Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille tarkoittaa "villi sinkkuus"?

Vierailija
18.10.2013 |

Mun ikävuosia 23-27 kuvaa ehkä parhaiten se, että harrastin aika estottomasti seksiä, vaikka kumppaneita olikin alle 10 vuosien saatossa. Parhaimmillaan harrastin seksiä saman vuorokauden aikana kolmen miehen kanssa, eri aikaan. Miehet kuitenkin tiesivät toisistaan. Jonkun mielestä tää voi olla aika outoa, mutta mun elämässä oli fuckbuddyja, joiden kanssa välillä melkein seurustelin, mutta sitten taas en. Alkoholia tuli myös käytettyä välillä runsaasti, huumeita ei onneksi tullut koskaan kokeiltua, tupakkaa poltin joskus humalassa. Sitten sain tarpeekseni ja ryhdistäydyin, valmistuin ja vakiinnuin. Nyt olen 40v aikuisten lasten äitipuoli ja ns. uranainen, jolle ei tulisi mieleenkään hypätä vieraaseen petiin esim. työmatkoilla vaikka tilaisuuksia toki on. Satun vain olemaan hyvin rakastunut mieheeni ja onnellinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole koskaan sellaista viettänyt, vaikka olen lähes koko elämäni ollut sinkku. Minä olen sellainen koti-ihminen, yksinäni kotona vaan viihdyn, enkä satunnaisista seksisuhteistakaan ole kiinnostunut. Inhoan myös meluisia ja tungoksisia paikkoja joten yökerhot tms on pois laskuista. Mieluummin kotona kirjan kanssa.

Vierailija
2/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä. Mun mielestä se villi sinkkuus on vaan sitä että halutaan elää kuin pellossa, välittämättä yhtään mistään, kuten lapset joita ei ole vanhemmat komentelemassa. Ei kaikilla ihmisillä ole mitään tarvetta sellaiseen, ei ole mitään "elämättä jäänyttä elämää", lähinnä vastenmielistä ryyppäystä ja huoraamista moinen "elämä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita mitään. Lähiöihinsä muumioituneet keskiarvoelämän ihmiset tykkäävät vain leimata tuolla sanaparilla kaikkia, jotka arvostavat elämässä eri asioita kuin he. Se, että nauttii ystävien seurasta, juhlimisesta, vapaudesta ja (herra paratkoon) seksistä, on näiden ihmisten silmissä merkki keskenkasvuisuudesta, koska ainoastaan heidän elämäntapansa on normaali ja hyvä.

Vierailija
4/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla se on ollut sitä "pellossa elämistä". Ja tiedän että kaikki ei tarvitse sitä, en tiedä olisinko tarvinnut minäkään mutta niin kuitenkin elin ja hetkeäkään en kadu.

Kuljin paljon baareissa, tapasin uusia ihmisiä. Seksiä en kuitenkaan mitenkään aktiivisesti hakenut, kunhan nyt halusin tanssia, hieman juoda ja tavat ystäviä/kavereita. Toisinaan se tarkoitti jatkoja ja seuraavana päivänä uusia juhlia. Jossain välissä kyllästyin juomiseen ja aloin kulkea baareissa selvinpäin tanssimassa. Sekin oli kivaa, saatoin tanssia koko illan vesilasien voimin.

Ehkä minä tarvitsin sitä erottuani pitkästä suhteesta ja saadakseni elämääni uusia ihmisiä. Enää en kaipaa sellaista, baarit on nähty ja niissä ei ole meno nuiden vuosien jälkeen muuttunut. Nyt on hyvä elää perhe-elämää.

Vierailija
5/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo viettävänsä villiä sinkkuelämää, ajattelen sen tarkoittavan sitä, että voi mennä ja tulla vapaasti, käydä baareissa, tapailla ketä miestä kulloinkin, vaihtaa paria ihan niin tiuhaan kuin haluaa, harrastaa yhden illan juttuja jne. Eli ottaa kaiken ilon irti siitä, että ei tarvitse raportoida kellekään menemisiä tai tulemisia tai petikavereita.

Vierailija
6/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä viitataan eniten siihen villiin seksielämään. Itse nautin sinkkuudesta ilman lukuisia seksikumppaneita, yksi pitkä seksisuhde oli. Yökerhoissa sai flirttailla, tanssia ja heilastella miesten kanssa estottomasti. Joka kerta tapasi kiinnostavia uusia tyyppejä. Oli kotibileitä, sekasaunoja, etkoja ja jatkoja. Lähdettiin toiselle paikkakunnalle bilettämään, laivalle ja ulkomaille. Kotiin sai mennä silloin kun jaksoi vaivautua, yöt sai nukkua jonkun miehen kainalossa, jos mieli teki. Oma  sinkkuuteni oli enemmän viinanhuuruista juhlimista, ei siihen menoon olisi miestä varmaan mahtunutkaan mukaan. Mukavaa aikaa.

Vierailija
7/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtosuhteita, päihtieitä ja örveltämistä

Vierailija
8/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää mitä muumioita täällä on tuomitsemassa muita.

Sinkkuus on minulle sitä että voin kellekään raportoimatta tulla ja mennä minne tahdon ja milloin tahdon. Kukaan ei valita minulle jos tulen kuudelta töistä, menen seiskaksi salille ja tulen ysiltä takaisin. Kukaan ei yritä torpata vuosittaista hiihtoretkeä kavereiden kanssa tai kysele minulta vastaavia.

Sinkkuus muuttu tässä kohtaa villiksi kun käyn ulkona kaksi iltaa viikossa, tapaan ja deittailen useampaa tyttöä samaan aikaan, ja minulla on pari booty call numeroa ketkä soittavat minulle ja kelle minä voin soittaa.

Elämä on yksinkertaisesti aika hauskaa villinä sinkkuna, kun olet hyvässä kunnossa ja kaunis, asut kivassa lämpimässä maassa ja tulotaso on sen verran hyvä että ei tarvitse liikaa miettiä mitä mikäkin asia sattuu maksamaan. Great huh?

Vierailija
9/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luultiin viettävän villiä sinkkuelämää, koska olen iloinen ja kaunis 3-kymppinen nainen. :D Todellisuudessa kävin baarissa katsomassa surkeaa tarjontaa, muutaman miehen kanssa joskus treffeille, lopun aikaa istuin kotona kissan kanssa. Tosi hurja meno. Onneksi löysin miehen ja perheellistyin. Tämäkin oli puolituttu jo vuosien takaa ja oli epäröinyt pyytää ulos, koska oletti mun viettävän villiä sinkkuelämää. :)

Vierailija
10/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis viini virtaa, laulu raikaa ja naiset on kauniita. Hedonismia kauneimmillaan.

9

Vierailija
11/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin villiä sinkkuaikaa 24-25-vuotiaana. Erosin pitkästä ja tylsästä, nuorena solmitusta parisuhteesta ja "löysin" kauan kadoksissa olleen ystäväni, aloimme siis uudelleen pitää yhteyttä lapsuuden/nuoruuden bestikseni kanssa. Juhlimme harva se viikonloppu, aina jompi kumpi lainasi toiselle rahaa jos oli p.a jne. Bileet oli viinanhuuruisia ja jatkuivat aamuun asti, milloin missäkin. Kuvioissa oli myös miehiä, välillä pitempiaikaisia, välillä yhden illan juttuja. Minulla oli koira, joka monesti haettiin taksilla kyytiin jos päätettiinkin mennä kaverin luo jatkoille (eihän koiraa voi jättää yöksi yksin). Valvottiin yöt, juotiin punaviiniä, poltettiin tupakkaa, kuunneltiin hyvää musiikkia, tanssittiin. Tätä levotonta vaihetta kesti maksimissaan vuoden, sitten rauhoituttiin, tavattiin tulevat aviomiehemme ja saatiin lapsia :) Itse olen tosin eronnut tätä nykyä, ja seestynyt aika lailla. Hyvät muistot jäi tuosta ajasta!

Vierailija
12/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan viettänyt mitään villiä sinkkuaikaa, koska en ole käytännössä ollut sinkku kuin hetken: lukion jälkeen pidin välivuoden, olin töissä ja hengasin kavereiden kanssa mutten seurustellut enkä tapaillut ketään, ekan yliopistovuoden syksyllä tapasin kivan miehen jonka kanssa seurustelin vuoden, kun se meni poikki ajattelin että nyt nautin sinkkuudesta mutta toisin kävi: 2 kk eron jälkeen tapasin niin kivan tyypin että yhdesäs on oltu 15 vuotta :)

Mutta mielikuvani villistä sinkkuudesta on se että käydään paljon baarissa ja/tai on paljon suhteita (yhden illan tai pidempää tapailua mutta joka tapauksessa vähintään 6 juttua vuodessa). Rahatilanne, asuinpaikka tms. ei mielestäni ole olennaista. Eikä villissä sinkkuilussa mielestäni ole mitään pahaa jos harrastaa seksiä turvallisesti, ei dokaa itseään tärviölle, ei satuta ketään jne.

Vierailija
13/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:17"]

Sinkkuus on minulle sitä että voin kellekään raportoimatta tulla ja mennä minne tahdon ja milloin tahdon. Kukaan ei valita minulle jos tulen kuudelta töistä, menen seiskaksi salille ja tulen ysiltä takaisin. Kukaan ei yritä torpata vuosittaista hiihtoretkeä kavereiden kanssa tai kysele minulta vastaavia.

Sinkkuus muuttu tässä kohtaa villiksi kun käyn ulkona kaksi iltaa viikossa, tapaan ja deittailen useampaa tyttöä samaan aikaan, ja minulla on pari booty call numeroa ketkä soittavat minulle ja kelle minä voin soittaa.

Elämä on yksinkertaisesti aika hauskaa villinä sinkkuna, kun olet hyvässä kunnossa ja kaunis, asut kivassa lämpimässä maassa ja tulotaso on sen verran hyvä että ei tarvitse liikaa miettiä mitä mikäkin asia sattuu maksamaan. Great huh?

[/quote]

Daffyd Thomas taas palstailemassa. :D

Vierailija
14/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin sinkkuelämää kolmikymppiseksi. Mutta ei se mitään villiä ollut. Opiskelin, kävin töissä, urheilin, treffailin, matkustelin.

Villi sinkkuelämä on minusta levotonta kapakkaelämää ja irtosuhteita ja ryyppäämistä ja ehkä vähän holtitontakin.

Vierailija
15/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:17"]

[/quote]

Daffyd Thomas taas palstailemassa. :D

[/quote]

Brittihuumori oo koskaan oikee muhun iskenyt.

Vierailija
16/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:31"]

Minä vietin sinkkuelämää kolmikymppiseksi. Mutta ei se mitään villiä ollut. Opiskelin, kävin töissä, urheilin, treffailin, matkustelin.

Villi sinkkuelämä on minusta levotonta kapakkaelämää ja irtosuhteita ja ryyppäämistä ja ehkä vähän holtitontakin.

[/quote]

No mulla oli tota kaikkea 25 ikävuoden molemmin puolin muutama vuosi. Oli se kyllä mahtavaa silloin, mutta enää en jaksaisi ja jotenkin se tuntuisi myös surulliselta jos nelikymppisenä harrastaisi vielä sellaista elämää. :-)

Vierailija
17/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:31"]

[/quote]

No mulla oli tota kaikkea 25 ikävuoden molemmin puolin muutama vuosi. Oli se kyllä mahtavaa silloin, mutta enää en jaksaisi ja jotenkin se tuntuisi myös surulliselta jos nelikymppisenä harrastaisi vielä sellaista elämää. :-)

[/quote]

Se on varmaan vähän luonnekysymys. En ole koskaan ollut ns. villi luonteeltani. En siis murkkuiässäkään karannut kotoa ja ryypännyt yms.

Kävin harrastuksissa ja tyttökavereiden kanssa puuhailtiin kaikkea.

Eli en ns sinkkuiässäkään alkanut villiksi, vaan elin aika tavallista elämää.

Ihmiset on niin erilaisia

t. se, joka eli sinkkuelämää, mutta ei villiä kolmikymppiseksi

Vierailija
18/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä, jonka takia aikuiset lapset asuvat vanhempiensa luona tai ainakin ovat näistä taloudellisesti riippuvaisia vielä kolmekymppisinä.

Vierailija
19/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 10:59"]

Mun ikävuosia 23-27 kuvaa ehkä parhaiten se, että harrastin aika estottomasti seksiä, vaikka kumppaneita olikin alle 10 vuosien saatossa. Parhaimmillaan harrastin seksiä saman vuorokauden aikana kolmen miehen kanssa, eri aikaan. Miehet kuitenkin tiesivät toisistaan. Jonkun mielestä tää voi olla aika outoa, mutta mun elämässä oli fuckbuddyja, joiden kanssa välillä melkein seurustelin, mutta sitten taas en. Alkoholia tuli myös käytettyä välillä runsaasti, huumeita ei onneksi tullut koskaan kokeiltua, tupakkaa poltin joskus humalassa. Sitten sain tarpeekseni ja ryhdistäydyin, valmistuin ja vakiinnuin. Nyt olen 40v aikuisten lasten äitipuoli ja ns. uranainen, jolle ei tulisi mieleenkään hypätä vieraaseen petiin esim. työmatkoilla vaikka tilaisuuksia toki on. Satun vain olemaan hyvin rakastunut mieheeni ja onnellinen.

[/quote]

Jasså. Että ihan tupakkia poltettiin, hui kamala.

Vierailija
20/21 |
18.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2013 klo 13:50"]

Se on sitä, jonka takia aikuiset lapset asuvat vanhempiensa luona tai ainakin ovat näistä taloudellisesti riippuvaisia vielä kolmekymppisinä.

[/quote]

Jep, ja sitten kuvittelevat vielä olevansa "villejä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan