Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme
Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.
Kommentit (825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nancy kirjoitti:
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Mikä logiikka tämän ajatuksen takana mahtaa olla. Kunnioitan syvästi kaikkien ihmisten henkistä, fyysistä ja sosiaalista koskemattomuutta ja oikeutta asettaa omat rajansa. Ei tulisi mieleenkään "pompottaa" tarjoilijaa raflassa tms. Asenteeni on sama myös niitä naisia kohtaan, jotka tarjoavat seksipalveluita. Samoin kuin niitä naisia kohtaan, jotka ovat nauttineet randomseksistä kanssani.
Ilmiöön liittyy ongelmia ja varmasti asiakkaiden joukossa on vastenmielisiä niljakkeita joukossa, ei minulla ole syytä kieltää sitä. En vaan oikein ymmärrä miten heidän "syntinsä" liittyvät minuun asiakkaana. Lopetetaanko kaikki toiminta, jossa tapahtuu jotain ikävää? Jokainen sivistynyt punaviinin lipittäjä mahdollistaa Alkon asiakkaana kymmenet tuhannet kossuperhehelvetit?
Mies, joka käyttää maksullisia, on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. Se on oikeasti todella iljettävää kyetä työntymään ihmisen sisälle, joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.
Suurin osa prostituoiduista on vapaaehtoisesti työssään. Ja muussa tapauksessahan puhutaan rikoksesta. He eivät varmaan koe seksiä todella iljettävänä siinäkään tilanteessa, jossa heidän päämotiivinsa siihen on raha. Moniko hieroja hieroisi ihmisiä ilman maksua. Onko iljettävää mennä hierontaan ihmisen luokse, joka "suostuu" koskettamaan sinua vain rahasta?
Luulen, ettei ole enää prostituoidullekaan nautinto, kun alkaa olla kymmenenkin ties minkämoista "asiakasta" päivässä. Aivan taatusti tulee inho ja pakosta tekeminen jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nancy kirjoitti:
Sen verran kunnioitan itseäni, etten ikinä seurustelisi miehen kanssa joka on käyttänyt maksullisia palveluita. Ensinnäkin, kunnioitus naisia kohtaan on nolla ja toisena voi miettiä että miehessä on jotain vikaa ettei perus Tinder heruiltakaan saa, jos on pakko lähteä maksullisiin. Yleensä tuollaiset miehet on henkisesti noin 12-vuotiaita "koviksia" jotka eivät todellisuudessa saa ilman että maksaa, mikä on itsestäni todella noloa, ei niinkään kehuskeltava asia.
Mikä logiikka tämän ajatuksen takana mahtaa olla. Kunnioitan syvästi kaikkien ihmisten henkistä, fyysistä ja sosiaalista koskemattomuutta ja oikeutta asettaa omat rajansa. Ei tulisi mieleenkään "pompottaa" tarjoilijaa raflassa tms. Asenteeni on sama myös niitä naisia kohtaan, jotka tarjoavat seksipalveluita. Samoin kuin niitä naisia kohtaan, jotka ovat nauttineet randomseksistä kanssani.
Ilmiöön liittyy ongelmia ja varmasti asiakkaiden joukossa on vastenmielisiä niljakkeita joukossa, ei minulla ole syytä kieltää sitä. En vaan oikein ymmärrä miten heidän "syntinsä" liittyvät minuun asiakkaana. Lopetetaanko kaikki toiminta, jossa tapahtuu jotain ikävää? Jokainen sivistynyt punaviinin lipittäjä mahdollistaa Alkon asiakkaana kymmenet tuhannet kossuperhehelvetit?
Mies, joka käyttää maksullisia, on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka ei sitä oikeasti halua. Se on oikeasti todella iljettävää kyetä työntymään ihmisen sisälle, joka ei sitä halua seksuaalisista syistä.
Suurin osa prostituoiduista on vapaaehtoisesti työssään. Ja muussa tapauksessahan puhutaan rikoksesta. He eivät varmaan koe seksiä todella iljettävänä siinäkään tilanteessa, jossa heidän päämotiivinsa siihen on raha. Moniko hieroja hieroisi ihmisiä ilman maksua. Onko iljettävää mennä hierontaan ihmisen luokse, joka "suostuu" koskettamaan sinua vain rahasta?
Siis joku mies tosissaan tyytyy seksiin jonka minimivaatimus on "ettei se ole iljettävää". Tuo juuri kertoo, että mies laittaa seksuaalisuutensa naisen seksuaalisuuden edelle. Hieronta ja seksi ovat eri asioita, koska seksin pitäisi olla molemminpuoleinen kokemus, ei vain palvelu toiselle. Mutta mies himossaan ohittaa naisen seksuaalisuuden ja masturboi naiseen ja tekee seksistä yksipuolisen palvelutapahtuman. En minä ainakaan koskaan harrastaisi seksiä tälläisen miehen kanssa, joka kykenee harrastamaan seksiä, jota nainen ei himoitse.
Vierailija kirjoitti:
Moni tavallinenkin nainen on Suomessa maksullinen, ei vain ota maksua kerralla vaan isoina rykäyksinä ostosten tai omien hankintojen kautta.
Mies myös maksaa lomat, ruuat ja ties mitä muuta, kun nainen itse on työtön ja mies hyvätuloinen tai esim. perinyt rahansa.
Kertoo kyllä miehestä paljon jos rinnastaa tavalliset naiset maksullisiin. Yleensä nainen menee miehen kanssan yhteen rakkaudesta, ei hyödyn takia (toki poikkeuksia on)
Kun taas monella miehellä on tapana mennä naisen kanssa yhteen hyödyn (poikkeuksiakin on) takia: saa seksiä, ilmaisen siivoojan ja lastenhoitajan.
Että miehissä on enemmän niitä h u o r i a
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä asetelma. Miehille on ok että ovat käyneet maksullisissa. Usein olen kuullut sanottavan että se on elettyä elämää enkä saisi antaa sen vaikuttaa. Kun olen kertonut ettei se minulle vaikutakkaan ja itseasiassa olen itse nuorempana myynyt seksiä rahasta muutamille tietyille vakkareille, niin ohhoh. Minut on jo 4 jätetty tämän vuoksi melkein heti tämän jälkeen. Eli se siitä miesten solidaariudesta. Heille pitäisi kaikki suoda ja toisinpäin se ei olekkaan ok.
Katsos kun miehille on olemassa vain kahdenlaisia naisia: ne "likaiset" maksulliset, joihin saavat tyydyttää likaisimmat fantasiansa ja sitten taas "vaimomatsku" eli ne kiltit ja siveät naiset, joiden kanssa seurustellaan ja joskus mennään naimisiin asti ja tehdään lapsia.
Mies on kaksinaismoralisti ja haluaa rusinat pullasta: kotona odottaa se kiltti siveä nainen, kodin-ja lastenhoitaja ja mies pitää itsellään oikeuden käydä toteuttamassa niitä likaisia fantasioitaan maksullisilla. Siellä ne "kiltit"perheenisät l o r t t o l e v a t maksullisten luona
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin suhteen. En seurustele miehen kanssa, joka kykenee yhtymään haluttomiin naisiin. Maksullisissa käyminen on pahin tapa myös pettää.
Tämä. Tuollaisille miehille naiset ovat pelkkiä esineitä, vähän kuin pumpattavia barbaroita joihin vain tehdään tarpeet ja jonka seksuaalisista haluista ei tarvitse välittää. Se seksihän voi olla prostituoidulle vastenmielistä mutta maksullisia käyttävä mies ei tästä välitä.
Miehen suhde naisiin ja naisten seksuaalisuuteen on siis vääristynyt ja itse en haluaisi miestä, joka pystyy kohtelemaan naisia pelkkinä esineinä
Vierailija kirjoitti:
Mua edelleen naurattaa nää naisten epätoivoiset yritykset syyllistää. Ihana ajatuskin, et on noin vainoharhaista porukkaa kun ei voi varmasti ikinä tietää mitä se kultsipuppeli onkaan puuhaillut. <3
Miksi luulet, että yhä useampi nainen on vapaaehtoisesti sinkku (sekä lapseton)? Juurikin siksi, koska hyviä ja uskollisia miehiä on niin vaikea löytää. Ei tarvitse vaivata päätään ainakaan sillä, käykä se "kultsipuppeli" selän takana maksullisissa.
Ja tutkimusten mukaan nainen on keskimäärin onnellisempi sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Syitä, miksi mies on käynyt maksullisen naisen luona, on satoja. Jos mies ei ole parisuhteessa ja käy alan ammattilaisen luona, siinä ei ole mielestäni mitään tuomittavaa. Varsinkaan, jos palvelun tarjoaja on hommissa omasta tahdostaan. En pidä maksullisen naisen palveluita käyttänyttä miestä hirviönä tai mitenkään kuvottavana.
Yksikään mies tai nainen tällä palstalla ei voi toisen puolesta päättää, kuinka hän omaa kehoaan käyttää. Demokratiassa ihmisillä on oikeus omaan kehoonsa yhtä lailla kuin sen koskemattomuuteen. On ylimielistä asettua tässä toisen henkilön yläpuolelle.
Niin kauan kuin miehillä vaikuttaa kropassa testostereoni (aiheuttaa miehille samanlaisia mielialan ja halujen vaihteluita kuin naisten hormonit), seksihaluja on useasti ja paine sen mukainen. Usein se purkautuu itsetyydytyksenä. Joskus tarve on muuhunkin, kuten hyvin tiedetään.
Niin kauan kun maapallolla on miehiä teston vallassa, niin kauan maailman vanhin ammatti on voimissaan. Vaikka se ehkä joillekin on vaikeaa myöntää, kyseessä on palveluammatti, joka vaikuttaa suoraan miesten fyysiseen ja henkiseen mielialaan. Ja sitä kautta suoraan ihan kaikenlaiseen tuottavuuteen ja hyvinvointiin.
"Ihmiskauppaa ja paritusta tapahtuu osittain siksi, että seksipalveluille on kysyntää ja niitä Suomessakin ostetaan. Päivittäin arviolta satoja miehiä Suomessa ostaa seksiä.
Suomi ei ole vain kauttakulkumaa, vaan houkutteleva kohde naisia seksityöhön tuoville ihmiskauppiaille.
Parittaja voi tienata Suomessa naisten avulla suuria summia, koska täällä seksistä voidaan maksaa moninkertaisesti verrattuna valtaosaan muusta Euroopasta"
Kuten kautta historian, valtaosa miehistä ajattelee edelleen, että miehen seksuaalinen tarve ajaa naisten seksuaalisen itsemääräämisoikeuden yli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista antaa miehellesi tarpeeksi usein ettei maksulliset naiset rupea kiinnostamaan uudelleen.
Tässä vähän junttimaisessa kommentissa piilee kyllä se hyvin yleinen syy miehen maksullisilla käymiseen. Kotona seksielämä on jostain syystä kuollut. Monet seksiä ostavat miehet haluavat seksikokemuksen, johon kuuluu oleellisesti naisen hyvänä pito. Kotona se ei onnistu.
Yleisesti ottaen, yleisfiksu mies tuntee itsensä mieheksi kun saa naisen nauttimaan. Oli se sitten maksullinen tapaus tai ei.
Sitten on tietenkin niitä itsekkäitä, ketkä vaan haluavat runkata itsensä naiseen. Itse valitsen olla tapaamatta niitä miehiä, oli kyse rahasta tai ei.
T. Maksullinen nainen
Oikeiden maksullisten naisten kertomuksesta on kyllä nautinto kaukana. Maksullisissa käyvät miehet ovat niin itsekkäitä että laittavat oman seksuaalisuutensa naisen edelle, siitähän kertoo jos maksullisissa käyminen. Siksi eivät ole myöskään haluttua seksiseuraa vaimolle.
Elikkä oikea maksullinen nainen on sellainen, joka kärsii? Mitäs ne muut ovat? Sulla on jopa hellyyttävän yksinkertainen näkemys asiasta.
T. Sama
Tietenkin ihmiskauppa on täysin tuomittavaa, mutta siitä ei päästä eroon, kuten ei huumekaupastakaan. Meilläkin hallitus suojelee veroparatiiseja ja pimeitä tilejä ja tässä se juurisyy. Sekä humeet että seksityö pitäisikin dekriminalisoida. Myös huonoja suhteita on todella paljon, ja itsekin mieluummin sinkku, kuin perinteisessä monogamiassa.
Mutta kuten kaikessa muussakin, on myös eettistä ja kestävää seksityötä, jota itse suosin. Kyllä useat ihan aidosti myös nauttivat duunistaan ainakin minun kanssa. Kaikessa työssä on erilaisia päiviä ja kivoja ja vähemmän kivoja asiakkaita! Tosin nyt avioliitossa, joten en ole koskaan näitä reissuja tehnyt: suhde on avoin, ja joitakin juttuja muiden kanssa on ollut vuosien varrella.
Ja kyllä se seksi vaan on ihan mieletön voimavara miehen elämässä. Lanka osoittaa hyvin, kuinka vähän naiset sitä haluavat ymmärtää. Monenlaista syyllistämistä ja harhaisuutta täällä saa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ihmiskauppa on täysin tuomittavaa, mutta siitä ei päästä eroon, kuten ei huumekaupastakaan. Meilläkin hallitus suojelee veroparatiiseja ja pimeitä tilejä ja tässä se juurisyy. Sekä humeet että seksityö pitäisikin dekriminalisoida. Myös huonoja suhteita on todella paljon, ja itsekin mieluummin sinkku, kuin perinteisessä monogamiassa.
Mutta kuten kaikessa muussakin, on myös eettistä ja kestävää seksityötä, jota itse suosin. Kyllä useat ihan aidosti myös nauttivat duunistaan ainakin minun kanssa. Kaikessa työssä on erilaisia päiviä ja kivoja ja vähemmän kivoja asiakkaita! Tosin nyt avioliitossa, joten en ole koskaan näitä reissuja tehnyt: suhde on avoin, ja joitakin juttuja muiden kanssa on ollut vuosien varrella.
Ja kyllä se seksi vaan on ihan mieletön voimavara miehen elämässä. Lanka osoittaa hyvin, kuinka vähän naiset sitä haluavat ymmärtää. Monenlaista syyllistämistä ja harhaisuutta täällä saa lukea.
Osa miehistä voimaantuu ostamalla seksiä paritetuilta ihmiskaupan uhreilta. Tänä aamunakin oli uutinen, että nämä voimaantuneet yksilöt pääsevät vastaamaan teoistaan käräjillä niin kuin pitääkin olla. Teko on raiskaus ja siitä kuuluisi saada ehdoton tuomio. Seksuaalirikollisten ajatuksia ei pidä sekoittaa seksuaalisuuteen ollenkaan eikä omasta seksuaalisuudesta nauttimista muiden vahingoittamiseen - kysehän on väkivallasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä asetelma. Miehille on ok että ovat käyneet maksullisissa. Usein olen kuullut sanottavan että se on elettyä elämää enkä saisi antaa sen vaikuttaa. Kun olen kertonut ettei se minulle vaikutakkaan ja itseasiassa olen itse nuorempana myynyt seksiä rahasta muutamille tietyille vakkareille, niin ohhoh. Minut on jo 4 jätetty tämän vuoksi melkein heti tämän jälkeen. Eli se siitä miesten solidaariudesta. Heille pitäisi kaikki suoda ja toisinpäin se ei olekkaan ok.
Niin miksi miehet ette huoli tällaista naista kumppaniksi, mitä pahaa hän on tehnyt?
