Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko yli 30v ja onko sinulta kysytty papereita kassalla?

Vierailija
18.10.2013 |

Onko sinulta, yli 3kymppiseltä, kysytty kassalla papereita alkoholia ostaessa? Minkä ikäinen olet?

Rupesipas vaan kiinnostamaan kun itseltä on nyt 2 kertaa kysytty paperit olutta ostaessa (Prisma ja Citymarket) ja olen 38v. Piristi kyllä:)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja pari kertaa on kysytty. Ilahduin kyllä...

Vierailija
22/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan missään kysytty. Ikää on nyt 38 v. Naama on unettoman rupsahtanut (meillä on pieni vauva ja univelkaa), tukassa pari harmaata raitaa. Ulkonäkö viittaa siis varmaan vahvasti siihen, että olen jo ikäloppu ja liikkeellä vähintään lapsenlapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään aika usein, sekä kaupoissa että Alkossa. Ikä 32. Mua lähinnä ärsyttää, ainakin jos Alkossa kysytään.

Vierailija
24/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysytty. Ikää on 42.

Vierailija
25/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa kysytään aina paperit. Olen 36.v,  pienikokoinen ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Eipähän se haittaa, tosin välillä puna nousee myyjän kasvoille katsottuaan ikäni papereista.

Vierailija
26/33 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa kysytään aina paperit. Olen 36.v,  pienikokoinen ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Eipähän se haittaa, tosin välillä puna nousee myyjän kasvoille katsottuaan ikäni papereista.

Vierailija
27/33 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 43 vee ja viimeksi viimevikolla kysyttiin paperit. ostin 5cl konjakkipullon ja pullon punkkua :)

Vierailija
28/33 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kysyttiin Alkossa papereita kun yritin ostaa kossua 17 vuotiaana 26 vuotta sitten... Muutaman kerran olin tuota ennen jo onnistunut.

Mutta olen kyllä huolissani siitä että meno ei ole tuosta juurikaan muuttunut.  19 vuotaalta tyttäreltänikään ei kuulema ole milloinkaan kysytty alkossa papereita.

t. Mies

Vierailija
29/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on muutaman kerran, olen 32vuotias ja olutta ostaessa on kysytty ja kerran kun ostin tupakkaa, jostain syystä kysyjät olleet vanhempia naisia(40v-50v) ja nuoremmat naiset jotka osaavat ajatella vielä onneksi omilla aivoilla ja tunnistaa sentään yli 30vuotiaan ja 18vuotiaan eikä vain robottina kysele kaikilta jotka vähänkään näyttää 18vuotiaalta(itse en näytä kyllä yhtään 18v teiniltä).Kyllähän se ihmetyttäny joka kerta kun kysytty papereita vaikka myyjä tiennyt että olen selvästi täysikäinen, 1 kerran en näyttänyt henkkareita kun ne olivat jäänyt autoon ja kello oli muutamaa minuuttia vaille 21:00 ja olutta en oisi enää saanut, heitin 25e vaan tiskille ja sanoin että pidä loput ja kävelin prismasta ulos kaljalavan kanssa ja idiootti(siis myyjä jäi katsomaan hoomoilasena)

Vierailija
30/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Alkossa aina pari kertaa vuodessa. Ikää 36.

Vierailija
31/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 01:41"]Kyllä on muutaman kerran, olen 32vuotias ja olutta ostaessa on kysytty ja kerran kun ostin tupakkaa, jostain syystä kysyjät olleet vanhempia naisia(40v-50v) ja nuoremmat naiset jotka osaavat ajatella vielä onneksi omilla aivoilla ja tunnistaa sentään yli 30vuotiaan ja 18vuotiaan eikä vain robottina kysele kaikilta jotka vähänkään näyttää 18vuotiaalta(itse en näytä kyllä yhtään 18v teiniltä).Kyllähän se ihmetyttäny joka kerta kun kysytty papereita vaikka myyjä tiennyt että olen selvästi täysikäinen, 1 kerran en näyttänyt henkkareita kun ne olivat jäänyt autoon ja kello oli muutamaa minuuttia vaille 21:00 ja olutta en oisi enää saanut, heitin 25e vaan tiskille ja sanoin että pidä loput ja kävelin prismasta ulos kaljalavan kanssa ja idiootti(siis myyjä jäi katsomaan hoomoilasena)
[/quote]

Tiiäthän sä, et sun elämänasenteelle on ihan diagnoosi? Se on nimeltään white trash disease.

Vierailija
32/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 02:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 01:41"]Kyllä on muutaman kerran, olen 32vuotias ja olutta ostaessa on kysytty ja kerran kun ostin tupakkaa, jostain syystä kysyjät olleet vanhempia naisia(40v-50v) ja nuoremmat naiset jotka osaavat ajatella vielä onneksi omilla aivoilla ja tunnistaa sentään yli 30vuotiaan ja 18vuotiaan eikä vain robottina kysele kaikilta jotka vähänkään näyttää 18vuotiaalta(itse en näytä kyllä yhtään 18v teiniltä).Kyllähän se ihmetyttäny joka kerta kun kysytty papereita vaikka myyjä tiennyt että olen selvästi täysikäinen, 1 kerran en näyttänyt henkkareita kun ne olivat jäänyt autoon ja kello oli muutamaa minuuttia vaille 21:00 ja olutta en oisi enää saanut, heitin 25e vaan tiskille ja sanoin että pidä loput ja kävelin prismasta ulos kaljalavan kanssa ja idiootti(siis myyjä jäi katsomaan hoomoilasena)
[/quote]

Tiiäthän sä, et sun elämänasenteelle on ihan diagnoosi? Se on nimeltään white trash disease.
[/quote]
Eiku tää ajattelee kuin 18 teini, niin kai se heijastuu vanhemman tädin mielestä ulkonäköön.

Vierailija
33/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 22:14"]

Onko sinulta, yli 3kymppiseltä, kysytty kassalla papereita alkoholia ostaessa? Minkä ikäinen olet?

Rupesipas vaan kiinnostamaan kun itseltä on nyt 2 kertaa kysytty paperit olutta ostaessa (Prisma ja Citymarket) ja olen 38v. Piristi kyllä:)

[/quote]

Kyseltiin harvakseltaan, nykyään lähes aina koska se laki muuttui.

Samaikäinen about ku sinä, tosin eri sukupuolta.