Olisitko tyytyväinen 2750€ kuukausiansioon?
Kommentit (52)
Olisin. tässä ammatissa en tule tienaamaan noin paljoa. Tiedän, ammatinvalinta kysymys.
Aineenopettajan lähtöpalkka. Eihän toi mihinkään riitä (velat tonni kuussa ja laskut toinen tonni...), mutta enemmän saadakseen pitäis tehdä ylitunteja, eikä se mitenkään onnistu kun nutkin menee jo melkein 20 tuntia päivässä työntekoon. Ja siihen päälle kun suurperheen hoito, niin arvatkaas paljonko nukun yössä...
Olisin. Oma palkka on 2600 ja tutulla 3600. Silti hän saa käteen vain n.200€ enemmän.
Juuri tämä palkkahaarukka on sillä harmaalla alueella josta ei hyödy mitään tässä hetkessä, eläkekertymä on ainoa joka hymyilee.
Kyllä kiitos! Tonnin kk tienaavana.
Olisin onnellinen tuossa tapauksessa, sillä se on n. neljä kertaa enemmän kuin tämänhetkinen tuloni. Itseasiassa, vähempikin kelpaisi oikein mainiosti, jos edes pääsisin töihin! Mutta olen niitä työttömiä jotka hakevat kymmeniin paikkoihin töihin (myös paskaduuneihin: siivojaksi yms) enkä vaan pääse.
Vähän tyhmä kysymys. Ihmiset on eri elämäntilanteissa ja aloilla, joten tulotkin vaihtelevat satasista useisiin tuhansiin kuukaudessa. Yhtä hyvin voisi kysyä, tienaatko nyt yli vai alle 2750 €/kk. Itse en tyytyisi enää tuohon mutta muistan kun joitakin vuosia sitten olin 2500 € kk-palkasta todella tyytyväinen.
Niin on mullakin vaativa asiantuntijatyö. Kova vastuu ja vaatimukset. Ihmisiä kuolee pienestä virheestä. Silti tilille tipahtaa anestesiahoitajan työstä 1800 euroa kuukaudessa.
Olisin helvetin tyytyväinen. Itse toimistohommissa ja kuukausipalkka 1800€ brutto!
Olisin varsin tyytyväinen. Nykyisessä työssäni en voisi ansaita noin paljoa.
sain aiemmin 3400, nyt kahden vuoden työttömyyden jälkeen aloitan työt 2050,
ja pakko olla tyytyväinen, ei auta.
Eli joo olisin tyytyväinen sun palkkaaks.
Kyllä. Peruspalkkani sairaanhoitajana on nyt hiukan alle 2500€/kk ja koska teen päivätyötä niin mitään lisiä ei tule. Ottaisin mieluusti lisää muutaman satasen. Pudotus vuorotyön ansioista oli aika kova enkä ole ihan vielä tottunut pienempiin tuloihin.