Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko virhe kirjoittaa miehelle viesti "miellyttäviä unia"?

Vierailija
06.09.2020 |

Eli laitoin viestiin "I wish you pleasent dreams and good night". Halusin jotenkin osoittaa, että oon kiinnostunut siitä. Mies vastasi vain " good night". Nyt on vähän vaivaantunut olo, että oliko virhe noin kirjoittaa :/ Tuli vain aiemmasta viestittelystämme mielikuva, että voisi myös olla kiinnostunut, mutta ehkä tulkitsin väärin. Vai tuleeko kirjoittamastani toivotuksesta mitään signaalia vastapuolelle? Miten tulkitsisitte?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wish you a merry Christmas. Olisi riittänyt.

Vierailija
22/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi sun viesti oli aika vihjaileva. Pleasant dreams. Tulee heti mieleen, että hänen pitäis nähdä jotain alastonunia sinusta. Olen asunut briteissä vuosia ja mun mielestä tuo on aika vihjaileva. Toisaalta hän voi pistää sen kulttuurierojen piikkiin. Yleistys: Britit ainakin tykkää leikkii kissaa-hiirtä kuumaa-kylmää. Kun nainen osoittaa kiinnostusta, niin he vähentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pleasant -> pleasure -> s*xual pleasure

Vierailija
24/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän lentoemäntämäiseltä "I wish you a pleasant flight and a safe journey." Okei, ehkä lentoemännät ei mainitse mitään safe journeystä!! :D Toinen viba mikä tuli oli, että oot joku yläluokkainen kuninkaallinen tai sit vaan vähän tumpelo kielessä. Mutta mitäpä sitä miettimään. Jos tää oli joku työtuttu, niin ehkä vähän outoa. Ois ollut luontevampaa toivottaa mukavaa työviikon alkua tai jotain sellasta, koska yö on kuitenkin aika intiimi aihe. Ja jos et oo ihan varma, että häntä kiinnosti, niin ehkä vähän creepy viesti jos häntä ei kiinnostanutkaan. Toisaalta miehet on miehiä ja ehkä tuo good night oli ihan yhtä hyvä ja lämmin vastaus kun sunkin. Toisaalta jos hän ois ollut super innoissaan ja yhtä leikkisä kuin sinä, niin oisko vastannut jotain henkilökohtaisempaa "Same to you! Sweet dreams." Mut turha tätä miettii.

Ei ole työtuttu ja itse asiassa laitoin ton ääniviestinä. Sanoin viestissä muutakin, mutta lopetin viestin noin. Sitten se laittoi myös ääniviestin vastaten ääniviestissäni sanomaani asiaan ja sanoi loppuun vain "good night". Tuli itelle vähän hölmö olo, että ei ois pitänyt noin sanoa, kun ei varmaan sitten ookaan ton perusteella kiinnostunut :/

Vierailija
25/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yli analysoi.

Vierailija
26/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viestittelette?

Jos on työkaverista kyse niin vähän outoa mutta joku deittipalsta tai vastaava niin ok.

Instassa, mutta netissä tutustuttu.

Vierailija
27/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän lentoemäntämäiseltä "I wish you a pleasant flight and a safe journey." Okei, ehkä lentoemännät ei mainitse mitään safe journeystä!! :D Toinen viba mikä tuli oli, että oot joku yläluokkainen kuninkaallinen tai sit vaan vähän tumpelo kielessä. Mutta mitäpä sitä miettimään. Jos tää oli joku työtuttu, niin ehkä vähän outoa. Ois ollut luontevampaa toivottaa mukavaa työviikon alkua tai jotain sellasta, koska yö on kuitenkin aika intiimi aihe. Ja jos et oo ihan varma, että häntä kiinnosti, niin ehkä vähän creepy viesti jos häntä ei kiinnostanutkaan. Toisaalta miehet on miehiä ja ehkä tuo good night oli ihan yhtä hyvä ja lämmin vastaus kun sunkin. Toisaalta jos hän ois ollut super innoissaan ja yhtä leikkisä kuin sinä, niin oisko vastannut jotain henkilökohtaisempaa "Same to you! Sweet dreams." Mut turha tätä miettii.

Ei ole työtuttu ja itse asiassa laitoin ton ääniviestinä. Sanoin viestissä muutakin, mutta lopetin viestin noin. Sitten se laittoi myös ääniviestin vastaten ääniviestissäni sanomaani asiaan ja sanoi loppuun vain "good night". Tuli itelle vähän hölmö olo, että ei ois pitänyt noin sanoa, kun ei varmaan sitten ookaan ton perusteella kiinnostunut :/

Aa..no sitten muuttaa asiaa, jos kerran puhuit muutakin ja hän puhui muutakin. Sitten ei voi päätellä mitään niistä loppusanoista. Ellet ihan tosi keimailevasti/läähättäen niitä sanonut. Jos näin teit, niin sit toi good night on lähinnä juurikin osoitus kiinnostuksesta sun "tarjousta" kohtaan. Muuten ei olis sanonut mitään yöstä. Mutta jos ihan tavallisella äänellä sanoit, niin hänen tavallinen hieman vaisumpi vastaus on ihan ok, koska hän on kuitenkin mies. Miesten pitääkin olla vähän varuillaan, ettei saa syytettä lähentelystä. Ja muutenkin ovat niin pökkelöitä. Mutta voitko viel vähän raottaa, että minkä sorttinen tuttu jos ei ole töistä tuttu?

Vierailija
28/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kyllä laita hyvänyöntoivotuksia. Vetäydyn nyt vähän ja yritän olla neutraali. Päivittäin viestitellään onlinessa tai ainakin lähes päivittäin. On keskusteltu vähän syvemmistäkin asioista ja se on kysynyt esim. mitä ajattelen lapsista. Tai sitten ei vaan halua antaa vastareaktiota, jos vähän aikaa sitten päättynyt suhde. Oli kyllä vähän masentava fiilis sen pelkästä "good night"-toivotuksesta, että oon varmaan sitten tulkinnut jotain väärin, varmaan pitää vaan kaverina. Se ite on kirjoittanut mulle, että "enjoy your dreams" niin ajattelin vihjata jotain, kun en suoraan uskaltanut "sweet dreams" sanoa.

Toivottavasti en nyt itestäni kuitenkaan kuvottavaa vaikutelmaa antanut tolla toivotuksella :/

Vierailija
29/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa..no sitten muuttaa asiaa, jos kerran puhuit muutakin ja hän puhui muutakin. Sitten ei voi päätellä mitään niistä loppusanoista. Ellet ihan tosi keimailevasti/läähättäen niitä sanonut. Jos näin teit, niin sit toi good night on lähinnä juurikin osoitus kiinnostuksesta sun "tarjousta" kohtaan. Muuten ei olis sanonut mitään yöstä. Mutta jos ihan tavallisella äänellä sanoit, niin hänen tavallinen hieman vaisumpi vastaus on ihan ok, koska hän on kuitenkin mies. Miesten pitääkin olla vähän varuillaan, ettei saa syytettä lähentelystä. Ja muutenkin ovat niin pökkelöitä. Mutta voitko viel vähän raottaa, että minkä sorttinen tuttu jos ei ole töistä tuttu?

Netissä ollaan tutustuttu ja kirjoitellaan sekä lähetetään nykyään ääniviestejä instassa onlinessa tunnin pari päivässä. Tässä on sekin juttu kun on mua kymmenisen vuotta nuorempi niin mietin voiko siksikään olla kiinnostunut, jos omanikäistä seuraa hakee. Lisäksi poden syyllisyyttä, koska en halua, jos mua ajateltaisiin puumana.

Vierailija
30/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tämä ei ollut mikään deittipalsta, jossa tutustuttiin. Ja se ite ehdotti instaa.

Vierailija
31/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa rahasi ja olleskellulluvan suomesta.

Vierailija
32/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muuten toissapäivänä, kun viestiteltiin, se oli menossa lounaalle, jonka takia piti lopettaa ja oli myös työkiireitä. Sitten vähän myöhemmin laitoin nopeasti yhden viestin ja kerroin meneväni nukkumaan. Vastasi viestiini, mutta ei hyvää yötä laittanut. Nyt mietinkin oliko edellinen toivotukseni niin karmiva, ettei halunnut siksi toivottaa hyvää yötä :/

Vierailija
33/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että tällainen vastaus tänne tulee. En mene minkään rahahemmon juttuihin mukaan.

Vierailija
34/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän se arvata, että tällainen vastaus tänne tulee. En mene minkään rahahemmon juttuihin mukaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, perun vastaukseni. Varaudu silti siihen että joudut hankkimaan miehellesi ö.l.ë.skëlülluvan.

Vierailija
35/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja muuten toissapäivänä, kun viestiteltiin, se oli menossa lounaalle, jonka takia piti lopettaa ja oli myös työkiireitä. Sitten vähän myöhemmin laitoin nopeasti yhden viestin ja kerroin meneväni nukkumaan. Vastasi viestiini, mutta ei hyvää yötä laittanut. Nyt mietinkin oliko edellinen toivotukseni niin karmiva, ettei halunnut siksi toivottaa hyvää yötä :/

Toi voi riippua niin monesta asiasta, ettei kannata ylianalysoida. Itse, kun olin aloittamassa ensimmäistä kunnon suhdettani ex-vaimoni kanssa, niin olin heti alusta asti aivan fiiliksissä ja tottakai toivottelin hyvät yöt ja kaikki muut joka väliin. Nyt, kun on pitkä avioliitto jo takana ja mennyttä, niin en lämpeä niin helposti. En jaksa välttämättä jatkuvasti viestitellä uusille tuttavuuksille jne, vaan antaa homman kehittyä omalla painollaan. En tiedä, minkä ikäisiä olette ja mitkä on taustanne, mutta kannattaa nyt ottaa ihan rauhassa.

Vierailija
36/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Virhe?

Ei tossa ole minusta mitään erikoista. Tai sitten olen vain outo.

Vierailija
37/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalainen mies?

Gambiasta.

ap

Vierailija
38/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi voi riippua niin monesta asiasta, ettei kannata ylianalysoida. Itse, kun olin aloittamassa ensimmäistä kunnon suhdettani ex-vaimoni kanssa, niin olin heti alusta asti aivan fiiliksissä ja tottakai toivottelin hyvät yöt ja kaikki muut joka väliin. Nyt, kun on pitkä avioliitto jo takana ja mennyttä, niin en lämpeä niin helposti. En jaksa välttämättä jatkuvasti viestitellä uusille tuttavuuksille jne, vaan antaa homman kehittyä omalla painollaan. En tiedä, minkä ikäisiä olette ja mitkä on taustanne, mutta kannattaa nyt ottaa ihan rauhassa.

Se kertoi olleensa parisuhteessa, mutta ei tällä hetkellä. Ehkä toikin vaikuttaa, jos ei vielä toipunut edellisestä ja haluaa ottaa rauhallisesti? Laittaa mulle kyllä aika usein, että "I wish you always good", jos esim. oon ite laittanut sille vaikka hyvää viikonloppua. Ja kertonut pitävänsä mua tosi mukavana ihmisenä, johob tietysti vastasin samaten. On myös tosi kohtelias ja pahoittelee, jos ei heti ehdi vastaamaan viestiin.

Vierailija
39/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalainen mies?

Gambiasta.

ap

Minä en ollut tuo, mutta gambialaisia kyllä varon eikä mies ole sieltä tai mistään muustakaan Afrikan maasta.

Oikea ap

Vierailija
40/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiasta.. Ihan oikeasti Ap...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän