Mies lähti 'kaverin mökille' kissan gps-panta kassissa
Oltiin mun vanhemmilla viikonloppuna ja meidän kissa saa ulkoilla siellä vapaasti gps-panta kaulassa. Äsken kännykkä ilmoitti, että virta kissapannassa on vähissä. No en löytänyt pantaa, joten katsoin sen sijainnin. Näytti jonnekin naapurikuntaan??
Panta jäi ilmeisesti kassin sivutaskuun ja mies lähti kaverin mökille venettä nostamaan. Paitsi että mökki on 50km toiseen suuntaan. Laitoin miehellr viestiä, että kenen mökille menitkään ja vastas pokkana just sen 50km päässä olevan. Mitäs nyt???
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini oli joskus suhteessa ukkomiehen kanssa ja nyt se kostautuu hänen omassa avioliitossaan, kun hän ei kykene enää luottamaan. Hän epäilee koko ajan, että tämä mies on "samanlainen petturi" kuin kaikki hänen tuntemansa miehet. Luulen tämän pelon muodostuvan pian itseään toteuttavaksi profetiaksi, koska ei kukaan jaksa elää jatkuvan epäilyn alla. Mutta ihan itse hän on mustannut oman sydämensä. Pilasi uskon pysyvään, hyvään aitoon rakkauteen.
Tämä. Ihminen arvioi muita ihmisiä aina sen mukaan millainen itse on. Siksi viattoman on helppo rakastaa ja uskoa kumppaniaan ja pettäjän on aina vaikea luottaa toiseen. Tämä viattomuus ja luottamus katoaa sitten kerralla kun tapahtuu jotakin AP:n tilanteen kaltaista, jota ei voi järjellä muuten selittää. Tieto lisää tuskaa ja nyt AP:lla on vain pari vaihtoehtoa:
1. Kohtaa miehesi, esitä todisteesi ja katso mitä kertoo. Useimmat eivät osaa valehdella ex-tempore kovinkana hyvin, vaatii vähintään pitkää kokemusta puhelinmyynnistä tai politiikasta. Miehesi reaktio kertoo mikä on totuus riippumatta sanoista.
2. Hautaat asian etkä enää puhu siitä. Sinulla on paha olo varmasti pitkään ja tämä tapaus ei koskaan unohdu. Se jää kalvamaan sinua ja kun menet nukkumaan, se kummittelee mielessä kuin kutina jota ei voi koskaan raapia. Se voi myrkyttää elämäsi ja mielesi.
Valitset kumman tahansa toimintamallin, joudut elämään seurausten kanssa. Vanhaan tässä ei ole paluuta.
ps. On tietysti mahdollista että miehelläsi on jokin looginen selitys tälle, niin epätodennäköistä kuin se onkin. En kuitenkaan uskoisi suoralta kädeltä selitystä GPS pannan toimintahäiriöstä.
ps2. Kerran luin tarinan jossa vihainen nainen soitti laivayhtiön asiakspalveluun ja haukkui heidät pataluhaksi, kun hänen miehensä oli saanut sukupuolitaudin hytin likaisista lakanoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne
Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.
Mitä sitten? Koetko olevasi parempi ihminen, koska sinulla oli suhteita varattujen kanssa?
Oletko narsisti?
KerroKerroin vain faktoja tapaamistani miehistä. Oletko itse narsisti vai miksi meni niin kovin tunteisiin?
Mammoille iski pelko persiiseen että heidänkin mies on voinut pettää! Kyllähän sen ymmärtää, että kun on epävarma omasta puolisosta ja itsestään ja parisuhteestaan niin tällaiset anonyymitkin kirjoitukset saattavat järkyttää. Se sitten purkautuu tuolla tavalla.
Ei iske pelko. En vain voi käsittää ollenkaan ihmisiä, jotka tietäen tekee tekoja, jotka satuttaa toisia ihmisiä. Millaisia he ovat sisimmässään? Pahoja.
No mikset niitä miehiä hauku? Nehän tuollaisissa tapauksissa ovat oikein pahuuden henkilöitymiä. Kyllä vaan on sata kertaa pahempi asia jos varattu lähtee tietoisesti pettämään! Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta aika moni varattu mies etsii aivan tarkoituksella seuraa sinkkunaisista. Sellaisetkin, joista ei uskoisi.
