Miksi tästä paltasta on tullut vl haukkuma sivu?
Syyt:
Katkeruus? Kateus? Tiedättekö todellakin uskonnosta jotain?
Luulen ettei suurin osa tiedä mitään. Ja huomiokaa ,et monesti noi tarinat on kärjistettyjä. Eiköhän ne ole samanlaisia ihmisiä ,ku muutkin.
Kaikilla on kuitenkin erinlaiset elämän arvot. :)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 10:48"]
Syyt:
Luulen ettei suurin osa tiedä mitään. Ja huomiokaa ,et monesti noi tarinat on kärjistettyjä. Eiköhän ne ole samanlaisia ihmisiä ,ku muutkin.
[/quote]
Vastaus sulle on että siksi kun tuntuvat olevan kahjoa porukkaa, katso nyt itsekin miten kirjoitat.
Syyt:
[/quote]
Peukutit omaasi haha
Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen piirissä on paljastunut satoja lasten seksuaalisia hyväksikäyttöjä. Liikkeen johto yritti aluksi vaieta rikokset, mutta nyttemmin tekojen uhrit ovat tulleet julkisuuteen.
Maallikkomiesten johtama herätysliike on joutunut rippisalaisuutensa vuoksi ongelmiin. ”Jos puhut, synti tulee sinun päällesi”, kuvaa tutkija ja pappi Johannes Alaranta hyväksikäytön uhrien saamia uhkauksia.
Kun ensimmäiset tapaukset tulivat julkisuuteen vuonna 2010 ja kun oululainen Kaleva-lehti niistä kirjoitti, osa liikkeen kannattajista masinoi lehteä vastaan tilausboikotin. Lestadiolaisliikkeen johto kuitenkin sanoutui lehteä vastaan suunnatusta kampanjasta irti.
Alarannan mukaan herätysliikkeessä käytössä olevaa ”maallikkorippiä” on käytetty väärin ja rikoksia on painettu villaisella. On riittänyt, kun saarnamiehet ovat saarnanneet synnit anteeksi ja teot on unohdettu.
Syyt:
[/quote]
Voi luoja siis mistä teille voisi olla kateellinen? siis ihan oikeasti kerro..säälittää ennemminkin.
Ja jos haukkuu esim pedofiilejä niin onko silloinkin syynä kateus?