Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi vuotta en enää jaksa elää näin

Vierailija
07.09.2020 |

Muutaman päivän päästä täytän 47v. Ei yhtään kunnon työpaikkaa. Pelkästään joskus työkokeiluja. Olen nyt päättänyt, ettei minun tarvitse ensi vuonnakin elää näin. Tämä ei ole ihmisarvoista elämää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene metsäretkelle.

Vierailija
42/46 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun peruskoulu aikainen koulukaveri elää juuri mun haave elämääni. Asuu yksin omassa asunnossa, käy toimistotöissä, on terve ja harrastaa kaikenlaista. ap

Muuta haaveita?

Miksi se omistusasunto on niin tärkeä? Eikö tärkeintä ole, että on koti?

Mitä sinun pitäisi tehdä, että saisit toimistotyötä? Kouluttautua?

Harrastaminen on aina mahdollista. On luonto, kirjastot, ilmaisiakin harrastuspiirejä.

Siksi ettei kukaan pysty heittämään pihalle. En pysty kouluttautumaan toimistotöihin. Luuletko etten ole 30 vuoden aikana kerinnyt harrastamaan? ap

Ei omistusasunnossa eläminen ole tosiaan mitään autuutta. Myös omistusasunnosta lentää tosiaankin pihalle, jos ei maksa siihen liittyviä kuluja. Kerros- ja rivitaloissa vastikkeet. Omakotitalossa verot, sähköt, vesi, jätteet, vakuutukset, lämmitys, kunnossapito. 

Ehkä omakotitalossa saa sitä pihalle lentämistä viivyteltyä kauimmin, mutta kyllä sekin tulee, jos kaikki nuo jättää maksamatta.

Ei ainakaan mies heitä pihalle. ap

Hommaat vuokra-asunnon. Kela maksaa sun asumisen ja elämisen. Kun otat sen eron ukostasi, alat myös saada yhteiskunnan tukia. 

Saan jo. Kyse ei ole siitä vaan siittä ettei viitsisi turhaan enää elää. Että on harrastellut kaikenlaista jonnin joutavaa jo tarpeeksi. ap

Okei. Eilen vielä halusit oman kodin, jota voisit itse sisustaa. Nyt et sitten halua sitäkään enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun peruskoulu aikainen koulukaveri elää juuri mun haave elämääni. Asuu yksin omassa asunnossa, käy toimistotöissä, on terve ja harrastaa kaikenlaista. ap

Muuta haaveita?

Miksi se omistusasunto on niin tärkeä? Eikö tärkeintä ole, että on koti?

Mitä sinun pitäisi tehdä, että saisit toimistotyötä? Kouluttautua?

Harrastaminen on aina mahdollista. On luonto, kirjastot, ilmaisiakin harrastuspiirejä.

Siksi ettei kukaan pysty heittämään pihalle. En pysty kouluttautumaan toimistotöihin. Luuletko etten ole 30 vuoden aikana kerinnyt harrastamaan? ap

Ei omistusasunnossa eläminen ole tosiaan mitään autuutta. Myös omistusasunnosta lentää tosiaankin pihalle, jos ei maksa siihen liittyviä kuluja. Kerros- ja rivitaloissa vastikkeet. Omakotitalossa verot, sähköt, vesi, jätteet, vakuutukset, lämmitys, kunnossapito. 

Ehkä omakotitalossa saa sitä pihalle lentämistä viivyteltyä kauimmin, mutta kyllä sekin tulee, jos kaikki nuo jättää maksamatta.

Ei ainakaan mies heitä pihalle. ap

Hommaat vuokra-asunnon. Kela maksaa sun asumisen ja elämisen. Kun otat sen eron ukostasi, alat myös saada yhteiskunnan tukia. 

Saan jo. Kyse ei ole siitä vaan siittä ettei viitsisi turhaan enää elää. Että on harrastellut kaikenlaista jonnin joutavaa jo tarpeeksi. ap

Okei. Eilen vielä halusit oman kodin, jota voisit itse sisustaa. Nyt et sitten halua sitäkään enää. 

Tietysti mä haluaisin mutta enhän mä ikinä omaa omistusasuntoa saa. ap

Vierailija
44/46 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa ja saman ikäinen suunnilleen, mutta menneet avioliitot puuttuvat. Mies, siis.

Ajattele, että ne olivat rikkaus. Harrastettu on tosiaan täälläkin uutterasti vuosikymmeniä. Olen harrastamisen asiantuntija. Raskaalta näyttää tuleva talvi täälläkin. Käyköhän sille koronalisällekin kuin vappusataselle, lakkaa vain kuulumasta asiasta mitään.

Vierailija
45/46 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa ja saman ikäinen suunnilleen, mutta menneet avioliitot puuttuvat. Mies, siis.

Ajattele, että ne olivat rikkaus. Harrastettu on tosiaan täälläkin uutterasti vuosikymmeniä. Olen harrastamisen asiantuntija. Raskaalta näyttää tuleva talvi täälläkin. Käyköhän sille koronalisällekin kuin vappusataselle, lakkaa vain kuulumasta asiasta mitään.

Tsemppiä sulle! Kyllä nuo miehet on aika riesa olleet. On se kumma, kun meitä ns turhia ihmiä on niin paljon. ap

Vierailija
46/46 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten lopetit ammattivalittaja nimimerkin käytön? Masensiko kun et pärjännyt palstahullu äänestyksessä? Aiotko kehittää vielä jonkun uuden nimimerkin vai vedätkö jatkossa anonyyminä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi