Miten te esimiehet suhtaudutte työpaikkaromansseihin?
Kommentit (27)
Nykyaikana puhutaan esihenkilöistä.
Tottakai! Eihän siellä töitä olla tekemässä.
Hitto jos eukoilla ei oo muuta kun työpaikkaukkojen pippelit mielessä. Työtä siellä pitää tehdä ja jos ei muu oo mielessä kuin ukon pettäminen niin lähtö tulee! Sinkkujen kiehnäämisiin en puutu.
Ihan OK, mutta vain jos minä saan katsella kun te tytöt pelehditte keskenänne.
Melkein aina se on naispuolinen kiipijä joka yrittää saada etua urallaan. Haittaa päätöksentekoa ja luo nepotistista ilmapiiriä joka lopulta heikentää aitoa kilpailukykyä muita firmoja vastaan, tämän takia kielletty usean firman säännöissä potkujen uhalla.
t. naispuolinen esimies
Tottakai saa, mutta ei työpaikalla. Yleensä sijoitellaan myös yhteisymmärryksessä eri tiimeihin.
Irtisanonut olen joka kerta toisen pariskunnasta.
En tiedä mutta kun minä rupesin seurustelemaan nykyisen avovaimoni kanssa niin ruokatunnit venähtivät tosi pitkiksi kun käytiin joka ruokatunnilla paneskelemassa joko minun luonani tai avokin luona.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi estää?
Esimiehen pitää tietenkin kahmia kaikki duunin naiset itselleen.
Mitään horoilua en katso! Panemiset hoidetaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon laittomat irtisanomiset ovat maksaneet firmallenne ja, miten ihmeessä sinä et ole saanut kenkää?
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina se on naispuolinen kiipijä joka yrittää saada etua urallaan. Haittaa päätöksentekoa ja luo nepotistista ilmapiiriä joka lopulta heikentää aitoa kilpailukykyä muita firmoja vastaan, tämän takia kielletty usean firman säännöissä potkujen uhalla.
t. naispuolinen esimies
Tulipas reittä pitkin ylennystä yrittäviltä alapeukkuja.
Kun työn teosta ei ole varoitustenkaan tullut mitään. Niin olen irtisanonut. He ovat itse hakeutuneet siihen työpaikkaan allekirjoittaneet työsopimuksen. Ja kun kuhertelu on haitannut työn tekoa, niin muuta ei ole ollut vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi estää?
Esimiehen pitää tietenkin kahmia kaikki duunin naiset itselleen.
Ei!! ei tuolle mitään voi. Jollain tavalla tuo voi jopa kannustaa työntekoon kun kumppani on läsnä ja potkimassa perseelle.
Esimies- ja alais suhteet on kiellettyjä. Tuosta seuraisi siirtoja.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Tämä kokemus itsellänikin on, että huono esimies kadehti onnellisia alaisia ja pelkäsi liian hyvää tiedonkulkua. Narsistiesimiehelle tämä on kova pala, kun narsisti ei olekaan se, joka saa ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. naispuolinen esimies
Tulipas reittä pitkin ylennystä yrittäviltä alapeukkuja.
Alapeukkuja ihmisiltä jotka eivät ole yhtä kyynisiä, kierouruneita ja negatiivisia kuin te olette.
Pari kertaa olen ollut ihastunut ja kerran oli suhdekin, kollegoihin samoista työtehtävistä.
Jos tulosta syntyy firmalle niin sen kun panette.
Vierailija kirjoitti:
Annat itsestäsi nolon ja katkeran vaikutelman.
Miten sen voi estää?