Djokovic ei lyönyt palloa vihaisesti, eikä lujaa kun osui tuomariin
Toimittajat järjestään antavat tapahtumista ihan väärän todistuksen.
Hän pisti pallon ulos kentältä neutraalisti, ei mikkään muotoa vihaisena.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai ei niin kovaa tulleen tennispallon kaulaansa ja käyttäytyi kuin häntä olisi ammuttu haulikolla. Ei jatkoon.
Kokeilepa itse miltä tuntuu kun joku lyö kaulaasi tennispallon eikä edes pelitilanteessa. Tilanteen nähneet sanoivat, että tilanne näytti ja tuntui taatusti pahalta.
Olen saanut nelinpelissä ykkössyöttöjä niskaan ja poskeen. Verkolla olen ottanut parin metrin laakeja rintaan, otsaan ja silmäkulmaan. Tuollainen kevyt huitaisupallo ei tunnu missään, paitsi uhriutujan kohdalla.
Pitäisikö kokeilla miltä tuntuu saada pallo aataminomenaan? Senhän voi ottaa videolle ja todentaa kaikille, ettei sattunut yhtään.
Tuomarilla ei ollut aataminomenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai ei niin kovaa tulleen tennispallon kaulaansa ja käyttäytyi kuin häntä olisi ammuttu haulikolla. Ei jatkoon.
Kokeilepa itse miltä tuntuu kun joku lyö kaulaasi tennispallon eikä edes pelitilanteessa. Tilanteen nähneet sanoivat, että tilanne näytti ja tuntui taatusti pahalta.
Olen saanut nelinpelissä ykkössyöttöjä niskaan ja poskeen. Verkolla olen ottanut parin metrin laakeja rintaan, otsaan ja silmäkulmaan. Tuollainen kevyt huitaisupallo ei tunnu missään, paitsi uhriutujan kohdalla.
Pitäisikö kokeilla miltä tuntuu saada pallo aataminomenaan? Senhän voi ottaa videolle ja todentaa kaikille, ettei sattunut yhtään.
Oliko sillä vippipallon kaulaansa saaneella linjatuomarilla aataminomena?
Mikäli hän on ihminen niin joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomarilla ei ollut aataminomenaa.
Kaikilla ihmisillä on. Se, että naisilla se ei näy yhtä selvästi kuten miehillä ei tarkoita, ettei siihen voi sattua.
Pallon mäiskiminen muussa kuin pelitarkoituksessa taitaa olla kiellettyä muiden kuin maailman ykköspelaajan fanien mielestä.
Tämän asian liioittelun vuoksi toivon saman asian tapahtuvan pian uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Palloa ei pidä lyödä muulloin kuin pelatessa. Jos kiukuspäissään mäiskii palloa pelitilanteen ulkopuolella, on kyseessä ongelma.
Missä sun silmäs on jos sinä saat tuosta mitättömästä kaaripallosta "kiukuspäisen lyönnin"? Silloin kun tuon tason pelaaja lyö vihaisesti, niin pallossa on vauhtia 200km/h. Tuossa pallossa ei ollut vauhtia edes 50km/h
Vierailija kirjoitti:
Sääntökirjan mukaan ainoa vaihtoehto oli ulosajo. Siihen on mammankin tyytyminen.
En ottanut avauksessa kantaa tähän, vaan toimittajia jotka vääristävät totuutta.
ap.
Huomasitteko Djokovic puhui turnauksen päätuomarille ja jossain vaiheessa oli hymy kasvoillaan. Kun Djokovic lähti pois niin että olisi törmännyt päätuomarin olkapäähän, päätuomari piti ihan väistää. Sitten se kevään tapaus Djokovicin tennisturnauksessa jossa koronavirus levisi. Djokovic on viime aikoina...
Oikea tuomio (hylkäys).
Mitä yhteistä on Djokovicilla ja Frankensteinilla? Molemmilla on korkea otsa.
Oliko sillä vippipallon kaulaansa saaneella linjatuomarilla aataminomena?