Gold asiakkaana siljalta saadaan taas
Kaksi drinkkikuponkia ja pari kuoharilasia reissun päälle. Ihan kiva bonus ja tietty hytti halvemmalla.
Kommentit (14)
Niillä on ihan hyvät edut gold asiakkaille tosiaan. Onhan tuossa jo 20€:n juomat.
Mitä taas Silver-asiakkaana en saa pisteillä + rahalla ostettavaa bonusmatkaa haliuamallani viikolla eli koululaisten syyslomaviikolla (kiintiö myyty loppuun), joten perheeltä jääTukholman risteily väliin, laivayhtiöltä ostostemme rahat saamatta ja minulta Gold-jäsenyys entistä kauemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:33"]
Mitä taas Silver-asiakkaana en saa pisteillä + rahalla ostettavaa bonusmatkaa haliuamallani viikolla eli koululaisten syyslomaviikolla (kiintiö myyty loppuun), joten perheeltä jääTukholman risteily väliin, laivayhtiöltä ostostemme rahat saamatta ja minulta Gold-jäsenyys entistä kauemmaksi.
[/quote]
no osta rahalla tai suoraan pisteillä. Seuraavaan reissuun ainakin sitren jo pistet riittää
Joopa joo... ja kuinka paljon rahaa on palanut, ennen kuin kultataso on saavutettu? Veikkaan, että aikas paljon :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:39"]
Joopa joo... ja kuinka paljon rahaa on palanut, ennen kuin kultataso on saavutettu? Veikkaan, että aikas paljon :)
[/quote]
no jos joka tapauksessa käy laivalla, niin väkisin siellä rahaa kuluu. kiva vaan saada jotain alennuksia.
Ennenkuin varaat laivamatkan, tarkista laivayhtiön hinnat ja kantistarjoukset ja lisäksi myös Matkapojat, Matkavekka ja Ikaalisen matkatoimisto ja mitä näitä onkaan. Juuri palasin risteilyltä, jonka sain matkatoimistosta 50 eur halvemmalla kuin suoraan laivayhtiöltä. Aika hassua. Ehkäpä kyseinen toimisto oli haalinut liian ison kiintiön tms ja tämä oli vain yksittäistapaus.
juu juu, mutta melkoisesti saa reissata tai sitten olette sviittiosastolla. Hienot on edut sulla, kiva, että olet tyytyväinen :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:48"]
Ennenkuin varaat laivamatkan, tarkista laivayhtiön hinnat ja kantistarjoukset ja lisäksi myös Matkapojat, Matkavekka ja Ikaalisen matkatoimisto ja mitä näitä onkaan. Juuri palasin risteilyltä, jonka sain matkatoimistosta 50 eur halvemmalla kuin suoraan laivayhtiöltä. Aika hassua. Ehkäpä kyseinen toimisto oli haalinut liian ison kiintiön tms ja tämä oli vain yksittäistapaus.
[/quote]
olen katsonut joskus ennen, nyt en enää edes viitsi katsoa kun saadaan alennus heti varatessa ja bonukset päälle. Ja ei se risteily niin kallis turusta muutenkaan ole.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:48"]
juu juu, mutta melkoisesti saa reissata tai sitten olette sviittiosastolla. Hienot on edut sulla, kiva, että olet tyytyväinen :)
[/quote]
no ei ole tarvinnut tehdä kuin 3-4 matkaa vuodessa nii. Taso on säilynyt. Turusta matkat lisäksi halpoja muutenkin. Deluxe tai a-premium hytti.
Mulle tunkee ilmaisristeilyjä joka paikasta. En jaksa.
Kun Silja muutti pisteohjelmaansa, aloin boikotoida ko yhtiötä, koska muutos oli todella törkeä asiakkaita kohtaan eli huononnus oli huomattava eli liki 40 % kallistui "ilmaismatkan" hinta.
Eikä nuo risteilyt todellakaan kiinnosta niin paljoa. Sitä paitsi saan joka tapauksessa 2x vuodessa ilmaisen Tukholman -risteilyn ja siinäkin useimpina vuosina toinen on liikaa ja annan sen vanhemmilleni.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:56"]
Kun Silja muutti pisteohjelmaansa, aloin boikotoida ko yhtiötä, koska muutos oli todella törkeä asiakkaita kohtaan eli huononnus oli huomattava eli liki 40 % kallistui "ilmaismatkan" hinta.
Eikä nuo risteilyt todellakaan kiinnosta niin paljoa. Sitä paitsi saan joka tapauksessa 2x vuodessa ilmaisen Tukholman -risteilyn ja siinäkin useimpina vuosina toinen on liikaa ja annan sen vanhemmilleni.
[/quote]
Jatkan vielä, että gold-kortti oli taskussa tuolloin kun tuo muutos tuli ja vieläkin on yli 20 000 pistettä käytettävänä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 17:56"]
Kun Silja muutti pisteohjelmaansa, aloin boikotoida ko yhtiötä, koska muutos oli todella törkeä asiakkaita kohtaan eli huononnus oli huomattava eli liki 40 % kallistui "ilmaismatkan" hinta.
Eikä nuo risteilyt todellakaan kiinnosta niin paljoa. Sitä paitsi saan joka tapauksessa 2x vuodessa ilmaisen Tukholman -risteilyn ja siinäkin useimpina vuosina toinen on liikaa ja annan sen vanhemmilleni.
[/quote]
no harmi, kyllä minä tykkään reissata deluxe hytissä 10€:n polttoainemaksulla. Me tykätään rentoutua laivalla ja reittimatkoja tukholmaan tulee pari kertaa vuodessa lisäksi.
So?