Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljetta voi huolehtia

Vierailija
17.10.2013 |

takana ajavaan riittävän turvavälin?

Teoriakokeessa on kysymys jonka oikea vastaus on se, että minun on huolehdittava riittävästä turvavälistä eteen, sivulle ja taakse.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen autolla liikkeellä, on ihan paskan hailee jos joku roikkuu perässä. Mutta jos olen Harrikalla niin se on jo toinen juttu. En tiedä opetetaanko autokoulussa nykyään, miten tärkeää on pitää turvaväli erityisesti moottoripyörään. Jos mä jarrutan niin takana oleva autokuski ei edes ehdi painaa jarrupoljinta kun se tulee jo päälle :/ Ja samoten ne ohitukset voisi tehdä kuten autoa ohitettaessa, ei moottoripyörää hipoen.

Vierailija
22/24 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:51"]

Kun olen autolla liikkeellä, on ihan paskan hailee jos joku roikkuu perässä. Mutta jos olen Harrikalla niin se on jo toinen juttu. En tiedä opetetaanko autokoulussa nykyään, miten tärkeää on pitää turvaväli erityisesti moottoripyörään. Jos mä jarrutan niin takana oleva autokuski ei edes ehdi painaa jarrupoljinta kun se tulee jo päälle :/ Ja samoten ne ohitukset voisi tehdä kuten autoa ohitettaessa, ei moottoripyörää hipoen.

[/quote] Ihan sama ongelma se on autonkin kanssa, perässä roikkuja ei ehdi jarruttaa jos edessä oleva jarruttaa. Toki moottoripyörällä peräänajo takoittaa todennäköisesti kuolemista tai vähintään vakavaa loukkanntumista, kun autossa voi selvitä jopa pelkillä aineellisilla vahingoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:51"]

[/quote] Ihan sama ongelma se on autonkin kanssa, perässä roikkuja ei ehdi jarruttaa jos edessä oleva jarruttaa. Toki moottoripyörällä peräänajo takoittaa todennäköisesti kuolemista tai vähintään vakavaa loukkanntumista, kun autossa voi selvitä jopa pelkillä aineellisilla vahingoilla.

[/quote]

Moottoripyörän jarrutusmatka on paljon lyhyempi, onhan se nyt ihan maalaisjärjelläkin tajuttava asia...

Vierailija
24/24 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tollanen kysymys on ja vastaus on järjenvastanen niin täytyy siihen kuitenki autokoulun, inssin tai vaikka poliisin osata vastata. tieliikennelaki sen kai määrää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi