Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas miesvihaviestejä. Miehillä nyt vain on tarve seksiin, mutta eiväthän naiset voi sellaista ymmärtää. Vaikka ovat itse keksineet maailman vanhimman ammatin ja rahastavat sillä edelleen.
Ei se ole edes seksin tarpeestakaan kiinni. En minäkään koskaan kuvitellut maksavani, mutta ulkomailla kun ovat jatkuvasti seksiä tuputtamassa niin kyllä siinä tiukempikin moraali pettää. Vaikea sanoa ei, kun ei ole mitään syytä. Tosin jos näitä ketjuja olisin silloin lukenut, niin olisi ollutkin jotain syytä, mutta enpä kuvitellut, että naiset näin halveksuvat. Nyt en tiedä, kehtaako naisia jatkossa enää edes lähestyä...?
Ulkomailla osaavat olla vielä oveliakin. Kerran sattui että "iskin" naisen baarista ja mentiin penthouse-huoneistooni. Siinä sitten kun olin saanut jo rintsikat pois ja olin tissejä hyväilemässä tulikin ilmoitus että siitä eteenpäin hupi sitten maksaakin. No lähtisiköhän sitä siinä tilanteessa heittämään neidon pihalle ja taksilla takaisin baarikaduille etsimään maksutonta seuraa? Vai maksaisiko ja viettäisi mukavan yön kauniin naisen kanssa? Vielä kun kaverit nähneet minun poistuvan tämän naisen kanssa baarista. Lompakko auki vain ja suu supussa asiasta sen jälkeen.
Kaikki on.... älä siihen juutu, kyse on vaan huomisista. Tavalla tai toisella jokainen jotain 'maksaa' läheisyydestä kuitenkin. Sinä myös. :)
Setä 59v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas miesvihaviestejä. Miehillä nyt vain on tarve seksiin, mutta eiväthän naiset voi sellaista ymmärtää. Vaikka ovat itse keksineet maailman vanhimman ammatin ja rahastavat sillä edelleen.
Ei se ole edes seksin tarpeestakaan kiinni. En minäkään koskaan kuvitellut maksavani, mutta ulkomailla kun ovat jatkuvasti seksiä tuputtamassa niin kyllä siinä tiukempikin moraali pettää. Vaikea sanoa
Ulkomailla osaavat olla vielä oveliakin. Kerran sattui että "iskin" naisen baarista ja mentiin penthouse-huoneistooni. Siinä sitten kun olin saanut jo rintsikat pois ja olin tissejä hyväilemässä tulikin ilmoitus että siitä eteenpäin hupi sitten maksaakin. No lähtisiköhän sitä siinä tilanteessa heittämään neidon pihalle ja taksilla takaisin baarikaduille etsimään maksutonta seuraa? Vai maksaisiko ja viettäisi mukavan yön kauniin naisen kanssa? Vielä kun kaverit nähneet minun poistuvan tämän naisen kanssa baarista. Lompakko auki vain ja suu supussa asiasta sen jälkeen.
Samanlainen käynyt myös. Vaikea se on muna pystyssä kieltäytyä.
Pahin maksullinen tapaus kävi aikanaan kun baari-illan päätteeksi päädyin sänkyyn exän kaverin kanssa. Aamulla ilmoitti hinnan. Jaa hinta seksille. Ei, kun sille, että ei kerro exälleni. Ja epäilen, että kertoi silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole edes seksin tarpeestakaan kiinni. En minäkään koskaan kuvitellut maksavani, mutta ulkomailla kun ovat jatkuvasti seksiä tuputtamassa niin kyllä siinä tiukempikin moraali pettää. Vaikea sanoa
Samanlainen käynyt myös. Vaikea se on muna pystyssä kieltäytyä.
Pahin maksullinen tapaus kävi aikanaan kun baari-illan päätteeksi päädyin sänkyyn exän kaverin kanssa. Aamulla ilmoitti hinnan. Jaa hinta seksille. Ei, kun sille, että ei kerro exälleni. Ja epäilen, että kertoi silti.
Tätä ei naiset ymmärrä. Ei mies enään muna pystyssä voi jättää enää hyvää stondista käyttämättä. Ei, kun ei sitä voi tietää mihin ikään asti niitä vielä riittä!
Kerran maksullisissa käynyt, tulee tekemään sitä myöhemminkin vaikka olisikin parisuhteessa, kuten kerran pettänyt pettää toisenkin kerran. Joten jätä tuollainen tyyppi, surua saa vain aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin käynyt sinkkuna maksullisissa. Kumppani kysyi joskus, oletko koskaan käynyt ja valehtelin että en koskaan. En tykkää valehdella, mutta tuo on asia mistä tiedän nousevan perkeleenmoisen porun, vaikka se on tapahtunut ennen meidän tapaamista. En näe, että minun tarvitsee avata kaikkea entisestä elämästä, en käy enää maksullisissa ja se saa riittää puolisolleni.
Minusta tuo on aika halpamaista. Tiedät kumppanisi elämänarvot. Etkä ole rehellinen omistasi. Tuollainen valinta kertoo paljon ja jokaisella pitäisi olla oikeus valita millaisen ihmisen kanssa haluaa viettää loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten harmittaisi kaikki ne turhaan niellyt lastit. Mies joidenkin huorien kanssa. Hyi :(
Eniten harmittaisi kaikki ne turhaan nielllyt lastit..
Yksikään suihinotossa nielty lasti ei ole ikinä ollut turhaan nielty lasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin käynyt sinkkuna maksullisissa. Kumppani kysyi joskus, oletko koskaan käynyt ja valehtelin että en koskaan. En tykkää valehdella, mutta tuo on asia mistä tiedän nousevan perkeleenmoisen porun, vaikka se on tapahtunut ennen meidän tapaamista. En näe, että minun tarvitsee avata kaikkea entisestä elämästä, en käy enää maksullisissa ja se saa riittää puolisolleni.
Minusta tuo on aika halpamaista. Tiedät kumppanisi elämänarvot. Etkä ole rehellinen omistasi. Tuollainen valinta kertoo paljon ja jokaisella pitäisi olla oikeus valita millaisen ihmisen kanssa haluaa viettää loppuelämänsä.
Kyllä se niin on, että ihmisellä on oikeus pitää tietyt asiat yksityisinä. Tämmöinen on yksi niistä. Erittäin monet ihan tavalliset miehet on käyneet maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa sillä on, että käyttääkö prostituoituja vai ilmaisia irtopokia?
Miehenä, joka saa ilmaista seksiä helposti, sanon, että prostituoitu on turvallisempi valinta. Edellyttäen, että maksaa laadusta. Laatuhuorat käyvät testeissä ja huolehtivat terveydestään. He myös edellyttävät kondomin käyttöä.
Baarista isketyistä naisista harvempi testauttaa itseään ja useimpia saa vedellä paljaaltaan. Näistä saldona muutama lääkekuuri.
Baarinaiset (tai jos nainen olisin, -miehet) rinnastuvat slummien pirihuoriin noin niin kuin riskimielessä.
Se ero, että irtoseksissä molemmat haluavat seksiä. Prostituutiossa mies haluaa masturboida naiseen yksipuolisesti ja nainen haluaa rahaa.
Mukavia reissuja muistella, joskus meni pari-kolmekin viikkoa Bangkokissa tms ja kivaa oli! Normipäivänä 2-3 kertaa seksiä, hyvää ruokaa ja olutta. Todella virkistävää ja voimaannuttavaa, kun voi aidosti kuunnella ja toteuttaa omia tarpeitaan kivojen tyyppien kanssa. Ja etenkin ne pippelitytöt aijai!
On mitä muistella, todellakaan en kadu mitään enkä ikinä kertoisi. Nykyään avioliitossa eletään ihan toisin, tulevaisuudesta taas ei tiedä: jossain tilanteessa voisin hyvin muuttaa nauttimaan varhaisista eläkepäivistä tollaiseen paikkaan.
Nancy kirjoitti:
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Sellaiset voimafantasiat...todellisuudessa suurin osa prostituoitujen asiakkaista on juuri fiksuja, koulutettuja ja hyvin toimeentulevia. Siis sellaisia, jotka kyllä saavat muutenkin. Moni maksaakin siitä, että naiset eivät jää seksin jälkeen roikkumaan. :)
Hiukan tunnen vahingoniloa, kun ottaa niin koville tämä asia monilla naisilla. Tasokasta Miestä ei voikaan pompotella seksillä eikä miehen seksuaalisuutta voi omistaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä, joka saa ilmaista seksiä helposti, sanon, että prostituoitu on turvallisempi valinta. Edellyttäen, että maksaa laadusta. Laatuhuorat käyvät testeissä ja huolehtivat terveydestään. He myös edellyttävät kondomin käyttöä.