Ja varattuihin sekaantuvat sinkut saavat kiksejä siitä, että ovat jonkun toisen kumppanin kanssa. Tuntevat voittaneensa kilpailijan. Siksi ne käyvät joskus jopa harrastamassa seksiä kilpailijan kotona. Merkkaavat reviiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2kk Tinderissä ja olen viestitellyt lähemmäs 10 naimisissa olevan miehen kanssa. Ja voi pojat miten paljon ovat valmiina käyttämään mielikuvitusta päästäkseen salaa panemaan. Lenkkipolut, metsäautotiet, aibnb-kämpät, kyläilyt ruokatunnilla jne
Minulla oli useamman vuoden ajan suhteita ukkomiesten kanssa. Olivat varmasti kotona malli-isukkeja, eikä kukaan olisi uskonut pettureiksi. Osa oli todella varovainen ja taitava liikkeissään ja osasi varoa paljastumista. Yksi amatööri meni tunnustamaan vaimolleen ja tämä oli aivan järkyttynyt, kun ei ollut osannut epäillä mitään.
Mitä sitten? Koetko olevasi parempi ihminen, koska sinulla oli suhteita varattujen kanssa?
Oletko narsisti?
KerroKerroin vain faktoja tapaamistani miehistä. Oletko itse narsisti vai miksi meni niin kovin tunteisiin?
Mammoille iski pelko persiiseen että heidänkin mies on voinut pettää! Kyllähän sen ymmärtää, että kun on epävarma omasta puolisosta ja itsestään ja parisuhteestaan niin tällaiset anonyymitkin kirjoitukset saattavat järkyttää. Se sitten purkautuu tuolla tavalla.
Ei iske pelko. En vain voi käsittää ollenkaan ihmisiä, jotka tietäen tekee tekoja, jotka satuttaa toisia ihmisiä. Millaisia he ovat sisimmässään? Pahoja.
No mikset niitä miehiä hauku? Nehän tuollaisissa tapauksissa ovat oikein pahuuden henkilöitymiä. Kyllä vaan on sata kertaa pahempi asia jos varattu lähtee tietoisesti pettämään! Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta aika moni varattu mies etsii aivan tarkoituksella seuraa sinkkunaisista. Sellaisetkin, joista ei uskoisi.
Kyllä niitä miehiäkin haukutaan mutta ei se poista sitä pahuutta mitä ne sinkut harrastavat vehtaamalla tietoisesti varattujen kanssa. Ohis
Soittaisin miehelle, että laittaa kassissa olevan GPS-pannan lataukseen. Olisi hauska kuulla miehen hölmistys.
Mä en tajua. Oon ollu mun miehen kans kohta 10 vuotta, ja on mua petetty edellisissä suhteissa joskus. En kyllä koskaan oo syyttäny sitä vapaata osapuolta, kerran katkaisin ystävyyssuhteen, kun kaveri nai teini-iässä mun poikakaverin kanssa, silloin olin molemmille vihainen. Mä kyllä aattelin yrittää pitää ton ukkoni niin tyytyväisenä, ettei sille kelpaa mitkään varattujen miesten etsijät, jos kuitenkin kelpaa, niin sit mä en vaan oo tarpeeksi mun miehelle ja sit on parempi erota. Tää on vähä sama ku jotkut haluaa kieltää prostituution. Miks? Onko pelko et on pihdattu niin paljon, et oma ukko lähtee ostamaan huvituksia? Aina löytyy houkutuksia, turhaan te niitä toisia osapuolia syytätte. Kyllä se ukko lähtis sit jonkun toisen matkaan, ennemmin tai myöhemmin, ihan niin yksinkertaista se on. "Voi kun se ei olis tavannut sitä viettelijärtä" niin? Sittenkö oliskin onnellinen parisuhde ja kaikki hyvin vai?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua. Oon ollu mun miehen kans kohta 10 vuotta, ja on mua petetty edellisissä suhteissa joskus. En kyllä koskaan oo syyttäny sitä vapaata osapuolta, kerran katkaisin ystävyyssuhteen, kun kaveri nai teini-iässä mun poikakaverin kanssa, silloin olin molemmille vihainen. Mä kyllä aattelin yrittää pitää ton ukkoni niin tyytyväisenä, ettei sille kelpaa mitkään varattujen miesten etsijät, jos kuitenkin kelpaa, niin sit mä en vaan oo tarpeeksi mun miehelle ja sit on parempi erota. Tää on vähä sama ku jotkut haluaa kieltää prostituution. Miks? Onko pelko et on pihdattu niin paljon, et oma ukko lähtee ostamaan huvituksia? Aina löytyy houkutuksia, turhaan te niitä toisia osapuolia syytätte. Kyllä se ukko lähtis sit jonkun toisen matkaan, ennemmin tai myöhemmin, ihan niin yksinkertaista se on. "Voi kun se ei olis tavannut sitä viettelijärtä" niin? Sittenkö oliskin onnellinen parisuhde ja kaikki hyvin vai?
Niin ja joo, jätin sen teini-iän poikakaverin, ei oo mun nykyinen ukko😁
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton toiminta aiheuttaa monissa inhoa, vaikka se ei itseä henkilökohtaisesti koskisikaan.
Sano miejellesi,että olet huolissaan kun kissa karkasi ja panta näyttää kissan matkanneen 50 kilometrin päähän,tarvitset nyt apua mieheltäsi jos kävisi sielä missä kissa on.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku sekopää av-mamma vakoilee miestään. Jos kerran pitää pelata tuollaisia pelejä, niin eikö kannattaisi erota ihan suosiolla?
Niin pitäiskö sen miehen vain ihan suosiolla erota puolisostaan, jos pitää pelata tuollaisia pettämispelejä?
Jos pakko soittaa ja kysellä jotain niin soita edes whatsapilla, facetimella tmv. mikä luontevasti käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaikeaa koskaan luottaa enää omaan mieheen, kun et voi tietää mitä hän sinun selän takana puuhaa. Karma on meillä kaikilla.
Miksi se sen vaikeampaa olisi kuin kellään muullakaan? Oletko jotenkin vajaa?
Siksi tietenkin, koska hän tietää millä tavalla mies voi valehdella ja pettää. Tulee mieleen, että sitä samaa voisi tapahtua myös hänelle. Ja tietysti se, että pahat teot jossain vaiheessa kostautuu.
Todisteita tälle? Ja eiköhän jokainen ajatteluun kykenevä ihminen tiedä että ihminen voi valehdella ja pettää. Oletko jossain pumpulitynnyrissä kasvanut, vai mikä vika sinussa oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko narsisti?
KerroHahaa, tuo on jo noloa, että alkaa täällä itkemään toiselle kirjoittajalle siitä, että tämä on varattujen miesten kanssa! Miehethän siinä sen vääryyden tekevät, märrää heille. :D
Ne miehet eivät ole täällä. On selvää, että heitä halveksitaan, mutta tottakai myös naista, joka tietoisesti makaa varatun kanssa halveksitaan.
Taitaa olla vähän huono itsetunto ihmisellä joka halveksii toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaikeaa koskaan luottaa enää omaan mieheen, kun et voi tietää mitä hän sinun selän takana puuhaa. Karma on meillä kaikilla.
Miksi se sen vaikeampaa olisi kuin kellään muullakaan? Oletko jotenkin vajaa?
Minun kaverini oli joskus suhteessa ukkomiehen kanssa ja nyt se kostautuu hänen omassa avioliitossaan, kun hän ei kykene enää luottamaan. Hän epäilee koko ajan, että tämä mies on "samanlainen petturi" kuin kaikki hänen tuntemansa miehet. Luulen tämän pelon muodostuvan pian itseään toteuttavaksi profetiaksi, koska ei kukaan jaksa elää jatkuvan epäilyn alla. Mutta ihan itse hän on mustannut oman sydämensä. Pilasi uskon pysyvään, hyvään aitoon rakkauteen.
Oli suhteessa yhden miehen kanssa niin "kaikki miehet pettää"? Juuh elikkäs kaverillasi on ihan vaan vikaa päässä, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä GPS panta antaa sijainnin noin kaukaa?
Esimerkiksi Ultracomin pantojen sijainti näkyy toiselle puolen Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä GPS panta antaa sijainnin noin kaukaa?
Esimerkiksi Ultracomin pantojen sijainti näkyy toiselle puolen Suomea.
Taitaa Ultracom olla vähä eriä tasoa kuin mistä täällä jutellaan.
Onhan noissa halvoissakin(
Jos se Ap haluaa äijäänsä seurata niin miksi ylipäätänsä jotain pantaa tarvii. Miltei kaikissa älykännyissä pystyy aktivoimaan kännykän seurannan. Pistäs sen könsikkäänsä puhelimesta päälle niin luotettavampia tuloksia saisi kuin noilla halpispannoilla?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miksi kissasi saa ulkoilla vapaana?
Panta ei estä sitä jäämästä auton alle.