Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä juttu siitä, että halutakseen seksiä pitää naisenkin saada

Vierailija
07.09.2020 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/0858c979-0f8a-4595-91f4-5c39ee5405d8

Mulla suurin osa tapaolemistani miehistä ei ole saanut mua nauttimaan seksissä eivätkä he myöskään ole yrittäneet opetella tätä taitoa.

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittääkö mihet siis,että otsikko valehtelee? Mun pitkällä kokemuksella miehistä, ei valitettavasti valehtele ei yhtään!  Ja juus,kohta tulee miehiä, jotka väittävät että eie ei kullilla se tulee tosta vaan kun kaikki aina kiittelee ja huutaa..voi voi

Haluat näköjään aloittaa vastauksesta numero 2 lähteneen keskustelun alusta uudelleen, ymmärtämällä väärin omalla tavallasi. Kukaan ei ole täällä väittänyt, että naisen ei pitäisi saada tai että se olisi jotenkin huono asia. Jos on, niin laita suora lainaus tekstistä jossa niin sanottiin.

Vierailija
22/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Minun vaimoni on saanut aina orgasmin tavalla tai toisella. Yleensä vain yhden voimakkaan. Nuorempana hän sai ja halusi sen aina naidessa. Ei ole koskaan tykännyt klitoriksen hieromisesta sormin naimisen aikana. Siihen ei ole saanut koskea. Nykyisin saanut lähinnä suuseksillä ja sormettamalla orgasmin mutta haluaa ehdottomasti kullin sisään odottavaan pilluunsa ja naida. Joskus olen kysynyt, että voitaisi kullin laitto jättää vaikka väliin orgasmin jälkeen. Hänestä seksi on silloin yhtä tyhjän kanssa, eli kullia pitää saada. Tokkopa on ainut nainen joka näin ajattelee.

Tämä on meillä ihan sama. Kuten tuolla aiemmassa kirjoitin tuon hieronta jutun. Vaikka siis orgasmin saa lähes aina esileikin aikana, niin todellakin haluaa kullia sen jälkeen. No hän kyllä lähes aina saa silloin uudelleen, vaikka ei enää klitorikseen koskettaisi edes. Ja vaikka ei saisi toista orkkua, niin silti haluaa aina naida. Olen myös ehdottanut joskus, että vain runkattaisii toisiamme, mutta ei siitä mitään tule. Vaikka minä laukeaisin, hän hoitaa sen pystyyn uudelleen, että saa kullia. No, en minä vastaan pistä.

Miksi tätä kullin haluamista pitää todistella? Hyvä juttu, senkun haluatte kullia, ennen tai jälkeen tai samalla! niin minäkin haluan ja himoan  mieheni ihanaa kalua. Mutta se ei SILTI tee sitä klitorista huonoksi tai vähäpätöiseksi tai VÄHEMMÄKSI kuin sitä kullia! Sii nämä "naiseni ainakin saa ja haluua" tai "naiseni ei tarvitse kuin työnnän hepin sisään"  . voitte nyt vaan heittää ne omasta kurkustanne alas. Miesten kertomina.. "vaimoni ainakin" jne huoh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Minun vaimoni on saanut aina orgasmin tavalla tai toisella. Yleensä vain yhden voimakkaan. Nuorempana hän sai ja halusi sen aina naidessa. Ei ole koskaan tykännyt klitoriksen hieromisesta sormin naimisen aikana. Siihen ei ole saanut koskea. Nykyisin saanut lähinnä suuseksillä ja sormettamalla orgasmin mutta haluaa ehdottomasti kullin sisään odottavaan pilluunsa ja naida. Joskus olen kysynyt, että voitaisi kullin laitto jättää vaikka väliin orgasmin jälkeen. Hänestä seksi on silloin yhtä tyhjän kanssa, eli kullia pitää saada. Tokkopa on ainut nainen joka näin ajattelee.

Tämä on meillä ihan sama. Kuten tuolla aiemmassa kirjoitin tuon hieronta jutun. Vaikka siis orgasmin saa lähes aina esileikin aikana, niin todellakin haluaa kullia sen jälkeen. No hän kyllä lähes aina saa silloin uudelleen, vaikka ei enää klitorikseen koskettaisi edes. Ja vaikka ei saisi toista orkkua, niin silti haluaa aina naida. Olen myös ehdottanut joskus, että vain runkattaisii toisiamme, mutta ei siitä mitään tule. Vaikka minä laukeaisin, hän hoitaa sen pystyyn uudelleen, että saa kullia. No, en minä vastaan pistä.

Miksi tätä kullin haluamista pitää todistella? Hyvä juttu, senkun haluatte kullia, ennen tai jälkeen tai samalla! niin minäkin haluan ja himoan  mieheni ihanaa kalua. Mutta se ei SILTI tee sitä klitorista huonoksi tai vähäpätöiseksi tai VÄHEMMÄKSI kuin sitä kullia! Sii nämä "naiseni ainakin saa ja haluua" tai "naiseni ei tarvitse kuin työnnän hepin sisään"  . voitte nyt vaan heittää ne omasta kurkustanne alas. Miesten kertomina.. "vaimoni ainakin" jne huoh...

Miksi sen kuuleminen on niin kova paikka? Miksei sitä saa sanoa ääneen? Ja kuka ketjun miehistä muuten on mitenkään vähätellyt klitorista ja millä sanoilla tarkalleen ottaen? Kaikki ovat kertoneet esileikeistä ja suuseksin antamisesta pitäen sitä parhaana puuhana ikinä, ja sitten todenneet että vaimo sen jälkeen haluaa kullia sisään. He ovat huonoja miehiä kun sitten antavat mitä vaimo haluaa?

Mikä ihme siinä on niin huonoa, että mies kertoo OMAN naisensa haluavan kullia, mikä? Selittäkää mulle tämä, niin voitaisiin vähän aikaa olla käymättä tätä samaa keskustelua uudestaan!

Vierailija
24/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan niin sanonutkaan. En ainakaan minä. Jos viitsit lukea noi kaksi minun aikaisempaa viestiä.

Vierailija
25/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa joo. Nainen haluaa sitä. Tossa on toinen ketju siitä missä naiset kehuvat isosta. Mee Ap sinne äläkä valita.

Vierailija
26/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehet täällä kertoo naistensa suulla mikä on oikein tai ei. Ja kun NAINEN niin itse tekee, se ei menekkään perille. Joku siis mättää...

Vierailija
27/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoa joo. Nainen haluaa sitä. Tossa on toinen ketju siitä missä naiset kehuvat isosta. Mee Ap sinne äläkä valita.

Munaton kommentti!

Vierailija
28/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet täällä kertoo naistensa suulla mikä on oikein tai ei. Ja kun NAINEN niin itse tekee, se ei menekkään perille. Joku siis mättää...

Se menee oikein hyvin perille, jos kyseinen nainen kertoo sen sille miehelle, jonka kanssa aikoo harrastaa seksiä. Palstan miehet kuitenkin sekstaavat omien naistensa eikä palstanaisen kanssa (luulisin), joten eikö se nyt ole parempi että tekevät sitä mitä NE naiset pyytävät, eikä joku random-palstanainen?

Vierailija
29/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se menee oikein hyvin perille, jos kyseinen nainen kertoo sen sille miehelle, jonka kanssa aikoo harrastaa seksiä. Palstan miehet kuitenkin sekstaavat omien naistensa eikä palstanaisen kanssa (luulisin), joten eikö se nyt ole parempi että tekevät sitä mitä NE naiset pyytävät, eikä joku random-palstanainen?

