Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan miestä elämääni

Vierailija
06.09.2020 |

Olen eronnut reilu neljä vuotta sitten. Minulla on ollut pari kivaa parisuhdetta tässä välissä, mutta ne ovat päättyneet erinäisistä syistä. Päätin jo etten vähään aikaan kaipaile parisuhteen perään, mutta huomaan kaipaavani ihan älyttömästi sellaista parisuhdeläheisyyttä!
Antakaa minulle vinkkejä miten pitää itseni poissa haaveilemasta ja deittisivustoilta. Haluaisin antaa sattumalle/johdatukselle/kohtalolle mahdollisuuden. Se ihana, minulle sopiva kumppani on tullakseen jos on tullakseen... Minulla on periaatteessa ihan mukava elämä ilman miestäkin...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis antamaan naiselle läheisyyttä ja seksiä mutta se on vähän vaikea toteuttaa kun naiset antavat aina pakit jos ovat edes ihan ok-tasoisia.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta itse olen ainakin huomannut, että sitä on tullut kriittisemmäksi iän myötä. Nuorempana uskalsin heittäytyä ikäänkuin seikkailuun, kun tulevaisuus oli tuntematon ja molemmille mahdollisuuksia täynnä ja kaikki oli vielä uutta. Kolmessakymmenessä vuodessa sitä on tahtomattaankin hieman kyynistynyt, tai tullut hyvinkin realistiseksi. Tiedän missä kaikessa voi mennä pieleen, ei ole enää mitään ihan uutta ja ihmeellistä, tunnen itseni ja omat rajoitteeni vähän liiankin hyvin jne... Eli ainakin minusta on tullut erittäin valikoiva. Olen yrittänyt olla avoin ja antaa mahdollisuuden suhteille, joiden järjen mukaan pitäisi olla ihan hyviä. Mutta ei niistä ole tullut mitään loppujen lopuksi, tunteitaan ei voi pakottaa. Siinä yrityksessä vain loppujen lopuksi satuttaa toista... Seuraava suhteeni saa luvan perustus tunteen paloon ja vaaleanpunaiseen höttöön jne. Ainakin alkuvaiheessa. Haluan olla suurempien voimien vietävänä ja katsoa mihin päädytään...

Ap

Vierailija
22/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Toivoisin niin löytäväni kumppanin. Treffisivustoihin en oikein usko, kokeiltu on.

Kaipaan kumppania jakamaan elämäö, tekemäön kaikkea yhdessä, matkaseuraksi.

Mikä ihmeen hinku ja pakkomielle sitä on monilla matkustella. Kerrotaan ettei Immanuel Kantkaan juuri matkustellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kahdesti ollut naimisissa eikä mulla ole kummassakaan liitossa ollut muuta parisuhdeläheisyyttä, kuin toisinaan seksiä. Miehet eivät ole halailleet, pitäneet kainalossa tai antaneet hellyyttä.

Miten ihmeessä olet tuollaiseen liittoon (vieläpä kahdesti) päätynyt. 

Vierailija
24/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira ja kaada jukurttia sinne... 

Vierailija
25/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeläheisyys on mukavaa vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa synkkaa ja josta tykkää. Varmaan päivänselvää, mutta sellaisen ihmisen löytäminen on aikamoinen lottovoitto.

Vierailija
26/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne?

Vierailija
27/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
28/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne?

Mietipä sitä. 

Vierailija
29/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Lamppu pitäisi vaihtaa enkä itse viitsi noita punaisia ja vihreitä johtoja yhdistellä. Ja tarkoitan koko valaisinta. En pelkkää led lamppua. 

Vierailija
30/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne?

Mietipä sitä. 

MIksi?

Vierailija
31/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

... Ei näissä suhdejutuissa taida olla mitään kaavaa, joka takaisi kestävän lopputuloksen.

Ap

Tuossa taitaa olla totuuden siementäkin

Vierailija
32/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Toivoisin niin löytäväni kumppanin. Treffisivustoihin en oikein usko, kokeiltu on.

Kaipaan kumppania jakamaan elämäö, tekemäön kaikkea yhdessä, matkaseuraksi.

Minä kaipaan mökki seuraksi. En tykkää lentokoneista. 

Vierailija
33/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Naiset on vähän hassuja näissä paritumisasioisssa. Mitään ei olla valmiita asian eteen tekemään, vaan kaiken vain pitäisi tapahtua itsestään ja miesten aloitteesta.

Jos nainen on aloittaja osapuoli niin mies ei näe mitään vaivaa minkään asian eteen jatkossa. 

Vierailija
34/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma hyvin harvinaista, että parisuhteessa saa läheisyyttä, kosketusta. Todennäköisydet että juuri sinulle kävisi niin ovat lähes olemattomat. Keskity johonkin suurempaan elämässäsi, vaikka hyväntekeväisyyteen, siitä saa hyvän olon. Jos taas haluat perheen, valitse alkoholiton perhemies äläkä odota että rakastuisit ja kokisit romanttista huumaa.

Minulla on ollut ilmeisesti onnea, mutta lähes kaikissa suhteissa on ollut myös lempeää läheisyyttä seksin lisäksi. En halua enää perhettä lapsineen, lapset on jo tehty. Mutta kaipaan sellaista hyvää kumppanuutta, jossa jaetaan arki ja juhla, suunnitellaan tulevaa, nautitaan mahtavasta seksielämästä, jaetaan ilot ja surut, tuetaan ja kannustetaan toisiamme. Ollaan yhdessä enemmän kuin osiemme summa... Joo, romanttista haihattelua, mutta en osaa tyytyä vähempään. Yritetty on.

Ap

Olin luullut että kaikki haluavat ensisijassa juuri tuota. Myönnän että oli valtava pettymys oppia ettei tuo ole monelle ollenkaan se mitä tavoitellaan ja annetaan toiselle. N54

Vierailija
35/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki kauniit alle 26 vuotiaat naiset, voin täyttää miehenkaipuunne! T: M65+

Vierailija
36/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan naisilta vain seksiä, ei kiinnosta muu yhdessä tekeminen.

M45

Vierailija
37/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tulossa se oikea ihan pian. 

N64

Vierailija
38/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Naiset on vähän hassuja näissä paritumisasioisssa. Mitään ei olla valmiita asian eteen tekemään, vaan kaiken vain pitäisi tapahtua itsestään ja miesten aloitteesta.

Jos nainen on aloittaja osapuoli niin mies ei näe mitään vaivaa minkään asian eteen jatkossa. 

Miehissäkin voi olla eroja.

Vierailija
39/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kahdesti ollut naimisissa eikä mulla ole kummassakaan liitossa ollut muuta parisuhdeläheisyyttä, kuin toisinaan seksiä.

Miehet eivät ole halailleet, pitäneet kainalossa tai antaneet hellyyttä.

Sisään-ulos 0-2 (3) min

Vierailija
40/46 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tarvitse karvaista putkiaivoa mihinkään. Naisen mielestä miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja tappajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän