Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun (teko)syysi, että et harrasta ollenkaan liikuntaa?

Vierailija
11.09.2013 |

kertokaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastalauseeksi terveysnatsien iänikuiselle syyllistys-pakotuspropagandalle. Samasta syystä en puhu enkä ole ymmärtävinäni ruotsia.

Vierailija
2/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen ajanpuute.

Minulla normaalityöpäivä kestää 11 h, siis kotiovelta kotiovelle. Sen jälkeen yritän tehdä kotitöitä ja viettää aikaa lasten kanssa. Lapset menee nukkumaan klo 21.30 ja minun on noustava aamulla 6.30. Tuolloin yömyöhällä en enää lähde pimeään "urheilemaan" ja harrastuspaikkoja ei ole vieressä + minusta se on jo liian myöhä. Aamulla yritän joskus soutulaitetta kotona veivata. Muutoin kyllä yritän harrastaa hyötyliikuntaa ja kävelen päivässä väh. 4 km työmatkojen yhteydessä.

Viikonloppuihin on sitten kasattu kodin huoltotyöt, lasten harrastusta ja kaverikyläilijä, ystäviä, matkailua, pakollisia ostoksia...

Vierailija
4/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. En tykkää kiduttaa itseäni ns. turhaan. Olen hyvin laiska.

Vierailija
5/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei liikunta vain voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua, ei kiinnosta. En ole koskaan löytänyt minkäänlaista liikunnan riemua, en siis ole koskaan oppinut siitä millään tavalla nauttimaan. Olen liian mukavuudenhaluinen tehdäkseni jotain mistä en nauti.

Vierailija
7/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:55"]

Perinteinen ajanpuute.

Minulla normaalityöpäivä kestää 11 h, siis kotiovelta kotiovelle. Sen jälkeen yritän tehdä kotitöitä ja viettää aikaa lasten kanssa. Lapset menee nukkumaan klo 21.30 ja minun on noustava aamulla 6.30. Tuolloin yömyöhällä en enää lähde pimeään "urheilemaan" ja harrastuspaikkoja ei ole vieressä + minusta se on jo liian myöhä. Aamulla yritän joskus soutulaitetta kotona veivata. Muutoin kyllä yritän harrastaa hyötyliikuntaa ja kävelen päivässä väh. 4 km työmatkojen yhteydessä.

Viikonloppuihin on sitten kasattu kodin huoltotyöt, lasten harrastusta ja kaverikyläilijä, ystäviä, matkailua, pakollisia ostoksia...

[/quote]

Oletko yh?

Lapsetkaan ei varmaan ole ihan pieniä jos noin myöhään valvovat.

Vierailija
8/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
9/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan liikuntaa. Lisäksi olen hoikka ja voin erittäin hyvin ilmankin, miksi siis liikkuisin?

Vierailija
10/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh, mutta lapsilla koti-isä, joka jo hoitaa velvollisuutensa enemmän kuin täysin. Sitä paitsi tunnen olevani velvollinen nimenomaan lapsille siitä, etten enää työpäivän jälkeen karkaa minnekään. Lapset ovat melko pieniä, heräävät aamulla toisinaan jopa sen jälkeen, kun olen jo lähtenyt töihin. Eli todellakin näemme sen 3 tuntia työpäivinä.

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:59"]

Perinteinen ajanpuute.

[/quote]

Oletko yh?

Lapsetkaan ei varmaan ole ihan pieniä jos noin myöhään valvovat.

[/quote]

Vierailija
11/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää fyysinen työ. Ei tarvitse sen jälkeen enää alkaa vielä jotain muuta liikuntaa harrastaa.

Vierailija
12/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ja lääkärin asettama liikuntakielto. Ok, kävellä saa ja venytellä, mutta kaikki raskaampi liikunta pois laskuista. Kylläpä on ikävä muutaman vuoden takaisia juoksulenkkejä..! Että tällainen tekosyy.

Vierailija
13/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä plantaarifaskiitti ja lievä vastustus kaikkea muuta liikuntaa, paitsi rakastamaani juoksemista kohtaan.

Vierailija
14/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua kovaa vartaloa josta miehet ei tykkäisi.

Vierailija
15/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä se, että olen kipeä. 

Vierailija
16/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo aikaa. 6kk lapsen yh. Isästä ei ole lapsenhoitoapua edes viikonloppuisin. Ei vaan ehi ;) 

Vierailija
17/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen ajanpuute.

[/quote]

No sä et kyllä täytä määritelmää "ei harrasta ollenkaan liikuntaa". Sinähän liikut päivittäin  ja välillä veivaat soutulaitetta. Mun mielestä tuo on jo ihan hyvin tuossa elämäntilanteessa :)

Vierailija
18/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa. Ihan mahdottomalta tuntuu lähteä urheilemaan, jos en jaksa edes kattaa ruokapöytää lepäämättä välillä.

Vierailija
19/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnasta tulee kipeäksi. Olen voinut vähentää särkylääkkeiden käyttöä kun jätin viikottaisen jumppatunnin pois.

Vierailija
20/27 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot tissit ja nettiriippuus