Hyvä juttu siitä, että halutakseen seksiä pitää naisenkin saada
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/0858c979-0f8a-4595-91f4-5c39ee5405d8
Mulla suurin osa tapaolemistani miehistä ei ole saanut mua nauttimaan seksissä eivätkä he myöskään ole yrittäneet opetella tätä taitoa.
Kommentit (113)
En usko että tämä edes oikeasti heijastelee suhteessa oleviin miehiin. Ne miehet jotka saavat seksiä jatkuvasti, niin ei heitä varmastikaan kiinnosta se sen kertainen patja tuon taivaallista. Ja jos tällaisia miehiä on suurin osa tapaamistasi, niin varmaan kertoo enemmän sinun valinnoistasi irtoseksin suhteen kuin miehistä ylipäänsä. Näitä miehiä tuskin edes kiinnostaa tavata uudestaan. Korkeintaan toisten deittien peruuntuessa ruinaavat vanhojen perään.
Ap jatkaa vielä:
Ymmärrän, että joku saa miehensä kanssa joka kerta ja että pelkkä kyllin sisään työntäminen saa naisen laukeamaan. Itsekin toimin näin mikäli saan isoa ja sopivan mallista munaa. Ajatuskin sellaisesta kiihottaa. Pienimunaisen tai muuten vain anatomiaani ”väärän” mallisen munan omaavan miehen kanssa en edes pysty saamaan emätinorgasmia.
Jos en pysty saamaan emätinorgasmia naidessa, on miehen pakko opetella tuottamaan orgasmi muilla keinoilla. Ainakin siinä tapauksessa, että tämä haluaa pitää minut halukkaana jatkossakin. Taitavia, isomunaisia rakastajia ei todellakaan kasva jokaisella oksalla.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tämä edes oikeasti heijastelee suhteessa oleviin miehiin. Ne miehet jotka saavat seksiä jatkuvasti, niin ei heitä varmastikaan kiinnosta se sen kertainen patja tuon taivaallista. Ja jos tällaisia miehiä on suurin osa tapaamistasi, niin varmaan kertoo enemmän sinun valinnoistasi irtoseksin suhteen kuin miehistä ylipäänsä. Näitä miehiä tuskin edes kiinnostaa tavata uudestaan. Korkeintaan toisten deittien peruuntuessa ruinaavat vanhojen perään.
Et sisäistänyt lukemaasi. Irtopanoja en ole harrastanut.
Ap
kirjoitti:
Ap jatkaa vielä:
Ymmärrän, että joku saa miehensä kanssa joka kerta ja että pelkkä kyllin sisään työntäminen saa naisen laukeamaan. Itsekin toimin näin mikäli saan isoa ja sopivan mallista munaa. Ajatuskin sellaisesta kiihottaa. Pienimunaisen tai muuten vain anatomiaani ”väärän” mallisen munan omaavan miehen kanssa en edes pysty saamaan emätinorgasmia.Jos en pysty saamaan emätinorgasmia naidessa, on miehen pakko opetella tuottamaan orgasmi muilla keinoilla. Ainakin siinä tapauksessa, että tämä haluaa pitää minut halukkaana jatkossakin. Taitavia, isomunaisia rakastajia ei todellakaan kasva jokaisella oksalla.
Nyt haiskahtaa pahasti siltä ettei ole oikeasti naisen kirjoittamaa. Munan muoto tai koko ei ratkaise saako nainen orgasmeja. Saaminen lähtee ihan muualta ja silloin riittää pienikin kalu tai sormi. Jokainen naisia dildottanut tietää, että pienellä nainen saa varmemmin kuin isolla ja paksulla. Jos jälkimmäinen oitäisi paikkansa niin naiseni olisi pitänyt saada aina isolla kalullani. Vaan ei ole saanut, sitä varten pitänyt opetella suuseksin salat.
Täällä miehet kertoilee kuinka naisen pitää saada orgasminsa, ja aina kalulla, ja puhuvat vaimonsa puolesta. Ja kun naiset yrittävät jotain kertoa, etteivät usemmitenkaan saa juuri naimalla, tämän vaan miehet kiistävät.. Jokin ei siis täsmää.
Ja itse tuota linkkiä, sitä ei näköjään joko ole luettu tai ei kommentoida, ikäänkuin se ei olisi totta. Ja kun minä naisen akerron OMASTA kokemastani seksissä, se jotenkin neglikeerataan. Ja joo sain jo aamulla hyvän orgasmin mieheni kanssa, ja kohta jatketaan.
Sulla toi luetun ymmärtäminen ei ole oikein vahvalla tasolla.
A: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet kuinka se oma vaimo haluaa seksinsä nauttia.
B: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet hoitavansa naiselleen orgasmin jo esileikin aikana ja/tai muulla tavalla, kun kullilla.
C: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet, että muulla tavalla, kuin kullilla tuotetun orgasnin jälkeen nainen on halunnut lisäksi kullia.
D: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet heidän kokemuksiaan omien puolisoiden mieltymyksistä.
E: Tässäkin ketjussa sinä kumoat nämä kaikki ja päätät omasta puolestasi, että näidenkään miesten naiset eivät nauti seksistä näin.
Jopa kyseenalaistat sen, että heidän naiset valehtelevat nautinnostaan ja mieltymyksistään miehilleen, vain koska sinä tiedät miten naiset haluavat seksiä. Mieti, oikeasti MIETI hetki itsekseen, miten voi olla mahdollista, että pystyt kumoamaan kaikkien kertoman, omilla narsistisilla mielipiteillä.
Minä en usko hetkeäkään, että sinä olet kovinkaan onnellisessa parisuhteessa. Paitsi itsesi mielestä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä miehet kertoilee kuinka naisen pitää saada orgasminsa, ja aina kalulla, ja puhuvat vaimonsa puolesta. Ja kun naiset yrittävät jotain kertoa, etteivät usemmitenkaan saa juuri naimalla, tämän vaan miehet kiistävät.. Jokin ei siis täsmää.
Ja itse tuota linkkiä, sitä ei näköjään joko ole luettu tai ei kommentoida, ikäänkuin se ei olisi totta. Ja kun minä naisen akerron OMASTA kokemastani seksissä, se jotenkin neglikeerataan. Ja joo sain jo aamulla hyvän orgasmin mieheni kanssa, ja kohta jatketaan.
Kerro nyt viimein, kuka mies on tässä ketjussa kiistänyt sen, että useat naiset saavat orgasmin helpommin klitorista hyväilemällä kuin panemalla?
Luitko itse Kihlströmin jutun, mikä oli mielestäsi sen pääpointti? Minä olin asiaa eilen heti ensimmäisenä kommentoimassa, ja minusta pääpointti oli se, että huonon seksin syy on usein huono kommunikaatio oman kumppanin kanssa. Laitetaan lainaus vielä uudestaan:
"Ota selvää, mistä nautit ja sano, mitä haluat. Sinun pitää näyttää tietä omaan nautintoosi! ... Sukupuoleen katsomatta, jos ei osaa puhua, sitäkin voi opetella."
Minusta tämä on kaiken a ja o. Minä itse esimerkiksi pidän seksissä ehkä kaikkein eniten esileikistä, haluaisin nuolla, hyväillä ja ihailla vaimoni pillua loputtomiin. Haluaisin hieroa häntä hitaasti ja katsella hänen nautintoaan, haluaisin antaa hänelle monta orgasmia peräkkäin sillä tavalla ja nähdä miten hänen pillunsa sykkii nautinnosta. Tosiasia kuitenkin on, että sen ensimmäisen orgasmin jälkeen hän haluaa vaihtaa panemiseen, että saisi itselleen vielä parempia orgasmeja, ja niin me sitten teemme, koska kuuntelen häntä enkä tee vain sitä mikä itsestäni olisi mukavinta.
Olen yrittänyt kysyä moneen moneen kertaan, että millä tavalla tämän sanominen ääneen on omani tai yhdenkään toisen naisen orgasmien väheksymistä? Mikä tämän sanomisessa tarkoittaa sinulle tai jollekin muulle, että toinen tapa nauttia on väärin? Mikä tässä loukkaa?
Ja minkä vuoksi tulen sitten joka kerran sanomaan tämän, kun joku alkaa täällä valittaa, että miehet tekevät väärin? Sen vuoksi, että tajuttaisiin, kuinka tärkeää on kertoa niistä omista haluista sille omalle kumppanille, sen sijaan että olettaa yleistyksen, vaikkapa nyt "klitorisstimulaatio on naisille parasta" toimivan omallekin kumppanille. Jos tekisin näin, tekisin väärin omalle vaimolleni.
Ja sama koskee tietysti toisin päin miehiäkin: kyllä täällä miehetkin valittavat, miten heidän naisensa ei osaa antaa suuseksiä tai hyvältä tuntuvaa käsihoitoa. Ihan sama hei haloo heille: ei se ole naisten vika, se on ihan oma vikanne. Näyttäkää ja kertokaa, miten se pitää teille tehdä.
Minä haluaisin nyt kerrankin vastauksia noihin kysymyksiini. Jos tähän kuitenkin tulee taas kerran, että väheksyn naisia ja selitän täällä agressiivisena miehenä miten naisia pitää panna vaan, niin en voi tulla muuhun tulokseen kuin että keskustelen riidanhaluisten trollien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
A: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet kuinka se oma vaimo haluaa seksinsä nauttia.B: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet hoitavansa naiselleen orgasmin jo esileikin aikana ja/tai muulla tavalla, kun kullilla.
C: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet, että muulla tavalla, kuin kullilla tuotetun orgasnin jälkeen nainen on halunnut lisäksi kullia.
D: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet heidän kokemuksiaan omien puolisoiden mieltymyksistä.
E: Tässäkin ketjussa sinä kumoat nämä kaikki ja päätät omasta puolestasi, että näidenkään miesten naiset eivät nauti seksistä näin.
Jopa kyseenalaistat sen, että heidän naiset valehtelevat nautinnostaan ja mieltymyksistään miehilleen, vain koska sinä tiedät miten naiset haluavat seksiä. Mieti, oikeasti MIETI hetki itsekseen, miten voi olla mahdollista, että pystyt kumoamaan kaikkien kertoman, omilla narsistisilla mielipiteillä.Minä en usko hetkeäkään, että sinä olet kovinkaan onnellisessa parisuhteessa. Paitsi itsesi mielestä tietenkin.
Joo tässä ketjussa nimenomaan MIEHET ovat kertoneet vaimojensa puolesta, ja kun nainen jotain kertoo omasta kokemuksestaan, sitä ei vaan uskota. Ja onko tuo linkki siis huuhaata? Onko sitä edelleenkään luettu? Kannattaisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet kuinka se oma vaimo haluaa seksinsä nauttia.B: Tässä ketjussa miehet ovat kertoneet hoitavansa naiselleen orgasmin jo esileikin aikana ja/tai muulla tavalla, kun kullilla.
Jopa kyseenalaistat sen, että heidän naiset valehtelevat nautinnostaan ja mieltymyksistään miehilleen, vain koska sinä tiedät miten naiset haluavat seksiä. Mieti, oikeasti MIETI hetki itsekseen, miten voi olla mahdollista, että pystyt kumoamaan kaikkien kertoman, omilla narsistisilla mielipiteillä.Minä en usko hetkeäkään, että sinä olet kovinkaan onnellisessa parisuhteessa. Paitsi itsesi mielestä tietenkin.
Joo tässä ketjussa nimenomaan MIEHET ovat kertoneet vaimojensa puolesta, ja kun nainen jotain kertoo omasta kokemuksestaan, sitä ei vaan uskota. Ja onko tuo linkki siis huuhaata? Onko sitä edelleenkään luettu? Kannattaisi..
Kuka ei ole uskonut ja millä tavalla se on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa yllähän tuo mies jopa väittää, ettei usko minun olevan edes onnellisessa parisuhteessa! Siis joku vieras mies tietää MINUN suhteeni laadun paremmin kuin itse..Hahhaa. Ja lukekaa myös tuo uusi otsikko "Harmittaa kun seksi mennyt huonoksi" sekä se linkki missä juurikin snotaan että jos ei saaa hyvää seksiä niin siitä ne pihtarit syntyy. Tätähän minä olen täällä kertonut. Mikä on niin vaikeeta ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa yllähän tuo mies jopa väittää, ettei usko minun olevan edes onnellisessa parisuhteessa! Siis joku vieras mies tietää MINUN suhteeni laadun paremmin kuin itse..Hahhaa. Ja lukekaa myös tuo uusi otsikko "Harmittaa kun seksi mennyt huonoksi" sekä se linkki missä juurikin snotaan että jos ei saaa hyvää seksiä niin siitä ne pihtarit syntyy. Tätähän minä olen täällä kertonut. Mikä on niin vaikeeta ymmärtää.
Minusta täällä aktiivisesti keskustelevat kyllä ymmärtävät, että niin nainen kuin mieskin haluaa hyvää seksiä enemmän kuin huonoa seksiä. Se on niin triviaali asia, että ei sitä tarvitse tolkuttaa jatkuvasti niille (meille) palstalaisille, jotka ovat seksimyönteisiä ja aktiivisia. On totta, että tänne tulee usein kirjoituksia naisilta (ja miehiltä), että puoliso ei osaa tehdä oikein. Siitä on kuitenkin ihan turha alkaa täällä raivota, koska ei se kyseinen puoliso tätä palstaa lue ja tajua tekevänsä väärin, ei sitä viestiä saa perille kuin tällaisen tumpelopuolison oma kumppani. Paitsi tietysti jos tykkää kovasti käydä jonkinlaista "sukupuolten sotaa", niin sitten toki kannattaa tulla kertomaan ihan joka kerta, että miehet eivät osaa antaa hyvää seksiä.
Kyllä. Tässä linkissä miehet ovat kertoneet, että ovat täyttäneet vaimojensa toiveet ja siirtyneet klitan räpläämisestä panemiseen vaimojen pyynnöstä. Itsekin tehnyt ja halunnut saada vaimon pillun sykkimää ja halukkaaksi puristamaan sormia ja kalua. Vaimo ja vaimon pillu halunnut aina tarpeeksi kiihoittuneena kalun sisäänsä ja ottaa tukevan otteen ja puristuksen kalun varresta. Sanomattakin selvää, että tuntuu miehestä taivaalliselta ja siten tavoitettavalta olotilalta. Klitoriksen räpläys jää siinä vaiheessa pakostakin toisarvoiseksi.
Jos mies on fiksu hän panostaa kaiken naisen nautintoon saadakseen pillun heräämään ja halukkaaksi ja vaatimaan kalua sisäänsä.
Mitä hyötyä näistä kenenkään kirjoituksista sitten on, kun ei ne urpopuolisot näitä lue? Jospa se toinen osapuoli saa sitten näistä jotakin...Mutta toisia mollaamalla ei kyllä maailmaa paranneta.
nimimerkki "nautin miehestäni jokatavalla, ja olen onnellisesti naimisissa vaikka joku muuta luulee... :D
[/quote]
No tuossa yllähän tuo mies jopa väittää, ettei usko minun olevan edes onnellisessa parisuhteessa! Siis joku vieras mies tietää MINUN suhteeni laadun paremmin kuin itse..Hahhaa.[/quote]
Mieti tätä nyt hetki, OIKEESTI ihan oikeesti. Miten helvetissä sinä sitten tiedät muiden nautinnoista??? Sä et ihan oikeesti voi olla tosissas. En edes jaksa katsoa oliko toikaan moes, joka noin sanoi. Vai päätitkö sen ihan itse. Ja oletko huomannut, että eipä näihin sinun hourailuihin kovinkaan moni nainen täällä puutu. Katos, kun täyspäinen nainen varmasti tajusi, että tämän ketjun miehet juurikin saa nautintonsa siitä, että tekevät asioita naisensa mieliksi. Mä väitän, että sä olet se sama, joka kirjoittelee noita speedo/15cm kulli juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No tuossa yllähän tuo mies jopa väittää, ettei usko minun olevan edes onnellisessa parisuhteessa! Siis joku vieras mies tietää MINUN suhteeni laadun paremmin kuin itse..Hahhaa.
Mieti tätä nyt hetki, OIKEESTI ihan oikeesti. Miten helvetissä sinä sitten tiedät muiden nautinnoista??? Sä et ihan oikeesti voi olla tosissas. En edes jaksa katsoa oliko toikaan moes, joka noin sanoi. Vai päätitkö sen ihan itse. Ja oletko huomannut, että eipä näihin sinun hourailuihin kovinkaan moni nainen täällä puutu. Katos, kun täyspäinen nainen varmasti tajusi, että tämän ketjun miehet juurikin saa nautintonsa siitä, että tekevät asioita naisensa mieliksi. Mä väitän, että sä olet se sama, joka kirjoittelee noita speedo/15cm kulli juttuja.
Taidat itse olla trolli; minähän juuri liputan naisen nautinnon puolesta, en vastaan! Kai sen nyt jokainen on nähnyt. Jatka yksiksesi, ja tykkää omista jutuistasi.
Ei vaan sä palikka väität tietäväsi mitä kukin nainen haluaa, vaikka toisin sanotaan. Sinä kumoat sen. Tässä ketjussa miehet juuri liputtavat naistensa nautinnon puolesta.
Mä annoin naiselle suuta ja sormia niin paljon että pyysi lopettamaan tai häneltä menee taju. Enkä jättänyt yhteen kertaan vaan annoin monesti. Lisäksi sai leluja ja munaa. Että miten tahansa ajateltuna ei kärsinyt puutteesta.
Silti lopussa sain vain käsihoitoja jotka piti pyytää. Spontaanisti ei tapahtunut mitään naisen puolelta. Koitin muutamia kertoja jutella että homma ei oikein toimi ja vain minä yritän tehdä juttuja sängyssä. Nyt olen vapaa ja kynnys yrittää uutta on aika korkea.
Entinen ennen hyytymistään oli todella hyvä. Sitä väkisin miettii oliko minussa kuitenkin vikaa? Jotenkin sitä helposti ajattelee että vika on miehessä. En tiedä ja ainakaan hetkeen en edes yritä naisia. Liian vaikeita normi kokoisen jätkälle. Ehkä huomattavan isolla saa naisen nauttimaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin naiselle suuta ja sormia niin paljon että pyysi lopettamaan tai häneltä menee taju. Enkä jättänyt yhteen kertaan vaan annoin monesti. Lisäksi sai leluja ja munaa. Että miten tahansa ajateltuna ei kärsinyt puutteesta.
Silti lopussa sain vain käsihoitoja jotka piti pyytää. Spontaanisti ei tapahtunut mitään naisen puolelta. Koitin muutamia kertoja jutella että homma ei oikein toimi ja vain minä yritän tehdä juttuja sängyssä. Nyt olen vapaa ja kynnys yrittää uutta on aika korkea.
Entinen ennen hyytymistään oli todella hyvä. Sitä väkisin miettii oliko minussa kuitenkin vikaa? Jotenkin sitä helposti ajattelee että vika on miehessä. En tiedä ja ainakaan hetkeen en edes yritä naisia. Liian vaikeita normi kokoisen jätkälle. Ehkä huomattavan isolla saa naisen nauttimaan?
Ei kai vaan varttikullitrolli yritä nyt jotain hienovaraisempaa kulmaa iskeä ketjuihin?
Olen 41-vuotias. Olen ollut pidemmässä suhteessa 3 kertaa muttei seksielämä niissä ole ollut mielestäni hyvää (miehistä se on ollut erinomaista ja ero on tullut heille yllätyksenä siitä huolimatta, että lakkasin saamasta orgasmeja alun jännityskiiman jälkeen).
Olen saanut erinomaista seksiä kahdelta mieheltä, joista molemmat ovat olleet varattuja. Nämä seksisuhteet ovat kestäneet kauemmin, kuin parisuhteeni ja niissä seksi on ollut kuin toisesta maailmasta.
Sinkkumiehet, jotka olisivat halunneet kanssani suhteeseen, eivät taas eivät ole osanneet minua tyydyttää seksuaalisesti.
Olen tälläkin hetkellä suhteessa joskaan en tiedä, kuinka kauan tätä jaksan. Mies on fyysisesti makuuni mutta hän ei halua tehdä nautintoni eteen asioita, joista minä pidän (=ottaa kunnolla kiinni ja panee voimallisesti). Kuulemma pelkää, että satuttaa ja taustalla huonoja kokemuksia aiheesta.