Baarista isketyistä naisista harvempi testauttaa itseään ja useimpia saa vedellä paljaaltaan. Näistä saldona muutama lääkekuuri.
Baarinaiset (tai jos nainen olisin, -miehet) rinnastuvat slummien pirihuoriin noin niin kuin riskimielessä.
Se ero, että irtoseksissä molemmat haluavat seksiä. Prostituutiossa mies haluaa masturboida naiseen yksipuolisesti ja nainen haluaa rahaa.
Aika monessakin parisuhteessakin toinen suostuu seksiin vaikkei yhtään huvita.
Vierailija kirjoitti:
Mukavia reissuja muistella, joskus meni pari-kolmekin viikkoa Bangkokissa tms ja kivaa oli! Normipäivänä 2-3 kertaa seksiä, hyvää ruokaa ja olutta. Todella virkistävää ja voimaannuttavaa, kun voi aidosti kuunnella ja toteuttaa omia tarpeitaan kivojen tyyppien kanssa. Ja etenkin ne pippelitytöt aijai!
On mitä muistella, todellakaan en kadu mitään enkä ikinä kertoisi. Nykyään avioliitossa eletään ihan toisin, tulevaisuudesta taas ei tiedä: jossain tilanteessa voisin hyvin muuttaa nauttimaan varhaisista eläkepäivistä tollaiseen paikkaan.
Juu en mäkään naisena ole koskaan kertonut kymmenistä yhdenyön suhteista kumppanilleni. Ihanaa aikaa oli, eikä mies tuu ikinä tietämään:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, maksullisissa toinen osapuoli ei välttämättä halua seksiä sun kanssa, vaan inhoten hoitaa hommansa pakosta ja rahan himosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en mäkään naisena ole koskaan kertonut kymmenistä yhdenyön suhteista kumppanilleni. Ihanaa aikaa oli, eikä mies tuu ikinä tietämään:DD
Mä saisin tosta hyvät kiksit! Ja sehän vasta ois mahtavaa kun naisella paljon kokemuksia ja silti sanoo et oon paras kaikista (kuten mulla tilanne). Noo muutamat maksulliset sanoi et kävi työtapis ja nauttivat, tuntui epäreilulta laskuttaa ja yksi tarjos jopa drinksut ja halusi paneskella muuten vaan. #storyofmylife
Silti en kerro, koska miehen seksuaalisuus edelleen halutaan tukahduttaa ja se pelottaa heikkoja.
Ja siis yhden illan jutut ja muut säädöt tietty tohon päälle. :)
Nancy kirjoitti:
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Mikä logiikka tämän ajatuksen takana mahtaa olla. Kunnioitan syvästi kaikkien ihmisten henkistä, fyysistä ja sosiaalista koskemattomuutta ja oikeutta asettaa omat rajansa. Ei tulisi mieleenkään "pompottaa" tarjoilijaa raflassa tms. Asenteeni on sama myös niitä naisia kohtaan, jotka tarjoavat seksipalveluita. Samoin kuin niitä naisia kohtaan, jotka ovat nauttineet randomseksistä kanssani.
Ilmiöön liittyy ongelmia ja varmasti asiakkaiden joukossa on vastenmielisiä niljakkeita joukossa, ei minulla ole syytä kieltää sitä. En vaan oikein ymmärrä miten heidän "syntinsä" liittyvät minuun asiakkaana. Lopetetaanko kaikki toiminta, jossa tapahtuu jotain ikävää? Jokainen sivistynyt punaviinin lipittäjä mahdollistaa Alkon asiakkaana kymmenet tuhannet kossuperhehelvetit?
Nykyaikana pikemminkin haaveilen sellaisesta naisesta jonka kanssa vois käydä vaikka yhdessä maksullisissa. Tämä ei ole mikään pakkomielle kuitenkaan siis. Enkä ole mikään seksiaddikti vaan itseasiassa 36 vuotias mies jolla ei ole vielä mitään kokemuksia.
Voisi sanoa niin että mulla on rima korkealla sekä itseni että kumppanieni suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessakin parisuhteessakin toinen suostuu seksiin vaikkei yhtään huvita.
ööö...? No ei todellakaan. Toisaalta näissä suhteissa joissa näin on, niin pitääkö enää edes ihmetellä, jos nainen ei halua seksiä, kun mies käyttää häntä masturboimiseen? On myös miehiä, jotka eivät halua seksiä haluttoman naisen kanssa. Parisuhteessakin voi harrastaa seksiä vain niin, että molemmat haluavat.