Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 18-vuotias. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.10.2013 |

-

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
2/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko että universumi laajenee loputtomasti vai kannatatko teoriaa, että laajeneminen joskus kääntyy päinvastaiseksi ja maailmankaikkeus romahtaa takaisin pieneksi pisteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt? Minkälainen pimpula sinulla on? Mikä on paras vuodenaika?

Vierailija
4/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:28"]

Uskotko että universumi laajenee loputtomasti vai kannatatko teoriaa, että laajeneminen joskus kääntyy päinvastaiseksi ja maailmankaikkeus romahtaa takaisin pieneksi pisteeksi?

[/quote]

En usko mihinkään tälläseen. Uskon et tää pallo pysyy samanlaisena ainakin seuraavat 20 000 vuotta, jonka jälkeen voi se aurinko sammua tai joku maailmanloppu tulla... En tiedä. Jostain tollasesta joskus oli puhetta.

Vierailija
5/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:29"]

Oletko neitsyt? Minkälainen pimpula sinulla on? Mikä on paras vuodenaika?

[/quote]

En ole. Normaali, posliiniksi ajettu. Paras vuoden aika, hmm.. minä pidän kaikista suomen vuoden ajoista koska jokaisessa on jollain omalla tavalla hyvää. :) pitäisikö tähän nyt kuitenkin sitten valita se kesä, koska sillon lämpöä riittää ja ei tarvii hytistä kylmissään..

Vierailija
6/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla elämässäsi jotain turvallista, vanhempaa ihmissuhdetta, esim. läheinen suhde äitiisi?

Vierailija
7/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään ole käynyt lukiota vaan olet amis.

Vierailija
8/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:40"]Onko sulla elämässäsi jotain turvallista, vanhempaa ihmissuhdetta, esim. läheinen suhde äitiisi?[/quote]

Ei ole. Toivoisin että olisi ja niihän sitä toivoisi että olisi koko elämänsä ajan, niin kauan kun vanhemmat elää, niin sellaset mukavat ja hyvät vanhemmat, joihin sulla olisi hyvä suhde.

Mutta kun ei ole, niin ei vittu ole. Ja ai että olenko katkera? vähän kyllä.

Vierailija
9/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v älykäs nainen,kolmen lapsen äiti ja tämän palstan tapettu ja puetu armattomasti ja epäoikeudenmukaisesti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
10/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla ap, ettei ole sellaista. Toivottavasti kuitenkin muuten ihmisiä, ystäviä yms. keihin voit ehdoitta luottaa! Pidä itsestäsi huolta! :) - nro 7

Vierailija
11/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:41"]

Et selvästikään ole käynyt lukiota vaan olet amis.

[/quote]

Juuri näin. :) eikä mua pahemmin se lukio kiinostaisikaan, joten en sillon sinne myöskään mene pänttäämään "paska" oppeja... :D siksi tuo heittomerkeissä, koska emmä oikeasti pidä niitä paskoina, varmasti on hyviä asioita/tietoutta ja taitoutta elämän varrelle, mutta se nyt ei ole vaan se minun juttuni. :)

Enkä pidä sitä mitenkään huonompana asiana, jos käy lukion sijasta amiksen tai menee vaikka suoraan töihin. Yhtä hyviä kaikki. :)

Vierailija
12/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua huolestuttaa eniten tulevaisuudessa? Mitkä asiat tuovat elämääsi eniten iloa?

Vierailija
13/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:44"]

Olen 29v älykäs nainen,kolmen lapsen äiti ja tämän palstan tapettu ja puetu armattomasti ja epäoikeudenmukaisesti. Haluatko kysyä jotain?

[/quote]

Haluan kysyä sinulta, että mitä mieltä olet siitä että minulla on tällä hetkellä tähtäimessä sinun ikäinen mies ja hänellä on myös ollut tunteita minua kohtaan?

Paitsi yksi eroavaisuus on, ettei hänellä ole lapsia. Ja täällä netissä joutuu valitettavasti kohtaamaan välillä aika idioottimaista käytöstä...

Vierailija
14/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:46"]Ikävä kuulla ap, ettei ole sellaista. Toivottavasti kuitenkin muuten ihmisiä, ystäviä yms. keihin voit ehdoitta luottaa! Pidä itsestäsi huolta! :) - nro 7[/quote]

On ystäviä ja sijaisvanhemmat. :)

Vierailija
15/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, mä olen ollut jo kerran 18-vuotias.

Mutta haluaisitko sinä kysyä jotain multa, olen nyt 39-vuotias.

Vierailija
16/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:49"]

Mikä sua huolestuttaa eniten tulevaisuudessa? Mitkä asiat tuovat elämääsi eniten iloa?

[/quote]

Huolestuttaa, no se että miten pärjään ilman oikeita omia vanhempiani ja sitten yksi henkilökohtainen juttu josta en puhu. Iloa elämään tuo uusi ihastukseni :)

Vierailija
17/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 12:53"]

En oikeastaan, mä olen ollut jo kerran 18-vuotias.

Mutta haluaisitko sinä kysyä jotain multa, olen nyt 39-vuotias.

[/quote]

No haluaisin kysyä sinulta vaikka näitä asioita:

- Oletko parisuhteessa/naimisissa?

- Monta lasta sinulla on ja minkä ikäisiä?

- Minkälaisessa talossa asutte?

- Mikä on elämäsi iloisin kokemus?

- Entä rankin ja surullinen?

- Miten sinä suhtautuisit siihen, jos sulla olisi tällä hetkellä 18-vuotias tytär ja hän alkaisi seurustelemaan sinua 9-10v nuoremman miehen kanssa jolla on entinen huume/rikollisuus tausta?

- Mitä haluaisit sanoa elämänkokemuksellasi minulle hyväksi elämänohjeeksi?

Vierailija
18/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla satu olemaan 30v. miesystävää?

Vierailija
19/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama 18-vuotias, joka eilen kertoi juuri tehneensä positiivisen raskaustestin?

Vierailija
20/28 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tällä kertaa sillä sun kolmikymppisellä miesystävällä on huume- ja rikostausta. Ei sentään lapsia kuten joskus näissä sun tarinoissa on ollut. Ja ilmeisesti sä itse esität huostaanotettua, koska sulla on sijaisvanhemmat. Aika hyvät päivittelyt noista kyllä saa mammoilta :) Ei muuta kun jatka vaan, mielenkiinnolla seuraan miten tarina tällä kertaa etenee.