Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te esimiehet suhtaudutte työpaikkaromansseihin?

Vierailija
06.09.2020 |

Saako alaiset kuherrella keskenään?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä. Ei kuulu minulle vastuu.

Vierailija
22/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein aina se on naispuolinen kiipijä joka yrittää saada etua urallaan. Haittaa päätöksentekoa ja luo nepotistista ilmapiiriä joka lopulta heikentää aitoa kilpailukykyä muita firmoja vastaan, tämän takia kielletty usean firman säännöissä potkujen uhalla.

t. naispuolinen esimies

Sinulla on hyvin negatiivinen kuva ihmisistä. Onko paikkasi varmasti esimiehenä, kun normaali elämä ottaa noin pahasti päähän? Onko tunne-elämäsi normaali? Onko elämä aina kilpailu sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun kuhertelette, omalla ajalla.

Vierailija
24/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanonut olen joka kerta toisen pariskunnasta.

Kuinka paljon laittomat irtisanomiset ovat maksaneet firmallenne ja, miten ihmeessä sinä et ole saanut kenkää?

Muutama suullinen ja kirjallinen varoitus ja ulos. Olen toimitusjohtaja, joten minua ei niin vaan irtisanota.

Vierailija
25/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanonut olen joka kerta toisen pariskunnasta.

Kuinka paljon laittomat irtisanomiset ovat maksaneet firmallenne ja, miten ihmeessä sinä et ole saanut kenkää?

Muutama suullinen ja kirjallinen varoitus ja ulos. Olen toimitusjohtaja, joten minua ei niin vaan irtisanota.

Tj se vasta helposti lähteekin. Ilman irtisanomisaikaa ja yhdellä hallituksen kokouksella ;).

Vierailija
26/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein aina se on naispuolinen kiipijä joka yrittää saada etua urallaan. Haittaa päätöksentekoa ja luo nepotistista ilmapiiriä joka lopulta heikentää aitoa kilpailukykyä muita firmoja vastaan, tämän takia kielletty usean firman säännöissä potkujen uhalla.

t. naispuolinen esimies

Melko jäätävää sovinismia. Eiköhän ne miehet ole siinä touhussa ihan vapaaehtoisesti mukana, ja usein aloitteentekijänä. En ole koskaan 10 vuoden urallani lähestynyt miespuolisia työkavereita romanttisessa mielessä, mutta joka työpaikalla on ollut ainakin joku joka on aloitteen tehnyt, viimeistään pikkujouluissa humalassa. Etenemisen olen tehnyt ihan työlläni, kuten muutkin naiset ympärillä. 

Ja Suomessa tuollaista kieltoa ei voi tehdä, ei olisi lainvoimainen. Työantajalla ei ole täällä mitään oikeutta vaikuttaa siihen kenen kanssa ihmiset ovat vapaa-ajalla intiimeissä tai romanttisissa suhteissa. Kiellot on jenkkijuttuja. 

Vierailija
27/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sääntö ettei samassa tiimissä voi työskennellä pariskunnat eli toinen siirtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi