Olisitko tyytyväinen 2750€ kuukausiansioon?
Kommentit (52)
En olisi. Tällä hetkellä haen uutta työpaikkaa, tavoittepalkkana on noin 1000 euroa enemmän kuin tuo.
Tai luonnollisesti riippuu työstä, mutta siis oman alani hommista jos puhun.
Jos viikkotuntimäärä noin 40 h, niin kyllä.
Olisin, ja olen. Tuon on aika lähellä tämänhetkistä palkkaani kun lasketaan edut mukaan. Ainahan sitä olis kiva saada enemmän rahaa, mutta tuo riittää elämiseen ja säästöönkin jää.
taloushallinnon työstä kyse. Ja viikkotuntimäärä 37,5h
se on yli 1500e enemmän kuin nykyinen. ja tuntimäärä 40. ja korppakin ihan rikki.
Olisin. Nyt pääsen nipinnapin kahteen tonniin.
En olisi. On 1250 euroa vähemmän kuussa kuin nykyinen bruttopalkkani. IT-alalla ohjelmistosuunnittelijana olen.
Toi on suunnilleen mun peruspalkka ilman lisiä. En mä lisistäni luopuis :)
Tolla palkalla tein talousasiantuntijan töitä. Nyt olen BC ja palkka hieman parempi.
Se on hitusen alle puolet nykyisestä palkastani. Olisi ihan ok palkka, jos myös työaika puolittuisi. Nyt, kun lapset ovat pieniä, voisin ihan hyvin tehdä muutaman vuoden 50%:sta työaikaa.
Kyllä. Tällä hetkellä tilille tipahtaa kuukausittain 513 euroa. En osaa edes kuvitella, mitä tekisin melkein kolmella tonnilla kuussa!
Vastavalmistuneena olisin, nyt kun työuraa on yli 15 v takana niin en ehkä ihan. Tai riippuu tietty ammatista ja työajoista ja lomista.
Olisi 6000 euroa vähemmän kuin nyt ja pienempi summa kuin ansiosidonnainen, joten rehellisesti vastaan että en olisi tyytyväinen.
Olisin tietysti, vaikka mulle ja mun perheelle riittäisi tonni vähemmänkin bruttona/kk.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 22:28"]
Olisi 6000 euroa vähemmän kuin nyt ja pienempi summa kuin ansiosidonnainen, joten rehellisesti vastaan että en olisi tyytyväinen.
[/quote]
Ihan uteliaisuuttani kyselen, mistä työstä saa palkkaa 8725€?
Mä en nykypalkallani ja -koulutuksellani tekisi täyttä viikkoa tuolla palkalla. Kolmipäiväiseen viikkoon suostuisin ilolla.
Tähän palkkaan 400 lisää kyllä kiitos kelpaisi:)
Joo, jos viikkotuntimäärä olisi 30h.
Se ois 600 euroa enemmän kuin nyt, joten olisin kyllä.