En varsinaisesti ota kantaa maksullisissa käyntiin. Miksi nykysuhteessa olevalle kuuluu se mitä jompi kumpi on tehnyt ennenkuin tää suhde alkoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi miehet ette huoli tällaista naista kumppaniksi, mitä pahaa hän on tehnyt?
Minuun tuo seksin myynti ei sinällään tosiaankaan vaikuta. Ennemminkin se, minkälainen on muuten ihmisenä. Jos henkilö on lähtökohtaisesti toisista hyötyvään pyrkivä, itsekäs, materialistinen ja typerä, niin seksikäs historia tai hyvä naamataulu ei pelasta. En missään nimessä ryhdy mihinkään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti ota kantaa maksullisissa käyntiin. Miksi nykysuhteessa olevalle kuuluu se mitä jompi kumpi on tehnyt ennenkuin tää suhde alkoi?
Koska se kertoo ihmisen arvoista. Ihminen tekee arvovalintoja ja myös maksullisissa käyminen on valinta joka kertoo maksullisissa käyvän arvoista. Minun arvoihini tuollainen ei sovi joten en myöskään halua puolisokseni miestä jonka mielestä maksullisissa käyminen on ok
Vierailija<strong> kirjoitti:
Eli koska rikoksista ei kuitenkaan päästä eroon niin siksi sinulla on mielestäsi oikeus ostaa seksiä? Oikeuttaako tietty paha asia yhteiskunnassa toisen pahan? Kun joku tekee väärin niin minäkin saan siitä oikeutuksen tehdä väärin?
Argumenttisi on aika huono
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisyrittaja-paritti-seksityontekij…
https://www.paivanlehti.fi/kolmekymppinen-nainen-paritti-17-vuotiasta-t…
Kehitysvammaisen kaupittelu pysyi törkeänä ihmiskauppana
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004465071.html
Alaikäistä tyttöä parittanut lehtori alisti uhriaan julmasti – osti 15-vuotislahjaksi kaulapannan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001193554.html
"Yliopiston lehtori laittoi alaikäisen uhrinsa harjoittamaan prostituutiota. Mies paritti teinityttöä Kuopiossa, Tampereella, Helsingissä, Oulussa, Savonlinnassa, Imatralla, Lahdessa, Siilinjärvellä ja Joensuussa.
Käräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita olleen jopa 640. Prostituutiosta kertyi tuloja arviolta 52 000 euroa, josta noin 90 prosenttia meni Mauraselle.
Uhri näkee edelleen painajaisia ja huutaa ja kiljuu unissaan. Hänellä ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia. Hänellä on myös jatkuva lääkitys"
Sinä maksullisia käyttävä mies, oletko aivan varma että ostamasi maksullinen todella tekee työtään vapaaehtoisesti? Oletko aivan varma, ettei hän ole alaikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun miehille on olemassa vain kahdenlaisia naisia: ne "likaiset" maksulliset, joihin saavat tyydyttää likaisimmat fantasiansa ja sitten taas "vaimomatsku" eli ne kiltit ja siveät naiset, joiden kanssa seurustellaan ja joskus mennään naimisiin asti ja tehdään lapsia.
Mies on kaksinaismoralisti ja haluaa rusinat pullasta: kotona odottaa se kiltti siveä nainen, kodin-ja lastenhoitaja ja mies pitää itsellään oikeuden käydä toteuttamassa niitä likaisia fantasioitaan maksullisilla. Siellä ne "kiltit"perheenisät l o r t t o l e v a t maksullisten luona
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Pieni ajatusvirhe tuossa. Selvennän: jos tyttöystäväni kertoisi, että on ostanut seksiä gigololta kunnon panoja ja nuolettanut itseään seksinnälkäänsä, niin se olisi ok. Jos hän olisi sen sijaan kertonut, että tarjonnut pilluaan ja suutaan, jotta miehet voivat käydä tyydyttämässä itsensä niihin seksinälkiinsä, niin siinä olisi vähän enempi sulattelemista. Eli ei ihan voi verrata josko tyydyttää itsensä maksullisen palveluilla, vai antaa niitä tyydytyspalveluita maksusta.