... ja sitä paitsi, tässäkin ketjussa haukutut miehet ovat kertoneet antavansa esileikkiä, suuseksiä ja huomiota klitorikselle ihan juuri niinkuin on haluttukin, mutta sitten erehtyvät sanomaan että nainen saa myös panemisesta, toisinaan jopa paremmat orkut kuin esileikeistä. Mikä tekee näistä miehistä huonoja naisvihaajia?

Vierailija
30/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ä

No miksi täällä sitten kukaan yhtään mitään puhuu; mies tai nainen. Jos kuitenkin se meinaa vain kahdenkesken.. Palstanhan voi sulkea, vai?

Vierailija
31/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertovat omien naisiensa mieltymyksiä, sinä taas kommentoit yleisellä tasolla naisista. Ja puhut siis kaikkien naisien suulla mistä ja miten he nauttivat. Jos täällä joku kertoo pitkän tarinan kuinka hieroo ja hoitelee naisellensa orgasmin ja sen jälkeen nainen haluaa kullia.

NAINEN HALUAA KULLIA lauseen ainoastaan irrotat tarinasta ja alat vääntämään klitoriksesta. Vaikka juuri siinä viestissä kerrottiin, kuinka mies on vain ja ainoastaan tehnyt naiselle nautintoa. Nainen siis yleensä saa uudelleen vielä pelkällä kalulla orgasmin. Mutta sitä ei saisi kait hänelle tehdä, vaan pyynnöstä huolimatta pitäisi hinkkaa klitorista, koska sinä niin sanot? Sä et oikeesti voi olla tosissas. Te olisitte hyvä pari tän hra 15cm jankuttajan kanssa. Ette kait sentään sama ihminen ole?

Vierailija
32/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... ja sitä paitsi, tässäkin ketjussa haukutut miehet ovat kertoneet antavansa esileikkiä, suuseksiä ja huomiota klitorikselle ihan juuri niinkuin on haluttukin, mutta sitten erehtyvät sanomaan että nainen saa myös panemisesta, toisinaan jopa paremmat orkut kuin esileikeistä. Mikä tekee näistä miehistä huonoja naisvihaajia?

Juuri se että vain MIEHET niin kertovat. Eivät siis naiset... eikä täälä haukuta miehiä. Miehet ihania  kaluineen, kaikkineen. Mutta useimmat vaan panevat omaksi mielikseen.. ja tätä eivät jotkut palstan miehet voi kumota. Miksi nämä kirjoitukset muka valhetta? Omassa elämässä ainakin täysin totta. Ja on noita ollut pitkässä elossa sentään.

Vierailija
33/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tan ketjun viesteissä miehet kertoneet tekevänsä juuri kuten niiden naiset haluavat

Vierailija
34/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertovat omien naisiensa mieltymyksiä, sinä taas kommentoit yleisellä tasolla naisista. Ja puhut siis kaikkien naisien suulla mistä ja miten he nauttivat. Jos täällä joku kertoo pitkän tarinan kuinka hieroo ja hoitelee naisellensa orgasmin ja sen jälkeen nainen haluaa kullia.

NAINEN HALUAA KULLIA lauseen ainoastaan irrotat tarinasta ja alat vääntämään klitoriksesta. Vaikka juuri siinä viestissä kerrottiin, kuinka mies on vain ja ainoastaan tehnyt naiselle nautintoa. Nainen siis yleensä saa uudelleen vielä pelkällä kalulla orgasmin. Mutta sitä ei saisi kait hänelle tehdä, vaan pyynnöstä huolimatta pitäisi hinkkaa klitorista, koska sinä niin sanot? Sä et oikeesti voi olla tosissas. Te olisitte hyvä pari tän hra 15cm jankuttajan kanssa. Ette kait sentään sama ihminen ole?

JUU miehet kertovat naistensa mieltymyksistä.eivät siis naiset. Ja joo .. en ole käskenyt tai edes pyytänyt "hinkkaamaan" klitorista, joka lause jo sinänsä on kovin vihamielineen. Mutta huoh. ei  auta kai mikään.

Vierailija
35/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi siis lopetan esileikissä vaimolle tehtyyn orgasmiin. En viitsi pahottaa hänen mieltään naimalla häntä. Puhuu paskaa, ei se sitä oikeasti halua, vaikka saisi kyllä uuden orgasmin. Ei, en pahota hänen mieltään. Mutta klitorista hinkkaan vaikka väkisin, sitähän se haluaa, vaikka muuta sanookin. Mutta täältä olen sen oppinut.

Vierailija
36/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju tos vieressä. "Ystäväni miehellä valtava siitin". Jossa naiset kertovat kuinka se jättikulli kiihottaa. Miehet joilla ei ole sellaista älkää edes vastatko naisille jotka valittavat seksistä jossain muotoa. Ja naiset olkaa hiljaa koska kanssasisartenne mielestä kullin koosta lopulta on kyse. Lopettakaa klitoris ja rakkaus höpötykset. Olkaa rehellisiä.

Vierailija
37/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Seuraavaksi siis lopetan esileikissä vaimolle tehtyyn orgasmiin. En viitsi pahottaa hänen mieltään naimalla häntä. Puhuu paskaa, ei se sitä oikeasti halua, vaikka saisi kyllä uuden orgasmin. Ei, en pahota hänen mieltään. Mutta klitorista hinkkaan vaikka väkisin, sitähän se haluaa, vaikka muuta sanookin. Mutta täältä olen sen oppinut.

MIKSI?

Vierailija
38/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tan ketjun viesteissä miehet kertoneet tekevänsä juuri kuten niiden naiset haluavat

Ongelma onkin se, että ne kertovat naistensa nauttivan jostain sellaisestakin mistä palstanaiset eivät itse nauti. Se on väärin.

Vierailija
39/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ä

No miksi täällä sitten kukaan yhtään mitään puhuu; mies tai nainen. Jos kuitenkin se meinaa vain kahdenkesken.. Palstanhan voi sulkea, vai?

Minusta tämä palsta on mielenkiintoinen silloin kun kuulee ja oppii jotakin toisen seksuaalisuudesta ja mieltymyksistä, parhaassa tapauksessa voi löytyä omaankin elämään jotain, tai ymmärtää jonkin asian. Siitä en kuitenkaan pidä, että tullaan opettamaan, tietämään paremmin ja väittämään jotakin minusta tai puolisostani, ikään kuin en itse tietäisi paremmin.

Mutta kukaan ei ole vielä vastannut, että millä tavalla täsmälleen tämän ketjun miehet väheksyivät naisen nautintoa tai kertoivat jättävänsä klitorista tai naisen orgasmia huomiotta? Kertokaa nyt, minkä sanojen vuoksi miehet ansaitsivat vihat niskaansa tälläkin kertaa? Ja jokin todellinen syy nyt, eikä se että naapuriketjussa joku trolli kirjoitti paskaa?

Vierailija
40/113 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo kirjoitin aikaisemmin en ole saanut koskea vaimon klitorikseen kuin esileikin ja nuolemisen aikana. Ensimmäisten vuosikymmenten aikana hän sai ja halusi aina orgasmit naimalla ja ne saatiin yleensä yhtä aikaisesti. Tietysti siinä hinkattiin häpyluita vastakkain, mutta muuta kosketusta ei klitorikselle annettu, en minä eikä vaimo.

Vuosien mittaan naimaorgasmit hiipui, joten vaimo halunnut varmanpäälle nuolemalla. Mutta jos hän on saanut toisen naimalla on kehrännyt kuin kissa tyytyväisenä.

Ihan varmaa on että vaimo haluaisi vieläkin naimallla jos saisi.

Jotenkin tuntuu, että täällä kirjoittelee joku katkera nainen jolle ei ole naimaorgasmeja suotu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan