

toimii myös tietokoneen selaimen kautta

takuu 12 kk

Palvelun käyttömaksut:

TRACTIVE BASIC:

kuukausimaksu alkaen 3,75€ per kk

sisältää: rajaton GPS-seuranta + live-seuranta

1 kuukausi: 7,99 euroa

1 vuosi 49,90 euroa (4,16€ per kk)

2 vuotta 89,90 euroa (3,75€ per kk)

TRACTIVE PREMIUM:

sisältää: rajaton GPS-seuranta + live-seuranta, maailmanlaajuinen kattavuus, pysyvät historiatiedot (myös tiedostona), yhdistäminen useaan käyttäjätiliin, Premium-asiakaspalvelu (englannin kielinen)

1 vuosi 59,90 euroa (4,99€ per kk)

2 vuotta 99,90 euroa (4,16€ per kk)

5 vuotta 199,90 euroa (3,33€ per kk)

Vierailija
110/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa provo mutta tarkoituksella tehty ilmeiseksi. Millainen pölvästi muka ei tiedä että kissoilla ei käytetä GPS-pantoja

https://petlifetoday.com/best-gps-cat-trackers-and-collars/

Mitäs nämä sitten ovat?

Vierailija
111/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme säätöä. Soita sulle ukolles ja kysy suoraan, että miksi kissan panta ilmoittaa että olet eri paikassa. Ettekö te osaa suoraan kysyä vai missä vika.

Koska se tuottaa tyydytystä laittaa petturi kiemurtelemaan ja hätäpäissään keksimään selityksiä.

Vierailija
112/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin alunperinkin aloittanut kysymällä, että onko se panta sun kassissa? Ja kun mies toteaa että on, niin olisin sanonut, että mitenkä se näyttää ihan eri suuntaan kuin missä näytät olevasi?

Noin, so simple, mutta eipä siitä olis saanut mehevää provoa vauvapalstalle ;)

Vierailija
113/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin alunperinkin aloittanut kysymällä, että onko se panta sun kassissa? Ja kun mies toteaa että on, niin olisin sanonut, että mitenkä se näyttää ihan eri suuntaan kuin missä näytät olevasi?

Noin, so simple, mutta eipä siitä olis saanut mehevää provoa vauvapalstalle ;)

Siis eri suuntaan, kuin missä VÄITÄT olevasi.

Vierailija
114/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Kerro

Ei iske pelko. En vain voi käsittää ollenkaan ihmisiä, jotka tietäen tekee tekoja, jotka satuttaa toisia ihmisiä. Millaisia he ovat sisimmässään? Pahoja.

No mikset niitä miehiä hauku? Nehän tuollaisissa tapauksissa ovat oikein pahuuden henkilöitymiä. Kyllä vaan on sata kertaa pahempi asia jos varattu lähtee tietoisesti pettämään! Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta aika moni varattu mies etsii aivan tarkoituksella seuraa sinkkunaisista. Sellaisetkin, joista ei uskoisi.

Vierailija
115/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekisin: odottaisin miehen kotiin, kysyisin missä on ollut, pyytäisin antamaan paikantimen kassista ja näyttäisin kuvakaappauksen. Kuuntelisin miehen selityksen, miksi ei ollut siellä missä piti olla.

T: vastaavan tilanteen kokenut ex-rouva

Vierailija
116/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos ei ollut provo, niin tulehan tänne kertomaan kuulumiset!

Vierailija
117/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Kerro

No mikset niitä miehiä hauku? Nehän tuollaisissa tapauksissa ovat oikein pahuuden henkilöitymiä. Kyllä vaan on sata kertaa pahempi asia jos varattu lähtee tietoisesti pettämään! Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta aika moni varattu mies etsii aivan tarkoituksella seuraa sinkkunaisista. Sellaisetkin, joista ei uskoisi.

No eihän tuo nyt mikään yllätys ole kenellekään. Pettäjä on limanuljaska, niin on se toinenkin osapuoli.

Vierailija
118/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sen vaikeampaa olisi kuin kellään muullakaan? Oletko jotenkin vajaa?

Siksi tietenkin, koska hän tietää millä tavalla mies voi valehdella ja pettää. Tulee mieleen, että sitä samaa voisi tapahtua myös hänelle. Ja tietysti se, että pahat teot jossain vaiheessa kostautuu.

Vierailija
119/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko narsisti?

Kerro

Hahaa, tuo on jo noloa, että alkaa täällä itkemään toiselle kirjoittajalle siitä, että tämä on varattujen miesten kanssa! Miehethän siinä sen vääryyden tekevät, märrää heille. :D

Ne miehet eivät ole täällä. On selvää, että heitä halveksitaan, mutta tottakai myös naista, joka tietoisesti makaa varatun kanssa halveksitaan.

Vierailija
120/264 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku sekopää av-mamma vakoilee miestään. Jos kerran pitää pelata tuollaisia pelejä, niin eikö kannattaisi erota ihan suosiolla?