Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin käynyt sinkkuna maksullisissa. Kumppani kysyi joskus, oletko koskaan käynyt ja valehtelin että en koskaan. En tykkää valehdella, mutta tuo on asia mistä tiedän nousevan perkeleenmoisen porun, vaikka se on tapahtunut ennen meidän tapaamista. En näe, että minun tarvitsee avata kaikkea entisestä elämästä, en käy enää maksullisissa ja se saa riittää puolisolleni.
Minusta tuo on aika halpamaista. Tiedät kumppanisi elämänarvot. Etkä ole rehellinen omistasi. Tuollainen valinta kertoo paljon ja jokaisella pitäisi olla oikeus valita millaisen ihmisen kanssa haluaa viettää loppuelämänsä.
Kyllä se niin on, että ihmisellä on oikeus pitää tietyt asiat yksityisinä. Tämmöinen on yksi niistä. Erittäin monet ihan tavalliset miehet on käyneet maksullisilla.
Puolisollasi on myös oikeus seurustella sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa hän haluaa seurustella. Nyt eväät häneltä sen.
Lopettaisin suhteen. En seurustele miehen kanssa, joka kykenee yhtymään haluttomiin naisiin. Maksullisissa käyminen on pahin tapa myös pettää.
Muista antaa miehellesi tarpeeksi usein ettei maksulliset naiset rupea kiinnostamaan uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Moni tavallinenkin nainen on Suomessa maksullinen, ei vain ota maksua kerralla vaan isoina rykäyksinä ostosten tai omien hankintojen kautta.
Mies myös maksaa lomat, ruuat ja ties mitä muuta, kun nainen itse on työtön ja mies hyvätuloinen tai esim. perinyt rahansa.
Tuo on hyvin tavallista. Eikä naisen tarvitse olla edes työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin käynyt sinkkuna maksullisissa. Kumppani kysyi joskus, oletko koskaan käynyt ja valehtelin että en koskaan. En tykkää valehdella, mutta tuo on asia mistä tiedän nousevan perkeleenmoisen porun, vaikka se on tapahtunut ennen meidän tapaamista. En näe, että minun tarvitsee avata kaikkea entisestä elämästä, en käy enää maksullisissa ja se saa riittää puolisolleni.
Minusta tuo on aika halpamaista. Tiedät kumppanisi elämänarvot. Etkä ole rehellinen omistasi. Tuollainen valinta kertoo paljon ja jokaisella pitäisi olla oikeus valita millaisen ihmisen kanssa haluaa viettää loppuelämänsä.
Kyllä se niin on, että ihmisellä on oikeus pitää tietyt asiat yksityisinä. Tämmöinen on yksi niistä. Erittäin monet ihan tavalliset miehet on käyneet maksullisilla.
Puolisollasi on myös oikeus seurustella sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa hän haluaa seurustella. Nyt eväät häneltä sen.
Sori, unohdin laittaa tuohon etten ollut sama kommentoija. En siis ole tuo mies, enkä ole edes mies vaan nainen. Minusta meillä kaikilla saa olla yksityisasioita. Seksinostajia ja seksinmyyjiä myöskään ei voi kaikkia laittaa samaan laatikkoon. Ei se homma ole automaattisesti mitään ilkeää riistämistä.
Itse voisin kuvitella, että jos mulla olisi tarpeeksi rahaa, eikä ketään tapailumiestä, voisin joskus ostaa seksiä. Siinä saisi varmaan hyvän kokemuksen. Mies olisi selvinpäin ja varmasti pyrkisi siihen, että nauttisin. Ei tarvitsisi mennä baariin tms paikkaan etsimään ketään, tai selata netistä sadan miehen joukosta, ja kumminkin mahdollisesti päätyä sänkyyn jonkun urpon kanssa joka laukeaa minuutissa ja that's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nancy kirjoitti:
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Mikä logiikka tämän ajatuksen takana mahtaa olla. Kunnioitan syvästi kaikkien ihmisten henkistä, fyysistä ja sosiaalista koskemattomuutta ja oikeutta asettaa omat rajansa. Ei tulisi mieleenkään "pompottaa" tarjoilijaa raflassa tms. Asenteeni on sama myös niitä naisia kohtaan, jotka tarjoavat seksipalveluita. Samoin kuin niitä naisia kohtaan, jotka ovat nauttineet randomseksistä kanssani.
Ilmiöön liittyy ongelmia ja varmasti asiakkaiden joukossa on vastenmielisiä niljakkeita joukossa, ei minulla ole syytä kieltää sitä. En vaan oikein ymmärrä miten heidän "syntinsä" liittyvät minuun asiakkaana. Lopetetaanko kaikki toiminta, jossa tapahtuu jotain ikävää? Jokainen sivistynyt punaviinin lipittäjä mahdollistaa Alkon asiakkaana kymmenet tuhannet kossuperhehelvetit?
Mies, joka käyttää maksullisia, on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. Se on oikeasti todella iljettävää kyetä työntymään ihmisen sisälle, joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.
No mites sit iljettävää kun aika moni nainen pysyy parisuhteessa sosioekonomisista syistä (ja moni alkoittaakin suhteen "rakastumalla" näihin...) että ottaa moloa sisään ja ajattelee sitä uutta iPhonea tai merkilaukkua...:DDD
Mua edelleen naurattaa nää naisten epätoivoiset yritykset syyllistää. Ihana ajatuskin, et on noin vainoharhaista porukkaa kun ei voi varmasti ikinä tietää mitä se kultsipuppeli onkaan puuhaillut. <3
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin suhteen. En seurustele miehen kanssa, joka kykenee yhtymään haluttomiin naisiin. Maksullisissa käyminen on pahin tapa myös pettää.
Kyllä he voi olla myös hyvinkin halukkaita ja parisuhteessa sitten ei. Eli siinäkin on se haluton jo "pettänyt"....
Ja tässäkin aloituksessa oli kyse menneestä ajasta, eli mistään petoksesta ei nyt ollut kyse.
Kaikki maksulliset eivät ole haluttomia, kuten yllä on jo myös naisten toimesta pohdittu . Olen käynyt maksullisilla ja ainakin pari kertaa olen huomannut, kun toinen on kostunut eli kiihottunut. Pyrin kohtelemaan hyvin toista ja oikeasti koskettelemaan ja naimaan niin, että naisesta tuntuisi hyvältä. Kovin monesti en ole käynyt, joten tämä nyt on sinänsä lähinnä subjektiivinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Olisi deal-breaker mulle.
Sama! Entinen kaveri joka tollasia menee kertomaan. :(
Naisten vaikuttaa olevan vaikea hyväksyä miesten seksuaalisuutta, jotenkin se kai on pelottavaa? Vaikka olisi hyvä parisuhde, sitä vitaalienergiaa vaan meillä alphamiehillä riittää.
Elämä on rajallinen ja miesten tunteet/tarpeet edelleen tabu. On ruuhkavuosia ja miehille neuvotaan "tee kotitöitä (paras esileikki) ja runkkaa, kyllä se vuorosi siitä tulee". No ei tule, ei ikinä.
Ja on se aivan mahtavaa, mitä kaikkea ihanaa pienellä sponssauksella voikaan elämäänsä saada! Jotkut keräilevät merkkilaukkuja tai matkakohteita, minä kokemuksia. Tämä sitäpaitsi on hyvin ekologista verrattuna matkusteluun ja shoppailuun (siis asioin vain kotimaassa). Ja samalla tulee tuettua opiskelijoita ja sen sellaista: monet hyvät keskustelut käyty ja olen vähän toiminutkin myös eräänlaisena mentorina ihmissuhteissa, opiskeluissa ja sijoittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Muista antaa miehellesi tarpeeksi usein ettei maksulliset naiset rupea kiinnostamaan uudelleen.
Tässä vähän junttimaisessa kommentissa piilee kyllä se hyvin yleinen syy miehen maksullisilla käymiseen. Kotona seksielämä on jostain syystä kuollut. Monet seksiä ostavat miehet haluavat seksikokemuksen, johon kuuluu oleellisesti naisen hyvänä pito. Kotona se ei onnistu.
Yleisesti ottaen, yleisfiksu mies tuntee itsensä mieheksi kun saa naisen nauttimaan. Oli se sitten maksullinen tapaus tai ei.
Sitten on tietenkin niitä itsekkäitä, ketkä vaan haluavat runkata itsensä naiseen. Itse valitsen olla tapaamatta niitä miehiä, oli kyse rahasta tai ei.
T. Maksullinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maksulliset eivät ole haluttomia, kuten yllä on jo myös naisten toimesta pohdittu . Olen käynyt maksullisilla ja ainakin pari kertaa olen huomannut, kun toinen on kostunut eli kiihottunut. Pyrin kohtelemaan hyvin toista ja oikeasti koskettelemaan ja naimaan niin, että naisesta tuntuisi hyvältä. Kovin monesti en ole käynyt, joten tämä nyt on sinänsä lähinnä subjektiivinen kokemus.
Yksittäisen maksullisen halu on sinällään koko aseteman näkökulmasta yhdentekevää. Maksullisen seksin tarkoitus on tyydyttää ostaja, ei myyjää seksuaalisesti. Joku voi joskus kiihottua ja olla halukas myös myyjän roolissa seksuaalisesti mutta tämä ei poista sitä tosiasiaa, että miehen eli ostajan halu on joka tulee ensin. Kyseessä ei ole siis normaali molemminpuoleisesta halusta johtuva seksi vaan palvelu. On iljettävää, että mies kykenee laittamaan oman seksuaalisuutensa näin raa'asti naisen edelle, että on samantekevää näytteleekö nainen halukasta vai onko hän sitä oikeasti.
AlphaAlpha kirjoitti:
Naisten vaikuttaa olevan vaikea hyväksyä miesten seksuaalisuutta, jotenkin se kai on pelottavaa? Vaikka olisi hyvä parisuhde, sitä vitaalienergiaa vaan meillä alphamiehillä riittää.
Elämä on rajallinen ja miesten tunteet/tarpeet edelleen tabu. On ruuhkavuosia ja miehille neuvotaan "tee kotitöitä (paras esileikki) ja runkkaa, kyllä se vuorosi siitä tulee". No ei tule, ei ikinä.
Ja on se aivan mahtavaa, mitä kaikkea ihanaa pienellä sponssauksella voikaan elämäänsä saada! Jotkut keräilevät merkkilaukkuja tai matkakohteita, minä kokemuksia. Tämä sitäpaitsi on hyvin ekologista verrattuna matkusteluun ja shoppailuun (siis asioin vain kotimaassa). Ja samalla tulee tuettua opiskelijoita ja sen sellaista: monet hyvät keskustelut käyty ja olen vähän toiminutkin myös eräänlaisena mentorina ihmissuhteissa, opiskeluissa ja sijoittamisessa.
Ei ole vaikeaa hyväksyä miehen seksuaalisuutta vaan sitä, että mies laittaa oman seksualisuutensa naisen seksuaalisuuden edelle ja on valmis harrastamaan seksiä henkilön kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. Normaali mies haluaa seksiä vain naisen kanssa, joka haluaa sitä myös seksuaalisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vähän junttimaisessa kommentissa piilee kyllä se hyvin yleinen syy miehen maksullisilla käymiseen. Kotona seksielämä on jostain syystä kuollut. Monet seksiä ostavat miehet haluavat seksikokemuksen, johon kuuluu oleellisesti naisen hyvänä pito. Kotona se ei onnistu.
Yleisesti ottaen, yleisfiksu mies tuntee itsensä mieheksi kun saa naisen nauttimaan. Oli se sitten maksullinen tapaus tai ei.
Sitten on tietenkin niitä itsekkäitä, ketkä vaan haluavat runkata itsensä naiseen. Itse valitsen olla tapaamatta niitä miehiä, oli kyse rahasta tai ei.
T. Maksullinen nainen
Oikeiden maksullisten naisten kertomuksesta on kyllä nautinto kaukana. Maksullisissa käyvät miehet ovat niin itsekkäitä että laittavat oman seksuaalisuutensa naisen edelle, siitähän kertoo jos maksullisissa käyminen. Siksi eivät ole myöskään haluttua seksiseuraa vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavia reissuja muistella, joskus meni pari-kolmekin viikkoa Bangkokissa tms ja kivaa oli! Normipäivänä 2-3 kertaa seksiä, hyvää ruokaa ja olutta. Todella virkistävää ja voimaannuttavaa, kun voi aidosti kuunnella ja toteuttaa omia tarpeitaan kivojen tyyppien kanssa. Ja etenkin ne pippelitytöt aijai!
On mitä muistella, todellakaan en kadu mitään enkä ikinä kertoisi. Nykyään avioliitossa eletään ihan toisin, tulevaisuudesta taas ei tiedä: jossain tilanteessa voisin hyvin muuttaa nauttimaan varhaisista eläkepäivistä tollaiseen paikkaan.
Juu en mäkään naisena ole koskaan kertonut kymmenistä yhdenyön suhteista kumppanilleni. Ihanaa aikaa oli, eikä mies tuu ikinä tietämään:DD
Näin nämä asiat on hoidettava. Miehien(minä mukaan lukien) ei tule koskaan kertoa puolisolleen menneistä seikkailuista maksullisten kanssa, samoin naisten kannattaa vaieta seksikokemuksistaan. Kun kumppani ei tiedä, ei tule riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nancy kirjoitti:
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Mikä logiikka tämän ajatuksen takana mahtaa olla. Kunnioitan syvästi kaikkien ihmisten henkistä, fyysistä ja sosiaalista koskemattomuutta ja oikeutta asettaa omat rajansa. Ei tulisi mieleenkään "pompottaa" tarjoilijaa raflassa tms. Asenteeni on sama myös niitä naisia kohtaan, jotka tarjoavat seksipalveluita. Samoin kuin niitä naisia kohtaan, jotka ovat nauttineet randomseksistä kanssani.
Ilmiöön liittyy ongelmia ja varmasti asiakkaiden joukossa on vastenmielisiä niljakkeita joukossa, ei minulla ole syytä kieltää sitä. En vaan oikein ymmärrä miten heidän "syntinsä" liittyvät minuun asiakkaana. Lopetetaanko kaikki toiminta, jossa tapahtuu jotain ikävää? Jokainen sivistynyt punaviinin lipittäjä mahdollistaa Alkon asiakkaana kymmenet tuhannet kossuperhehelvetit?
Mies, joka käyttää maksullisia, on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. Se on oikeasti todella iljettävää kyetä työntymään ihmisen sisälle, joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.
Suurin osa prostituoiduista on vapaaehtoisesti työssään. Ja muussa tapauksessahan puhutaan rikoksesta. He eivät varmaan koe seksiä todella iljettävänä siinäkään tilanteessa, jossa heidän päämotiivinsa siihen on raha. Moniko hieroja hieroisi ihmisiä ilman maksua. Onko iljettävää mennä hierontaan ihmisen luokse, joka "suostuu" koskettamaan sinua vain rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Nancy kirjoitti:
Sellaiset voimafantasiat...todellisuudessa suurin osa prostituoitujen asiakkaista on juuri fiksuja, koulutettuja ja hyvin toimeentulevia. Siis sellaisia, jotka kyllä saavat muutenkin. Moni maksaakin siitä, että naiset eivät jää seksin jälkeen roikkumaan. :)
Hiukan tunnen vahingoniloa, kun ottaa niin koville tämä asia monilla naisilla. Tasokasta Miestä ei voikaan pompotella seksillä eikä miehen seksuaalisuutta voi omistaa...
Itseasiassa voi. Se on niin hyvää tavaraa että jotkut urpot jopa maksavat saadakseen sitä. Se jos mikä kertoo, että miehet ovat jopa ostettavissa sillä.