Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten suosiossa olevat miehet

Vierailija
02.11.2013 |

Onko niin, että koska ovat tottuneet siihen, ettei heidän tarvitse tehdä juurikaan aloitteita naisten suhteen, vaan naiset roikkuvat heissä, niin ei osaa suhtautua jos nainen, josta kyseinen mies olisi kiinnostunut itse, ei teekään aloitetta.Itse törmännyt tällaiseen...onko muilla vastaaia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 19:17"]

ja sama selkokielellä?

[/quote]Eli koska miehen ei tarvitse nähdä vaivaa naisten pokaamisessa, sormi menee suuhun tilanteessa, jossa nainen ei olekaan aloitteellinen. Mies ei osaakaan tehdä aloitetta. Ap

Vierailija
2/5 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se mies ei HALUA tehdä aloitetta, koska se ei olekaan kiinnostunut. Tätä itse veikkaisin. Vaikka kivempihan se olisi kuvitella että siellä se mies taistelee tunteidensa kanssa, oikeasti on juu tosi kiinnostunut mutta kun ei osaa tehdä aloitetta...

Ne jotka jättävät aloitteen tekemättä ovat ujoja ja hiljaisia. Mutta sellaiset eivät ole suosittuja vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama selkokielellä?

Vierailija
5/5 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä tee aloitteita kun ei tarvitse, mutta on naisia jotka eivät voi tai halua avata selvää peliä. Ei jää täten muuta vaihtoehtoa kuin hoitaa varmat tapaukset, tavalla tai toisella. En varattuna vie heitä kuin korkeintaan syömään tms. Hieman rasittavaa välillä mm. työpaikoilla vaikkei kukaan nyt ns. roiku kiinni. Hyvää tuulta tuo kuitenkin suurin osa ihmisistä päivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi