Onko ero edessä? Miehen outo käytös
Tätä on jatkunu jo yli kuukauden. Mies aloitti uudessa työpaikassa elokuun alussa ja siitä asti mies on lähinnä eläny töistä. Minä oon hoitanut kokonaan kodin ja lapset. Itken etäisten välien takia joka ilta. Aiemmin mies lupas muuttua, mitään ei oo kuitenkaan tapahtunu. Ei tehdä enää mitää yhdessä, ruokakin syyään eri aikaan. Nykyään kun tästä aiheesta tulee riitaa mies lähinnä syyllistää mua liian läheisriippuvaiseks ja vaihtaa puheenaihetta
Ja ennen kun kysytte: seksiä mies on tähänkin asti saanu pari kertaa viikossa. Oon lisäks viime viikolla töiden jälkeen väsyneenä jopa koittanu leipoa miehen mieliherkkuja jotta saisin meiän välejä taas lämmitettyä, mutta tuntuu että mikään ei enää auta.
Oisko mitään neuvoja?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Huh huh joku alapeukuttaa lapselle varattua aikaa...
Ne on näitä "miesasiamiehiä", joiden mielestä miehen tulisi olla vapaa oman kotinsa ja perheensä velvoitteista.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen mie sie tyyppi nainen kuulosta koulujakäymättömältä kotiäidiltä, miehellä kiinnistus lopahdanut. Ja kyllä hän tajuaa, että joka ilta itket hänen takia. Keskity positiivisiin asioihin, älä keskity hänen mielyttämiseen
Tällainen ”ap kuulostaa koulujakäymättömältä kotiäidiltä” -möläyttelijä kuulostaa lukutaidottomalta juntilta. Jos ap kertoo avausviestissään leiponeensa väsyneenä TÖIDEN JÄLKEEN miehelle tämän lempiherkkuja, niin mitä kohtaa tuosta et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on näitä "miesasiamiehiä", joiden mielestä miehen tulisi olla vapaa oman kotinsa ja perheensä velvoitteista.
Niin, joo, niin varmaan, näitäkin vielä on. Sellainen "isältä pojalle" -perinne taitaa olla. Edestä se sitten löytyy, perheen dissaaminen.
Elätitkö ap miehen hänen opintojensa ajan? Nyt, kun mies sai alansa töitä, on varmaan aika karistaa elättäjä ja lapset elämästä ja keskittyä täysillä itseensä.
Annatko miehen ottaa keppanaa tarpeeksi?
No meillä on sama tilanne. Kirjoita kirje miehelle ja kerro ajatuksistasi? Kyllä suhde ja perhekin ovat tärkeitä eikä työ saisi olla koko elämä.
Kuulostaa rankalta, mutta kuukausi on oikeesti tosi lyhyt aika sopeutua uuteen vaativaan työhön. Anna nyt vähän aikaa.