Kaipaan miestä elämääni
Olen eronnut reilu neljä vuotta sitten. Minulla on ollut pari kivaa parisuhdetta tässä välissä, mutta ne ovat päättyneet erinäisistä syistä. Päätin jo etten vähään aikaan kaipaile parisuhteen perään, mutta huomaan kaipaavani ihan älyttömästi sellaista parisuhdeläheisyyttä!
Antakaa minulle vinkkejä miten pitää itseni poissa haaveilemasta ja deittisivustoilta. Haluaisin antaa sattumalle/johdatukselle/kohtalolle mahdollisuuden. Se ihana, minulle sopiva kumppani on tullakseen jos on tullakseen... Minulla on periaatteessa ihan mukava elämä ilman miestäkin...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma hyvin harvinaista, että parisuhteessa saa läheisyyttä, kosketusta. Todennäköisydet että juuri sinulle kävisi niin ovat lähes olemattomat. Keskity johonkin suurempaan elämässäsi, vaikka hyväntekeväisyyteen, siitä saa hyvän olon. Jos taas haluat perheen, valitse alkoholiton perhemies äläkä odota että rakastuisit ja kokisit romanttista huumaa.
Minulla on ollut ilmeisesti onnea, mutta lähes kaikissa suhteissa on ollut myös lempeää läheisyyttä seksin lisäksi. En halua enää perhettä lapsineen, lapset on jo tehty. Mutta kaipaan sellaista hyvää kumppanuutta, jossa jaetaan arki ja juhla, suunnitellaan tulevaa, nautitaan mahtavasta seksielämästä, jaetaan ilot ja surut, tuetaan ja kannustetaan toisiamme. Ollaan yhdessä enemmän kuin osiemme summa... Joo, romanttista haihattelua, mutta en osaa tyytyä vähempään. Yritetty on.
Ap
Sitten sinulla on kaksi vaihtoehtoa: alat aktiivisesti deittailemaan miehiä ja etsimällä etsimään tai opettelet olemaan tyytyväinen ja onnellinen ilman miestä.
Suosittelen jälkimmäistä, ellet sitten nauti siitä kun suhde alkaa, päättyy ja taas uutta metsästämään. Koska jos etsimällä etsii lähtee todennäköisesti suhteeseen vain siksi että olisi joku mies, eikä suhteen ennuste ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Toivoisin niin löytäväni kumppanin. Treffisivustoihin en oikein usko, kokeiltu on.
Kaipaan kumppania jakamaan elämäö, tekemäön kaikkea yhdessä, matkaseuraksi.
Toivottavasti löydät,onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeläheisyys on mukavaa vain sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa synkkaa ja josta tykkää. Varmaan päivänselvää, mutta sellaisen ihmisen löytäminen on aikamoinen lottovoitto.
... synkkaa... tykkää..
Yes. Olen välillä kertonut lukemastani jossa osapuolet päättivät lyödä hyttyyt yhteen kun yhteisen eräänlaisen harrastuksen myötä totesivat havainneensa että tulivat toimeen keskenänsä sekä viihtyivät toistensa seurassa. (No on sitä varmaan syytä käydä hieman keskustelua intiimeistäkin asioista ennen syvempää sitoutumista.)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tarvitse karvaista putkiaivoa mihinkään. Naisen mielestä miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja tappajia.
Niin,jotkut kohtaavat mieluummin sen karhun.
Joopatijoo. Kaikki haluavat mahtavaa seksielämää ja tuon kokemista muistellaan vielä vuosien kuluttuakin. Mahtuuko sinne päähän nykyään mitään muuta.
Surullista. Mutta kyllähän naiset tämän oppivat aikanaan, kun tarpeeksi monta kertaa pettyvät. Senpä takia nykyisin ei pariuduta ja miehet itkee "yksinäisyysepidemiaansa".