Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä edullisesti pienelle tytölle uusia alushousuja?

Vierailija
02.10.2013 |

Olen siis etsimässä 2,5 vuotiaalle tytölleni alushousuja kun vaipat jäämässä pois. Olen tyrmistynyt niiden hinnoista! 4-5e/kpl! Ja olen  siis kiertänyt mm. Prisman, Citymarketin, Lindexin, KappAhlin...ja kaikkialla sama juttu. Yksittäiskappaleina alushousuja jotka maksavat vitosen. Missä myydään esim. kolmen parin housupakkauksia?

Minulla on kaksi vanhempaa poikaa enkä ole samaan aikaisemmin törmännyt, nyt ovat jo tosin kouluikäisiä. Ajattelin, että käympä ostamassa "vinon pinon" tyyliin 10kpl housuja näin ens alkuun kun vahinkoihin pitää varautua jne. mutta enpähän raaskinut kuin neljät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä prismassa on ollu niitä monipakkauksia. Ainakin x-tra-merkkiä mikä ei oomkyllä kovin laadukas. 

Hm ja tarjoustalo voisi olla hyviä kohteita myös. 

Vierailija
2/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalot, Saiturin Pörssit yms. halpakaupat, luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennesillä on melko edullisia.

Vierailija
4/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm! Mä ostan tytölleni aina sieltä. Nykyisin on jo iso, mutta siellähän on myös pikkuisten osasto. Mun tyttärelle ostan 7 alkkarin pakkauksia ja hintaa on n. 11 € muistaakseni. 

Vierailija
5/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos näistä vastauksista, pitää käydä katsomassa! Ja juurikin tuolta Prismasta oikein etsimällä etsin niitä "monipakkauksia" eikä yhden ainutta ollut.

-ap

Vierailija
6/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa Valinta, tarjoustalo tai Lidl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi