Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämäni jurppii.

Vierailija
19.10.2013 |

Meillä on pitkä parisuhde takana. Ekat 15v meni hyvin. Seksiä oli riittävästi ja se oli hyvää. Molemmat sai osansa.

Asioista ollaan puhuttu avoimesti ja kerrottu mitä toinen haluaa ja mistä toinen tykkää.

Miehestäni on tullut todella laiska aloitteentekijä. Tai jos tekee aloitteen niin on sitä tasoa etten minä en tajua mistä on kyse. Tästäkin olen sanonut. Olen sanonut siitäkin, että en pidä siitä, että se aloitteentekijä olen lähes aina minä..

Eilen meillä oli jälleen pitkästä aikaa seksiä. Tai alku ainakin. Kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes huomasin miehen tahdista, että tää on kohta taas ohi ja minä jään ilman (taas).  Keskeytin homman ennen loppua ja sanoin, että taas olla tässä tilanteessa mistä on jo monet kerrat puhuttu.  Mun oli pakko poistua  tilasta ja mennä muualle nukkumaan. Loukkaannuin ja oli pakko päästä muualle itkemään- Niin pettynyt olin. Miehellä 2 tervettä kättä, suu, leluja yms.

Ja minä en saisi mitään. Ei mitään mielenkiintoa edes yrittää mitään.

Ja ne kaikki kerrat mitä ollaan puhuttu mistä toinen tykkää tai  mistä ei.

Minä, joka ennen olin todella aktiivinen ja meillä oli aktiivinen seksileämä. Molemmat tyytyväisiä. Ollaan tilanteessa, että multa on halut lähes kokonaan nollassa. Valmiina peläten pettymystä tai valmiina se ajatus päässä, että taas vaan pikaiset.

Inhottaa puhua asiasta, kun toinen lupaa yrittää ja lupaa sitä ja tätä. Toimii ehkä sen seuraavan kerran ja sitten ollaan taas alkutilanteessa.

En voi olla miettimättä sitä, että miehelläni olisi toinen.  EI silti niin itsekin ajattelen jo muita ja seksiä jonkun toisen kanssa.

Muutoin meillä ei parisuhteessa ja perheessä ole ongelmia. Vain tuo seksielämä.

Oli vaan pakko purkautua tänne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi