Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ja miksi prostituution normalisoinnista tuli feminismin kärkihanke?
Sen pitäisi olla kärkihanke. Samoin kuin abortit tai alkoholi, ihmiset käyttää prostitoituja oli se laillista tai ei, on aina käyttänyt koko ihmiskunnan historiassa ja tulee aina käyttämään tulevaisuudessakin. Siksi siitä pitää tehdä laillista että sen ongelmia voi lieventää. Suomen virallinen Lutku siihen Alkon viereen ja prostitoidut voivat harjoittaa ammattiaan reilusti turvallisemmin ja maksaa veroja tuotoista.
Amen. Täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaahan naiset nämä järjestykseen, ylimmäksi siedettävin ja alimmaksi vastenmielisin vaihtoehto miten toivoisitte että miehenne on ennen teitä hoitanut tuon seksipuolen
1. Mies on täysin selibaatissa
2. Mies masturboi kädellään
3. Mies harrastaa yhdenillanjuttuja
4. Mies masturboi keinovaginalla
5. Mies harrastaa seksiä nuken kanssa
6. Mies harrastaa seksiä maksullisen naisen kanssa
?
1. Mies masturboi kädellään
2. Mies on täysin selibaatissa
6. Mies harrastaa seksiä maksullisen naisen kanssa
Onko keinovagina yhtä paha asia kuin keinopenis?
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä viestini ei ole tänne ilmestynyt, joten koitetaan uudestaan:
Täällä peräpohjolassa näemme tämän asian aika eri kantilta kuin monessa muussa maassa. Kyseessä ei ole mikään mustavalkoinen juttu.
Mieheni on kotoisin Alppien eteläpuolelta ja siellä asiaan suhtaudutaan ihan eri tavalla. Siellä päin on tavallista, että rippi-ikäinen poika viedään ilotaloon oppimaan seksin saloja. Tätä ei kukaan kyseenalaista tai ihmettele perheessä/suvussa.
Voiko siis karsastaa sellaista aikuista miestä, joka on teininä viety ilotaloon pääsemään eroon poikuudestaan? Mielestäni ei voi.
Aina pitää nähdä asioissa kokonaiskuva.
Minunkin mielestä tuo on eri asia, kuin että aikuisena on ostanut seksiä. Kukin tehköön mitä lystää, kunhan osapuolena ei ole seksiin pakotettua uhria.
Minä olen saanut 18 vuotiaasta lähtien syntymäpäivälahjaksi isältäni käynnin prostituoidulla. Viimeiset viisi vuotta isäni poismenon jälkeen käyntiajan on ostanut vaimoni. Tämä perinne kulkee meillä laajasti suvussa.
Mitä eroa sillä on, että käyttääkö prostituoituja vai ilmaisia irtopokia?
Miehenä, joka saa ilmaista seksiä helposti, sanon, että prostituoitu on turvallisempi valinta. Edellyttäen, että maksaa laadusta. Laatuhuorat käyvät testeissä ja huolehtivat terveydestään. He myös edellyttävät kondomin käyttöä.
Baarista isketyistä naisista harvempi testauttaa itseään ja useimpia saa vedellä paljaaltaan. Näistä saldona muutama lääkekuuri.
Baarinaiset (tai jos nainen olisin, -miehet) rinnastuvat slummien pirihuoriin noin niin kuin riskimielessä.
Miksi te seksin ostajat puolustelette tekojanne. Se on ihan turhaa, varsinkin kun selitykset vain lisäävät huonoa mainettanne.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut 18 vuotiaasta lähtien syntymäpäivälahjaksi isältäni käynnin prostituoidulla. Viimeiset viisi vuotta isäni poismenon jälkeen käyntiajan on ostanut vaimoni. Tämä perinne kulkee meillä laajasti suvussa.
Tällaisten aineettomien lahjojen antaminen voisi yleistyä huomattavasti, jos ne nyt koronaviruskriisissä saatettaisiin kotitalousvähennyksen piiriin. Toivottavasti Sanna Marin ottaa tämän asiakseen.
Kiitän sydämeni pohjasta kaikkia ilotyttöjä. Te teette uskomattoman tärkeää työtä. Ilman teitä monen miehen elämänlaatu olisi surkealla tolalla.
Kiitos siis vielä kerran. Toivottavasti vielä koittaa päivä, jolloin teidän upea työnne saa yhteiskunnallisesti myös sille kuuluvan arvostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän sydämeni pohjasta kaikkia ilotyttöjä. Te teette uskomattoman tärkeää työtä. Ilman teitä monen miehen elämänlaatu olisi surkealla tolalla.
Kiitos siis vielä kerran. Toivottavasti vielä koittaa päivä, jolloin teidän upea työnne saa yhteiskunnallisesti myös sille kuuluvan arvostuksen.
Sinähän kiittelet kuin Jutta Urpilainen konsanaan, mutta unohdit kiittää parittajia ja mafiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos siis vielä kerran. Toivottavasti vielä koittaa päivä, jolloin teidän upea työnne saa yhteiskunnallisesti myös sille kuuluvan arvostuksen.Sinähän kiittelet kuin Jutta Urpilainen konsanaan, mutta unohdit kiittää parittajia ja mafiaa.
Kiitos kaikille tärkeää työtä tekeville parittajillr sekä erityisesti mafialle.
Jos mies käy maksullisen luona, niin siihen on syynsä. Asia on varmasti pohdittu, eikä kyseessä ole hetken päähänpisto.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Minun olis aika vaikeeaa mennä jonkun randomukon luo, levittääkö jalat? vai mitä ja sanoa tee mulle orgasmi? Niinkö se menis? En oikein osaisi. ja ei se meniskään.. kai.
😄. Teen ilta/vkloppu hommina ”jonkun random ukon hommia”. Asiakkaiden toiveita on todella monenlaisia. Se voi mennä noinkin, jalat levällään tee mulle orgasmi. Tosi harvoin kylläkin on ihan noin suoraa toimintaa. Useimmin naiset haluaa jutella ensin ihan arki asioista ja elämästä. Pientä tuttavuuden tekoa ja arastelun poistoa. Myös alkamiseni tähän hommaan kiinnostaa.
”Tee mulle orgasmi” hauska kommentti. Varaan yleensä tapaamiseen 2-4h. Eli koko ilta menee useasti.
Joskus asiakas jää ilman sitä isoa O :ta, se ei kuulema ole ollut heille ongelma. Nauttivat ja kiittävät illasta ja näen heitä myöhemmin uudestaan samoissa merkeissä.
Asiakkaana on sinkkuja,varattuja,äitejä jne. Saan kyllä valita omat asiakkaani mutta aika harvoin peruminen johtuu asiakkaasta. Useimmiten kalenterissa ei ole tilaa. (Kalenterissa on päivätyö,urheilu,kaverit,kaupassakäynti,ruuanlaitto,omakotiaskareet ja ne random ukon hommat;)
Olen itsekin käyttänyt prostituoituja ennen nykyistä parisuhdettani, mutta tein sitä yksinomaan harjoittelumielessä ja nimenomaan tätä suhdetta ajatellen.
Ihme kitinää asiasta, joka on tapahtunut ennen teidän suhdettanne. Herää, ap.
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät vain yksinkertaisesti ymmärrä, eivätkä voikaan ymmärtää, minkälaista se on kun miestä panettaa kunnolla. Samoin kun miehet eivät pysty ymmärtämään sitä kun naisilla tunteet ottavat vallan.
No millaista se sitten on? Eikö käteen vetäminen auta?
Monella miehellä voi olla esim. tenniskyynärpää vaivaa jonka vuoksi ei kätee vetäminen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisoni olisi käyttänyt tällaisen vapaasta tahdostaan ja laillisesti seksipalveluja myyvän maksullisen palveluja, asia häiritsisi minua ehkä jopa vähemmän mitä nämä kännissä baarista mukaan ja kunto sellainen ettei kondomin käytöstä ole edes varmaa muistikuvaa.
Ikävä kyllä puolisoni kuuluu jälkimmäiseen ryhmään, sukupuolitaudeista on onneksi vapaa mutta toisinaan minua vaivaa tällainen välinpitämätön käytös, ainakin olisi ollut vastuullinen, mikäli olisi sinkkuaikoina käyttänyt huolella valitun maksullisen palveluja tarpeidensa tyydyttämiseen...
Tämä. Jos joku haluaa ottaa riskin saada HPV ja tartuttaa se tulevan lapsen äitiin, on valmis pulittamaan 200 e tunnista, niin voisiko edes ottaa selvää siitä, ett äsen maksaa tosiaan sille naiselle eikä handlerille.
Kiitos!
Ja lähiö yh:tko on niin puhtaita pulmusia että niiltä ei saa HPV:tä tai herpestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikki mielestäni ihan yhtä ok keskenään:
1. Mies masturboi kädellään1. Mies on täysin selibaatissa
1. Mies masturboi keinovaginalla
1. Mies harrastaa yhdenillanjuttuja (kunhan on myös naiselle selvää että kyseessä yhdenillan juttu, eikä tähän liity toisen huijaamista).
Näissä mulla jotain ongelmia enemmän tai vähemmän:2. Mies harrastaa seksiä nuken kanssa (seksinuket on mun mielestä vaan tosi kreepyjä)
3. Mies harrastaa yhdenillanjuttuja (ja on valehdellut seksikumppanille sänkyyn päästäkseen)
4. Mies harrastaa seksiä maksullisen naisen kanssa
Jos maksullinen nainen on hommassa omasta tahdostaan, niin mikä ongelma siinä on?
En näe seksiä kauppatavarana ja ihminen joka kokee toisin, on arvoiltaan niin kaukana itsestäni, etten haluaisi hänen kaltaistaan kumppanikseni.
Mikä tahansa hyödyke saa rahallisen arvon, jos sitä on vaikeasti saatavilla. Sinä ilmeisesti saat niin hyvin ilmaiseksi, ettet näe sillä rahallista arvoa.
Aivan - kysynnästä ja tarjonnasta on kyse.
Ei ole. Maksullinen seksi ja vapaaehtoinen molempien halusta harrastettu seksi ovat täysin eri asioita omassa mielessäni.
Tässä on mielestäni samankaltainen ero kuin siinä, että maksaisit jollekin tuntemattomalle siitä, että tämä tulee kahvittelemaan kanssasi tai että käyt ystäväsi kanssa kahvilla. Täysin eri tilanteita keskenään, vaikka molemmissa kahvia juodaankin.
Servasit juuri kaikki ensitreffeillä miehellä kahvinsa maksattaneet naiset.
Tapahtui tinder deiteillä. Olin ehdottanut että nähdään kahvilla. Kun nähtiin kaupungilla neito ehdottikin että mentäisiin syömään koska hänellä on hieman nälkä. No kyllähän tässä jo itselläkin vähän nälkä, ajattelin. Ja mukavan oloinen neitokin. Syötiin ravintolassa. Neiti tilasi itselleen ihan pihvin. Itse taisin tyytyä johonkin vähön kevyempään kun ei ollut niin nälkä. Juteltiin mukavia. Ruokailun jälkeen neiti meinasi että hänellä on jo kiire johonkin josko voitaisiin nousta ja käydä maksamassa tiskillä. No mikäs siinä. Noiustiin pöydästä ja kävelin edellä pöytien välistä ja käännyin mennäkseni tiskille. Leidykkä seurasi perässäni mutta kääntyikin selkäni takana ulko-ovelle ja livahti pihalle ravintolasta. No ei ole ollut tapana maksamatta poistua ravintolasta niin maksoin sitten neidin pihvinkin. Tulipahan oppirahat maksettua ja todettua että jatkossa parempi käydä tehellisellä maksullisella naisella kuin yhdelläkään tinder treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen, joka ei parisuhteessa täysin maksa omia menojaan asumisen, matkojen, ostosten yms. suhteen ja ottaa vastaan kalliita lahjoja mieheltä, on maksullinen, itseään myyvä nainen.
Jep. Mun puoliso tekee näin. Maksan suurimman osan asumis- ja ruokakuluista. Ja nyt on loppunut seksikin puolison haluttomuuden vuoksi. Aika paljon halvemmaksi tulisi olla sinkku ja käydä maksullisella palveluntarjoajalla vaikka joka ikinen viikko. Miksi naiset luulette että suurinta osaa miehistä ei enää kiinnosta lähteä yhteenkään uuteen suhteeseen naisen kanssa? Miksiköhän?
Minun olis aika vaikeeaa mennä jonkun randomukon luo, levittääkö jalat? vai mitä ja sanoa tee mulle orgasmi? Niinkö se menis? En oikein osaisi. ja ei se meniskään.. kai.